|
nietmeer
|
hey delenn  *knuffelt delenn wakker*   |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
alweer een andere ava?  |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
gelukkig niet  *stort om* *snurk* |
|
nietmeer
|
*vangt delenn op en legt haar op een bank* slaap lekker  |
|
Delenn
Oudgediende
*mompelt iets van bedankt* |
|
nietmeer
|
graag gedaan  |
|
Delenn
Oudgediende
nog maar 2433 foto's   |
|
nietmeer
|
wow das veel... hoeveel waren het er in totaal?  |
|
Delenn
Oudgediende
uhm...ik begon met zo'n 5000. ik heb er al heel veel gedelete en ik moet er nog 2433 bekijken om te beslissen of ik die delete ja/nee. hoeveel ik er op dit moment bewaar ..wacht, dat zoek ik ff op  edit: 1062 dat betekent dat ik er zo'n 1500 gedelete heb. Meer dan de helft  |
|
nietmeer
|
logisch dat je moe bent xd
druk f5 A.U.B. |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
mooie ava nos  |
|
nietmeer
|
kweenie welke mooier is xd |
|
Delenn
Oudgediende
@Nos; haha, nee ben moe van het werken, ben net pas aan de foto's begonnen (en gister een deel  ) over de ava; vond de vorige leuker, die viel meer op. Veel mensen hebben een kleur+zwarte ava, dat lichtblauw met wit viel juist leuk op  edit: maar deze is niet lelijk hoor;) |
|
nietmeer
|
@Delennwat voor werk doe je?  edit: druk f5 |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
ik ga doei  |
|
nietmeer
|
doei felix  |
|
Delenn
Oudgediende
vakantiebaantje in een verpleeghuis op de jongerenafdeling (20-60 jaar) met niet aangeboren afwijkingen (bv verlamd door auto-ongeluk en ziekten zoals MS en huntington). ik help met scheren/tanden poetsen, maak de bedden op, maak de kamers schoon, help met eten, ruim de waskarren op etcetc. Das allemaal 's ochtends en 's middags doe ik wat in me opkomt. Ik struin dan een beetje rond tot ik iets tegenkom waarvan ik denk; hé, dit zou eigenlijk moeten gebeuren maar daar heeft het personeel geen tijd voor. vb: kasten opruimen, de huiskamer stoffen (dat doet het huishoudelijk personeel niet, die doet alleen de vloer  ), dode blaadjes van plantjes weghalen etc  en vandaag kwam ik op het idee om een paar koelkasten te ontdooien. Dr zat zo'n ijslaag in dat er bijna geen spullen meer in konden  |
|
nietmeer
|
hm okee maar ik ga weer fijn film kijken xd ik kan me er maar niet op concentreren maarn u dwing ik mezelf xd |
|
Delenn
Oudgediende
ok veel plezier  |
|
nietmeer
|
bedankt  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik moet straks werken maar ik heb er helemaal geen zin in  , ze belde net al op wanneer ik nou ook alweer kwam  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Delenn, je bent goed bezig   |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Loha Delenn  Kpuc, het bankje is het niet geworden dus ? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nah, niet echt Roy, tis te lekker weer en ik ga zo eens een stuk lekker langs de Vecht fietsen denk ik  |
|