|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Roy, en die wil je niet behouden dus?  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
slagharen.. ikke prefereer de Kermis hoor  |
|
nietmeer
|
Slagharen?  Omdat jij daar bent zeker  |
|
Kameleon Oudgediende
Arya, dat snap ik ook wel ja  Vailan, daar ben ik de hele middag ja  Zou dat lukken?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Kameleon: ik heb alles al opgezegd 4-6 maanden geleden... En het was voor thuis, hier heb ik geen inet van mezelf  |
|
nietmeer
|
@Kaam: 'Slagharen, daar kun je veel beleven, Slagharen, daar is het altijd feest'  Dat liedje krijg je nooit meer uit je kop  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Vailan, spammerd  kaam, spammerd  zijn mij beide langzamerhand aan het inhalen |
|
Kameleon Oudgediende
Roy, ooh ja, dat was van de DHL toch?  Maar welk internet gebruik je nu thuis dan?  Vailan, kom je kom je kom je?  |
|
ladekast Oudgediende
|
Vailan: ik zou niet gaan hoor  zoiets Kammie  |
|
nietmeer
|
@Arya: Spammerd? Hoezo?  Kaam: Als jij betaalt  Ik heb deze maand al genoeg geld uitgegeven  |
|
Kameleon Oudgediende
Roy, jij zou niet gaan, maar Vailan wel hoop ik  Vailan, ik betaal niet, als mijn broertje nou ineens ziek wordt, heb ik een vrijkaartje over  |
|
nietmeer
|
Hoeveel kost zoiets eigenlijk? En hoe denk je dat ik daar moet komen  Als mijn vader me niet wil brengen moet het met het OV, maar dat kost ook weer geld  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, volgens mij kost dat 19,50  Maar wij hebben wel vrijkaartjes  |
|
nietmeer
|
'Wij'?  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, ik ga met mijn moeder, haar vriendin, broertje, stiefbroer, andere vriendin van mijn moeder, haar dochter, een vriendin van de dochter, en ikzelf  Maar als iemand nou niet meekan of wil, dan heb ik een vrijkaartje over  |
|
nietmeer
|
Dat is dan jammer voor diegene  En trouwens  ik heb geen zin in pretparken  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, oke, jammer  Jij bent de enige dichtbij  En ik kom ook langs Hoogeveen  |
|
nietmeer
|
Waarom kom je niet náár Hoogeveen  . - Het is toch ook echt erg he  Bericht van Skype: Delia - pretty girl looking for new friends  . Heeft er weer zo'n gek me toegevoegd in de contactpersonenlijst. Dat is nou al de zesde keer dat dat gebeurt, en ik snap niet hoe mensen op het idee komen om dat te doen  . Dus ik ga deze gebruiker maar weer blokkeren en misbruik ervan melden  . Of ik ga een boos bericht sturen  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, ik wou dat ik dat kon  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
goedemorgen  |
|
Kameleon Oudgediende
Goedemorgen SeF  |
|
nietmeer
|
Kaam: Een volgende keer misschien  Zo, ik heb die dame geblokkeerd en uit de contactpersonenlijst verwijderd  , nadat ik eerst wat boze berichten had gestuurd. |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, oke  Anders kom jij maar hierheen  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Vailan: Waarom kom je niet náár Hoogeveen  . - Het is toch ook echt erg he  Bericht van Skype: Delia - pretty girl looking for new friends  . Heeft er weer zo'n gek me toegevoegd in de contactpersonenlijst. Dat is nou al de zesde keer dat dat gebeurt, en ik snap niet hoe mensen op het idee komen om dat te doen  . Dus ik ga deze gebruiker maar weer blokkeren en misbruik ervan melden  . Of ik ga een boos bericht sturen  foto van je blote reet maken en opsturen, kijken hoe ze reageert  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Vailan: @Kameleon: waar hebben jullie het over? |
|