|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
neem je mij dan wel mee  ik moet me engels nog bijspijkeren, das me laagste cijfer om me rappport *benoemt zichzelf tot assistent-Presidentiële chef-kok*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ach, dat valt wel mee.  Als Arnold gouverneur kan worden, zullen ze jou wel aardig goed kunnen verstaan.  |
|
SamenFelix Erelid
cijfer zal wel aan de methode liggen, als je het boek een cijfer zou moeten geven zou het een 3,5 krijgen  zo slecht was het maar ik ga pitten doei kok  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ga er vandoor SeF  Nog even wat anime kijken en dan de soep afwerken.  Welterusten *boink*  |
|
SamenFelix Erelid
leg me morgen vanmiddag nou is uit hoe dat *boink* is ontstaan  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Goedemorgen Luitjes  rondje koffie  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Smorgens, een beetje gaar is wat ik ben  Koffie  |
|
ladekast Oudgediende
|
*geeft Kpuc een dikke vette grote mok met sterke Koffie*  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
 en doei.... Kids zijn wakker, de dag begint! |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
Op zo'n dag is doorgaan en veel drinken belangrijk, te lange rustpauze maken me brak  , denk iedereen wel, morgen vrij  maar ja, is het dan zo warm dan doe je ook de hele dag eigenlijk niks... |
|
nietmeer
|
Ik ga zo wat in huis doen, voor het er te warm voor is en dan doe ik de rest van de dag ook niets meer. Is niets voor mij, die warmte  Morgen wordt het nog erger met de warmte  |
|
ladekast Oudgediende
|
*zet airco maar weer eens aan *  |
|
nietmeer
|
goedemorgen mensen, ik kwam er net achter dat ik een uur te vroeg ben opgestaan   Roy: ist zo warm al daar?  |
|
ladekast Oudgediende
|
haha een uur te vroeg ... heb je wat aan je dag  muwah, meer benauwd, dat vieze klamme gedoe |
|
nietmeer
|
ik knal om van de slaap man  en ik moet nog 3 uur autorijden  mja, eerst ff een broodje naar binnen |
|
ladekast Oudgediende
|
doe maar 2 broodjes  veel sterke koffie dus  |
|
nietmeer
|
*burp* nee ff geen koffie vandaag  mjah ik ga mezelf zo maar eens nuttig maken denk ik. hoest daaR? |
|
ladekast Oudgediende
|
lekker rustig nog  Geeft mij de tijd om eens wat artikeltjes te lezen  staan nog 2 dozen om uit te pakken maar ik moet nog eerst ff een bakkie doen  |
|
nietmeer
|
hehehe ook te vroeg opgestaan?  nog ff voorbereiden op de TTT hier dusch, ik ben pleitos  Edit: ik ben anderhalf uur te vroeg opgestaan  kut  |
|