|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
*maakt lawaai* *praat* *is gezellig*  |
|
nietmeer
|
succes Mikke  *praat met Madelief mee* |
|
Madelief Erelid
|
*vindt Jersan interessant gesprekspartner* |
|
nietmeer
|
Zo. De kebab is de in de koekenpan... Straks eten met amerikaanse mayo, je weet wel die van de mac  |
|
nietmeer
|
*denkt na* *besluit: Madelief is aardig  * *praat verder  * mooi Mikke  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@ mikke: mmmm...eet smakelijk dan straks...  |
|
Madelief Erelid
|
*komt tot de ontdekking dat ze moet gaan, omdat 't eten op tafel staat* *  * ...  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*heeft kebab klaar* Handig, uit een diepvriespakkie, voorgebraden en wel  Het hele huis stinkt naar aangebrande omelet  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Mikke: *heeft kebab klaar* Handig, uit een diepvriespakkie, voorgebraden en wel  Het hele huis stinkt naar aangebrande omelet  Eet smakelijk! Dat was echt snel!  |
|
nietmeer
|
@Jovi: voorgebraden uit een diepvriespakje op halfhoog vuur is het zo klaar  |
|
nietmeer
|
zal het wel lekker zijn?  |
|
nietmeer
|
@Jers; Het is prima! |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Mikke, dat was een studentensmikkel  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Ik dacht dat ik een luie kok was? |
|
nietmeer
|
Kpuc: Ik ben pas 21, geen student maar val wel in de leeftijdscategorie. Iemand studentenhaver? xd Jovi: Ik span de kroon vrees ik  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Mikke: Weet niet hoor...mijn macaroni vonden de kids wel lekker, maar ik niet, dus ik heb net even een harde worst in stukjes gehakt en opgegeten...  |
|
nietmeer
|
Kan ook lekker zijn Jovi  Ach, vaak is het bij mij ook een of twee broodjes bapao in de magnetron  Als ik echt zin heb kook ik wel uitgebreid  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Mikke: Als ik echt zin heb kook ik wel uitgebreid  Geldt ook voor mij, alleen ik heb nooit zin... (om te koken) |
|
nietmeer
|
Die kans zit er bij mij ook in... Gelukkig eet mijn vriendje af en toe bij mij, of ik bij hem, en dan eten we gezond, want hij is te autistisch voor een snelle hap, het moet altijd uitgebreider  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Een aan autisme verwante eetstoornis? |
|
nietmeer
|
Wahahaha  Zoiets  Hij kan dat gewoon echt niet, even snel iets eten. Hij houdt ook niet zo van aardappelgerechten, dus meestal is het: Groenten, vlees, veel knoflook en andere kruiden, waardoor het voor mij vaak te pittig is, rijst/pasta  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Mikje  |
|
nietmeer
|
MCtje  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Mikke: Wahahaha  Zoiets  Hij kan dat gewoon echt niet, even snel iets eten. Hij houdt ook niet zo van aardappelgerechten, dus meestal is het: Groenten, vlees, veel knoflook en andere kruiden, waardoor het voor mij vaak te pittig is, rijst/pasta  Ik weet dat dat vaak samen gaat, ik maakte enkel een grapje...  Hoi MC! |
|