|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
hoezo gaat? Hier in principe wel goed maar hou niet zo van die verplichte fam, vakantie  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Wat zou ik eens gaan doen.. ik kan weinig aan mijn schoolwerk doen omdat er zoals gewoonlijk zo lekker veel duidelijk is.. of omdat ik moet wachten op antwoord van bepaalde mensen |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ga zingen  wordt je vrolijk van  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@maaike1985: nou ja krijg een beetje het gevoel van dat iemand die ik ken geen contact meer wil of in ieder geval erg weinig...  mooi zo   gelukkig heb ik dat soort dingen niet  , maar suc6 ermee  , je overleeft het wel;). Little Queen: tja moet je dingen vragen  , dan wordt het wel duidelijk  . @yes_my_dear: jij ging toch al zingen?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@FlyingDutchie: ik zing altijd al  Kom je nog kijken koninginnedag?  @LQ: oei dat wordt een duur grapje dan  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@flyingdutchy: haha dat valt eerlijkg ezegd reuze mee ook in vol zonlicht heb ik goed beeld en blijft tekst goed leesbaar. natuurlijk wel minder maar gewoon goed leesbaar. ja ik heb alles wel gehad, vroeger had ik altijd iedere 3 weken een nieuwe telefoon. sommige zelfs niet eens 1 dag gehad. maar tot nu toe alles prepaid. van SE heb ik alstijd de P serie gehad de p990 de p990i en de p1i. en nu dan de xperia arc. ik ben er blij mee  nog wel ff wachten tot de 22ste dan gaan mijn abbo in  dus nu noghet prepaid kaartje er in  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: Het gaat vooral om de dingen van m'n minor.. en als ik er weer mee bezig ga krijg ik straks weer op m'n kop dat ik er teveel mee bezig ga van m'n groep  |
|
maaike1985 Senior lid
|
fd: maar waarom heb je dat gevoel dan? Vraag het rechtsstreeks aan diegene dan.. Weet je iedergeval het antwoord |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@yes_my_dear: Ja inderdaad, vinden m'n ouders denk ik niet zo leuk  |
|
yes_my_dear Oudgediende
LQ: haha maar het zal op zich nog wel meevallen denk ik  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@FD gaat het niet zo goed?? en ik ga nu eerst ff een kaartje proberen om te kijken of dat het is sorry was weer even afwezig hoi maaike en LQ en kim  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Ha JJJ  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
alles goed Kim ?
al bijgekomen van Roger? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ja zeker, het was heeeeeeeerlijk!  Ik heb er echt van genoten. Ik heb alleen 2 nachten slecht geslapen... ik ben nu helemaal gebroken  |
|
maaike1985 Senior lid
|
haai jjj, en je vriendin al overgehaalt  ? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Nou hup te bed dan jij  en fijn dat je zo genoten heb  @maaike ik zit op me werk  en die wil toch niet (zeker niet als ze jarig is) |
|
maaike1985 Senior lid
|
roger? |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
damn ik kan nergens eenr edelijk geprijst micro hdmi kabeltje vinden  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@yes_my_dear: aaah oké  goed bezig dus XD. ik denk niet dat ik 30april thuis ben  . @Redorbit: aaah oké  gelukkig maar  , dus wel goed met zonlicht  , dat hebben we nodig  , ik heb nu tijdelijk een andere telefoon  een LG, maar daar zie je echt niks mee in de zon  . dus jij hebt alleen maar goeie telefoons gehad  . nou ja ik heb van de k serie 1 eventjes gehad, werkte wel goed, maar daar zat zo'n mini joystickje bij voor het scrollen en die werkte niet goed meer, toen ben ik overgegaan op de W serie (walkmanphone) en daar had ik 1 goeie telefoon de w810i die werkte echt goed en nu heb ik een w995 en die connector voor het opladen en zo is zo slecht gemonteerd, dat het gewoon heel snel kapot gaat ook al doe je er voorzichtig mee  . dat is mooi  , dus nu nog even geen onbeperkt internet?  XD Little Queen: tja nou en  , moeten hun toch ook maar gaan doorwerken;), je hoeft toch niet afhankelijk te zijn van de rest? @maaike1985: nou ja spreek die gene steeds minder. is erg kortaf en als ik een gesprek wat probeer te beginnen op msn of zo krijg ik weer zeer korte antwoorden waar ik ook niet echt wat aan heb. sms die persoon wel eens en nooit antwoord terug en als die gene mij smst wordt er wel weer verwacht dat ik wel weer snel antwoord  . afspraken worden afgezegd of andere dingen worden op die zelfde dag ingepland zodat er alweer minder tijd is en zo of helemaal geen tijd. dus ja ik weet het niet echt meer... en tja ik ben niet echt iemand die zulke dingen meteen vraagt  . @jackjanjanus: mwa kan beter. is goed;) probeer ze  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
Rogier van het water  |
|
maaike1985 Senior lid
|
oke jammer maar helaas geen bowling voor jouw dus  |
|
Little Queen
Oudgediende