Wat doe jij met Oud en Nieuw? |
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Lijkt me een simpele vraag....
Wat doe je met Oud en Nieuw, blijf je alleen, met vrienden, familie.....???
Laat eens horen! |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Ik ben thuis met mijn tweeling, drink een drankje, ga aftellen en vuurwerk kijken en dan naar bedje!!!! (denk ik nu....) |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
het programma is nog helemaal leeg hier ... |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ok even ter inleiding  : mn vader speelde als kind in een basketbalploeg genaamd de Hurricanes. We gaan nog steeds elk jaar een lang weekend of een midweek met ze op vakantie (intussen dus met vrouwen en kinderen: stuk of 30 mensen  ). Dus wat doe ik met oud en nieuw; tussen kerst en oud en nieuw zitten we met de hurricanes in een bungalow feest te vieren  Heb er superveel zin in  |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Met vrienden een beetje ronddobberen op een zeiljacht in de Rijn in Arnhem  |
|
nietmeer
|
Met Oud en Nieuw kijken we altijd Dinner for One  . Deze korte sketch wordt op oudjaarsavond meerdere malen uitgezonden op de Duitse zenders, vaak in zwart-wit, maar soms ook in kleur. De gesproken taal is echter Engels. "Same procedure as every year, James"  . Een zeer bekende quote uit de sketch  . Ook al weten we exact wat er zal gebeuren, het blijft gewoon erg leuk  . Natuurlijk vreten we de hele tijd oliebollen  , en hebben we een fles champagne om het nieuwe jaar te 'vieren'. Uiteraard ook vuurwerk hè  . |
|
amazing_idiot Senior lid
Quote Jovi-Mama: Ik ben thuis met mijn tweeling, drink een drankje, ga aftellen en vuurwerk kijken en dan naar bedje!!!! (denk ik nu....) en de joint dan? |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Oud en Nieuw is een geweldig excuus om je zat te kunnen eten aan oliebollen, chips en chocola. Een 'betekenis' heeft het voor mij niet. Goede voornemens heb ik iedere dag. Niet alleen tijdens die twee dagen. |
|
nietmeer
|
Dat is nog al staat een ding als een paal boven water ik kijk net als Vailan naar Dinner for one
Dit overigens al ruim 30 jaar ieder jaar weer
Same procedure as every year, James" en dit is inderdaad de bekendste uitspraak is ook de laatste op de trap.
Het is door vele andere zeer bekende artiesten nagespeeld maar is nooit een succes geworden |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Meestal ga ik voor twaalven met de honden naar boven  Ben meestal alleen dan  |
|
nietmeer
|
@Luna: Waar laat je die honden dan? |
|
Luna
Moderator
Gewoon op mijn kamer, mijn hond ligt altijd op mijn kamer trouwens  |
|
nietmeer
|
@Luna: ooj zo ik doelde op dat het nogal krom is dat je dan alleen bent maar wel de honden boven hebt  |
|
Luna
Moderator
Ik ben laatste jaren alleen geweest en dan was ik online hier  |
|
nietmeer
|
waar hangt twaggy dan uit? En ik ben waarschijnlijk ook alleen met oud/nieuw. Vind stappen dan echt veel te druk en gewoon kut
|
|
Luna
Moderator
In Apeldoorn  Die werkt ook meestal op Oudjaarsdag  |
|
amazing_idiot Senior lid
Quote Banaal: Vind stappen dan echt veel te druk en gewoon kut
ja hèhè.. waarom denk je dat wij op de boot zitten dan?  beetje loeren naar de drukte.. en mooi volk oppikken  |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
oliebollen  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@amazing_idiot: die ook.....natuurlijk!!! Oliebollen vind ik niet zo lekker.... Appelflappen daarentegen wel.... @ Luna: das ook niet leuk, als Twaggy moet werken.... |
|
Deminia Senior lid WMRindex: 230 OTindex: 4 Wnplts: Tilburg
|
Ben weer lekker terug in Nederland met oud en nieuw, waarschijnlijk heeft mijn familie iets gepland. Ga voor oud en nieuw 2010-2011 naar Engeland om vrienden te bezoeken. |
|
LuckyMe Erelid
 WMRindex: 86 OTindex: 1.897
|
Oud en nieuw breng ik in solitude door. Moet 2e en 3e weer werken. Dit is trouwens mijn eerste Oud en Nieuw in solitude... |
|
Paintball--Vink Senior lid WMRindex: 192 OTindex: 255 Wnplts: Veldhoven
|
Vuurwerk, uitgaan |
|
stora Oudgediende
 WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Ik moet werken, maar thuis zijn er wel mensen zodat de beesten niet alleen zitten tijdens het geknal  |
|
wino Senior lid WMRindex: 438 OTindex: 274 Wnplts: Grolle!! S |
Kabiet schieten FTW  Schieten met die deksel hoog over die bomen heen  Natuurlijk ook  en dan vergeten dat ik die strijker nog moest weggooien  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Schrijf het dan wel goed jonge... Carbid  |
|