|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
éééééén goedemiddag piepels  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@flyingdutchy: over basgitaar versterkers/cabinetten. en MM is geen fan van behringer (ze hebben slechte status) en ik ben wel fan. |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik ben zelf van plan t.z.t. naar in-ear te gaan, dus dan maakt mijn amp volume eigenlijk alleen nog maar uit voor wat de rest op het podium wil, en of de mic het nog goed kan weergeven (en dat hoor ik dan weer via in-ear  ) Hoef ik alleen nog maar mijn 2x10 mee te nemen, en een rack met mijn amp er in, tuner en wireless systeem. |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Delenn: ook hoi     zeker niks te doen? @Redorbit: hmm oké  daar heb ik echt totaal geen verstand van  XD, dus kan ik niet over meepraten  . |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Och, ik kan nooit meepraten over dat programmeer geneuzel  |
|
Delenn
Oudgediende
@Fd; nou ja zeg  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@MuseMatt: ik wel dan?  XD nou ja ik ga pauze houden  iedereen alvast eet smakelijk en tot laterrr   @Delenn: het valt op  |
|
Redorbit Erelid
@MuseMatt: maar een bass moet je voelen niet horen  hahaha maar dat is ook een gebed zonder eind @Delenn: middagh  @jackjanjanus: dat kan  flyingdutchy: dat kan  ander onderwerp  wat gaat iedereen lunchen? ik gaat voor volkorenbrood met kokosbrood als beleg  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
wat een pokke stilte in de shop  |
|
Redorbit Erelid
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Redorbit: als ik dat principe aan zou houden dan zouden geluidsmannen weglopen... beter om je toch maar aan te passen Hoe groter de stage, hoe meer vrijheid, maar als het podium geluid te hard is, dan krijg je je zaalgeluid en monitor mix nooit goed. |
|
Delenn
Oudgediende
@Redorbit; ik ga naar m'n opa en oma om me te laten verwennen  eitje, verse jus d'orangje, knakworstjes, crackers, ben beniewd wat er vandaag weer tevoorschijn getoverd wordt  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
ik wil ook wel eens wat ladekast  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
dan gaan we met zn allen naar de opa&oma van Delenn  gezellig  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ze zien ons al aankomen  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Redorbit Erelid
@MuseMatt: haha na vele jaren als muzikant en geluidsman weet ik wel wat ze willen  en wat ik zelf wil  maar bas moet je wel voelen iig in de zaal opt podium moet je hem idd horen maar meer als kick/snare, leadzang en mijn eigen basgeluid heb ik toch niet nodig. verder ist ook fijn als de drummer de bas voelt. @Delenn: dat is luxe  klinkt heerlijk  |
|
ladekast Oudgediende
|
@MuseMatt: trouwens, jij bent te ver weg, jij kan niet  |
|
Delenn
Oudgediende
oh maar dat vinden mijn opa en oma echt niet erghoor, als jullie maar niet te druk doen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Delenn: neem je een doosje ritalien mee, dan blijven ze wel rustig  |
|
Delenn
Oudgediende
zonder ADHD wordt je van ritalin juist superdruk  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Redorbit: meestal komt het er op neer dat we soundchecken zonder bas via de voorste monitoren, de drummer krijgt de bas wel via de monitor terug, en dan draaien we tijdens de soundcheck de bas er bij tot de zangeres tevreden is, en het niet (te hard) wordt opgevangen via de mics. Het scheelt dat de output van de DI niet wordt beïnvloed door mijn master volume. En als de mengtafel een beetje goed is kan hij veel volume aan van mijn amp (ik ben overigens wel een fan van de behringer mengtafels voor kleine pubs e.d.). Komt er op neer dat mijn master ergens rond 11 uur eindigt  |
|