|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Jovi-Mama: Over een uur en een kwartier zijn de kids (eindelijk) een weekend bij hun vader! Pfffffffffff  Quote Jovi-Mama: Het duurt nog een uur en vijf minuten, dan hebben ze toch wel meer dan een kwartier?  Maar 10 minuten om te eten dus.   Hai Shinki *boink*  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Hoi Shinksel  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Eh Kok, ik denk niet dat ik je begrijp nu? |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Kamehamehaleon  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Jovi...  Je zegt net dat het nog een uur en 5 minuten duurt voordat het eten klaar is.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@ Kok: niet, ik zei dat de kids over een uur en een kwartier naar hun vader gingen.... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Jovi-Mama: @ Kok: niet, ik zei dat de kids over een uur en een kwartier naar hun vader gingen....  Oeps..., een complete misverstandje.   Het geheim van Slow Cooking... Bereid het een dag van tevoren.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Peerke, voor jou geen groente meer vanavond  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Tjonge, Kok, dat voelt als of ik echt Venusiaans spreek!!  @ Kpuc: jij ook niet... ik bedoel: voor jou ook niet!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Kpuc: Peerke, voor jou geen groente meer vanavond   Het is gelukkig nog middag Kpuc.  Quote Jovi-Mama: Tjonge, Kok, dat voelt als of ik echt Venusiaans spreek!!   Mannen komen van Mars.  Vrouwen komen van Venus.  |
|
Kameleon Oudgediende
*doet maar niet mee in deze discussie*  |
|
Kpuc Oudgediende
Nahh, oké, ik moet zo toch even langs de Chinees en den Mala is vlakbij  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Kpuc: Nahh, oké, ik moet zo toch even langs de Chinees en den Mala is vlakbij  Haasje over Foe Yong Hai.... @ Kam: beetje wazig hè? |
|
Kameleon Oudgediende
Jovi, niet zo'n beetje ook  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Jovi... Weet je dat Kpuc verkering heeft?  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Kameleon: Ach ja, raar is dat als drie mensen het wel kunnen volgen, maar jij dan niet...Niet dat dat aan jou ligt hoor, dat ligt volledig aan ons! |
|
Kpuc Oudgediende
Edit Peerke  Ik denk dat ik toch voor de Witharige Weduwe ga  Hoewel, dat is wel een kort termijnseffect  Haasje over lijkt me beter  Hm, Foe Yong, dat moet kunnen, in een combi met kip bali en rijst Peerke, licht me in  Ik verkering, den verstokte vrijgezel  Wie is de gelukkige, ik vraag haar de hand? Hm, eens zien, t kan Janine zijn, wellicht Anoesjka, damn, nee, beam me up  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote WMR-kok:  Jovi... Weet je dat Kpuc verkering heeft?  Nee, mijn naam is Haas, ik weet van niks... |
|
Kameleon Oudgediende
Jovi, ik hoef het ook niet te volgen  Aparte discussies  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Jovi-Mama: Quote WMR-kok:  Jovi... Weet je dat Kpuc verkering heeft?  Nee, mijn naam is Haas, ik weet van niks...  Hij zit regelmatig bij een weduwe.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Kpuc: Ik denk dat ik toch voor de Witharige Weduwe ga  Hoewel, dat is wel een kort termijnseffect  Haasje over lijkt me beter  Hm, Foe Yong, dat moet kunnen, in een combi met kip bali en rijst  Ik heb zo;n zin in Santa Maria maar dat is in heel Deventer (met drie shopjes) niet te krijgen.... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@WMR-kok: Die ene witharige bedoel je??? Ja, maar dat wist ik wel!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En ik zit hier met een stinkdier.  |
|
Kpuc Oudgediende