|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote Doppert: zélfs achteruit inparkeren  maarja, ondanks dat feit dat het ongetwijfeld wel lukt, is het toch wel spannend  Ja, natuurlijk is dat spannend!   *gaf beetje positiviteit aan Doppert* |
|
nietmeer
|
dankje jovi-mama  ik ga ook mijn nest maar eens opzoeken  (ik lig er al in dus dat zal niet erg moeilijk zijn  ) relaxte nacht nog  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote Doppert: dankje jovi-mama  ik ga ook mijn nest maar eens opzoeken  (ik lig er al in dus dat zal niet erg moeilijk zijn  ) relaxte nachts nog  Slaap heerlijk! Morgen vol goede moed de volgende dag beginnen!   |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Goeiemorgen luitjes  *doet rondje koffie* |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Smorges luitjes  Roy, volgens mij is jouw koffie smorgens zo sterk dat je een lepeltje erin recht ziet staan  |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc, ik zou het niet weten want ik heb geen lepeltje in mijn gitzwarte koffie  |
|
ladekast Oudgediende
|
hoest met den moeder nou Kpuc ? solly, tis nog vroeg  |
|
Kpuc Oudgediende
Edit, afwachten Roy, ze hebben nu wel alles wat versneld want ze valt af als een idioot Knonnen, na enen gaan pitten en rond zes weer eruit  Luciferhoutje erbij? |
|
ladekast Oudgediende
|
edit, weten ze nou al wat het is ? hehe en dat feest herhaalt zich elke dag  Ik heb niet zoveel slaap nodig  |
|
Kpuc Oudgediende
Jawel, tis kwaadaardig in en om de blaas-streek. Afgelopen woensdag hebben ze hapjes uit dat weefsel geplukt, daar is t nu wachten op van wat voor soort en wat ze eraan kunnen doen  |
|
ladekast Oudgediende
|
hoe oud is je moeder eigenlijk Kpuc ? Hoe is je vader eronder ?  |
|
Kpuc Oudgediende
75 is ze, Pa doet wat m kan maar heeft ook leergeld in t verleden betaald. Dus die is zo van als ik wat moet doen, vraag t me want ik heb geen zin in een grauw en snauw  |
|
ladekast Oudgediende
|
ik ken het allemaal, dat wachten voelt als een eeuwigheid, je vraagt je altijd weer af waarom het allemaal zolang moet duren... *ik ben er weer van tussen, op naar de shop* Tot strakjes |
|
Kpuc Oudgediende
Zussie   Zo, nog even een paar uurtjes, prikje halen, goed inwrijven anders kan ik morgen lachen en dan een lekker restje middag vrij  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
nietmeer
|
's Morgens   Ben even eten;) Kop zo terug  |
|
ladekast Oudgediende
|
waren we weer  Kan iemand mij helpen aan het nummer van de klantenservice van x4all aub ? |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
die schoften blijven gewoon afschrijven elke maand Lessie,      dank je wel schattepatatje  * gaat nu straks even erg boos bellen *  |
|
nietmeer
|
Roy...zou nog even wachten...ze zijn nog niet open  Graag gedaan... |
|
ladekast Oudgediende
|
lekker geslapen ?  |
|
nietmeer
|