|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Stationswagons ... Love it  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
TeundeSmiley Senior lid WMRindex: 298 OTindex: 875
|
bij wat hier niet welkom zijn seksitische praatjes en ik voel me best beledigd |
|
nietmeer
|
Jovi...we hebben een BMW 316i 1990 in de garage staan en voor de deur de BMW 530i 1994 Touring Executive 3 liter V8  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote WMR-kok:  Je zal niet snel een grotere druiper vinden Jovi.  Tis dat ik op de link klikte, anders....was ik niet gekomen (om te eten...) |
|
Kameleon Oudgediende
Teun, de geslachtsdelen en rondingen van een vrouw, die namen die jij gebruikte zijn niet welkom. Doordenken doet iedereen hier.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik had het over mijn druipkaars Teun.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Kameleon: Teun, de geslachtsdelen en rondingen van een vrouw, die namen die jij gebruikte zijn niet welkom. Doordenken doet iedereen hier.  Thanx Kam!   @ Lessien: DAMN!!!!! die 530..... |
|
Kameleon Oudgediende
WMR, ik dacht over je druiper?  Even een huisarts opzoeken, want voor hetzelfde geld, krijgt BV ook een druiper van je  Geen probleem Jovi;)   |
|
nietmeer
|
Jovi...onwijs gave auto  maakt ook zo'n mooi geluid die V8  en een ruimte in die auto   |
|
Kameleon Oudgediende
Wij hebben bij mijn vader een VW Golf 1.8 Cabriolet  Lekker frisse lucht terwijl je...  |
|
TeundeSmiley Senior lid WMRindex: 298 OTindex: 875
|
ja, maar in deze stukjes over mij gezegd waar ik niet blij en er worden dingen gesegureerd die (misschien) niet waar zijn |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dan moet ik daar eerst een goede fles voor vinden Kammie.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote LessienElensar: Jovi...onwijs gave auto  maakt ook zo'n mooi geluid die V8  en een ruimte in die auto   Ik werk in een garage, af en toe ff met één van de monteurs een rondje in van die geweldige dure bakken....kwijl kwijl.... dan kan ik er wel weer ff tegen... (en nee, mijn collega's zijn of oud of lelijk of TE jong....) |
|
nietmeer
|
Kam....bij de 530 kan ik voor of achter het dak open schuiven (automatisch)   |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik snap dr even niks van, en t gaat behoorlijk snle hier  |
|
Kameleon Oudgediende
Teun, je bedoelt gesuggereerd? En als het waar is, who cares?  Peter, voor je SOA test of BadVibes? Lessien, ik moet die kap handmatig opendoen, dus als je toch iets met je handen wil gaan doen  |
|
nietmeer
|
Jovi...ik ben echt helemaal op BMW  Kam...ik druk een knopje in en de voorkant of achterkant schuift open  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
lalalalaaaaaaaaaaaa  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
delennetje   |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
@TeundeSmiley: Als jij je aangesproken voelt... Quote LessienElensar: Jovi...ik ben echt helemaal op BMW  Hell yeah! Mijn alltime favorite is toch de 725I, de oude versie... En vorige week hadden we een audi S6, V10...ook zo geil als je die onder je kont voelt....250 topsnelheid....van 0 tot 100 in 5,2 seconden....kwijl kwijl kwijl.... Edit:   Delenn! |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|