|
nietmeer
|
ben er over paar minuten  |
|
nietmeer
|
@jersie tot strax jersie  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@ Kpuc: gelukkig maar...;)
@ Wolfje: ik heb nu een tosti met ham EN kaas, maar wel wit brood...goed??? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Nou ik heb dus een ei uit me handen laten vallen vandaag, ik zweer je, dat is me een kolerezooi om op te ruimen  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Roy  Nee echt? Tosti  Hm, met salami en kaas graag  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
@jovi prima hoor   @roy rotte eieren is pas goor die geur krijg je nie van je handen na 30x wassen  |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: vooral over je sokken is mooi klote ze waren niet rot want die andere heb ik allemaal opgegeten, al wilde ik er wel kaas over doen maar die kaas rende de koelkast uit voor ik die kon pakken  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Roy6: was dat het enige? Ruilen dan van dag???? @ Kpuc: heb ik ook...  luxe working-single-mom.... (van de Aldi hoor....) |
|
nietmeer
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
roy was op handbal camp moeste we met rotte eieren gooien en vanger zonder ze te breken en wat denk je valt in mijn handen kapot  |
|
nietmeer
|
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
|
|
Kpuc Oudgediende
Roy, zie daar het voordeel van in, alles wat over je sokken kwam kun je zo uitspoelen met koud water en in de was mikken  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jovi-Mama: neu, nog wel paar kleine dingetjes maar das nie belangrijk  die eieren waren gewoon wel lekker maar verdomd, waarom over de grond, tegen de keukenkastjes, tegen het raam van de over, over de prullebak, over me sokken, erin gaan staan en de halve keuken door lopen, was wel even zoiets van PIEP en dat een paar keer Later NOSSIE  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
doei nos  hoi jersan  |
|
Kpuc Oudgediende
Roy, zoiets heet last hebben van stoned zijn  |
|
nietmeer
|
Ja ik ben er weer, na wat gestoei met mijn pc te hebben gehad  Had ik net een stukje (2 keer) geschreven, druk ik schijnbaar op een verkeerd knopje ofzo waardoor de tablad ineens sluit  Lekker kon ik dus mijn blog en de reactie op Jovi's blog twee maal gaan lopen typen  Maar ik heb het overleefd en mijn PC ook  (nog wel tenminste  ) |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Roy6: @Jovi-Mama: neu, nog wel paar kleine dingetjes maar das nie belangrijk  die eieren waren gewoon wel lekker maar verdomd, waarom over de grond, tegen de keukenkastjes, tegen het raam van de over, over de prullebak, over me sokken, erin gaan staan en de halve keuken door lopen, was wel even zoiets van PIEP en dat een paar keer Still.... Ruilen?  |
|
nietmeer
|
Quote SamenFelix: hoi jersan  eindelijk, iemand ziet me  |
|
Wolfje Oudgediende
|
roy dat wordt poetsen jong   |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Kpuc: Roy, zoiets heet last hebben van stoned zijn  is jaren geleden dat roy stoned was @Jovi-Mama: zou wel een dagje willen meid maar ja ...   |
|
nietmeer
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
@heeey tazle   stoned zijn is best lache eigenlijk  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Roy6: Nou ik heb dus een ei uit me handen laten vallen vandaag, ik zweer je, dat is me een kolerezooi om op te ruimen  valt mee joh, liter pot van wijzonol, das pas schijt  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik verveel me 'n beetje  |
|