|
nietmeer
|
wanneer ben ik eigenlijk niet moe... als ik hyper ben  |
|
nietmeer
|
Lessien   hoe hield je die hitte uit? @Nos, als je uitgeslapen ben?  |
|
nietmeer
|
Jersan...meer medicijnen en niets doen... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
|
|
nietmeer
|
@jersan zelfs dan ben ik na enkele uurtjes weer moe  ik heb nog maar 6,5 gig op mijn c schijf xd... effe wat delete  wat zei ik ik heb 12 gig nu  |
|
nietmeer
|
Lessien, ben blij voor je dat het vandaag kouder is  Jovi, voor Lessien is het goed dat het kouder is  Nos, ow  6,5 gig van de hoeveel? btw, als je nu je excuses aanbied voor iets van driekwart jaar geleden, is dat dan nog geldig, ook al is diegene het misschien allang vergeten? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
jersan 497  ik heb er van alles op gedumpt en weet niet meer wat belangrijk is en wat niet  Beter laat dan nooit |
|
Jovi-Mama Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Nos, wow  wat krijg je dat vol zeg  Lessien, dank je  |
|
nietmeer
|
Jovi..snap ook wel, dat er mensen zijn die die warmte lekker vinden  |
|
nietmeer
|
maar ik ga het wel ooit eens schoonmaken... ooit... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote LessienElensar: Jovi..snap ook wel, dat er mensen zijn die die warmte lekker vinden  Toch kan ik er weinig vinden, de messten liepen toch wel te puffen gister.... behalve ik, ik heb gewoon pal in de zon gelegen van 10 tot 18.30...... En ik heb genoten! Edit: kids wakker, miss tot later! |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@lessie hoe? met water? kietelen? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zo, de douche is voor Joep, ik ben weer fris en fruitig  |
|
nietmeer
|
doei Jovi   je bent niet de enige, ik vond het ook heerlijk gisteren maar iets te heet om in de zon te liggen  |
|
nietmeer
|
ouders zijn hypocrieten  |
|
nietmeer
|
vertel?  |
|
nietmeer
|
nou het gaat meer over gister  ik moest stoppen met computeren... en ik stop dus en ga direct maar naar bed.... zet mijn vader effe zijn muziek keihard op zijn computer  muziek ging nog wat zachter maar hij ging wel verder met computeren  |
|
nietmeer
|
Quote nosphoenix: lessie hoe? met water? kietelen? Nee, gewoon deur open doen en goedemorgen zeggen is genoeg  |
|
nietmeer
|
wat saai  |
|
nietmeer
|
je vader mag toch wel door computeren als hij niet zo moe is als jij?  |
|
nietmeer
|
ik was toen niet moe  |