|
nietmeer
|
Roy6: omdat als wij het zo spannend vinden wij wel een blog maken misschien? haal het gewoon weg wil je |
|
nietmeer
|
 hello allemaal |
|
nietmeer
|
hello allemaalSorry  |
|
nietmeer
|
@ Benny: hallo Hallo |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Roy6: Ja, maar het ligt nogal gevoelig nu  @Jovi, ja toch?  Ook Hallo Benny  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@ Sushi: ja zeker wel!  benny! |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Banaal: sorry hoor, ik vind het echt heel kinderachtig dat je zo reageert, Kan jij uberhaubt wel eens normaal reageren of ben je je hele leven zo serieus ? Zo ja dan leef je niet gezellig lijkt me |
|
nietmeer
|
Roy6: Ja oke, ik vind het niet zo leuk om het er nu over te hebben oke? haal het nou maar gewoon weg net als die reactie van mij op je blog |
|
Sushi
Oudgediende
|
Kom, laten we het gezellig houden  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@ Roy: doe maar ff wat Banaal vraagt... |
|
nietmeer
|
Is er vandaag nog iets spannend gebeurd? (en ik bedoel niet het afspraakje van B&S) |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
doe gewoon wat sushi zegt, dan helpen we de wereld naar de ondergang  ja! ik heb een pot verf laten vallen en nu zitten er verf vlekken in me nieuwe broek |
|
nietmeer
|
@benny1974: Ja ik zat met engeland supporters in de trein, die zo te zien voor de eerste keer stoned en dronken tegelijk zijn. best wel grappig luidruchtig en toch ietjes irritant volk  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Quote Pablo: doe gewoon wat sushi zegt, dan helpen we de wereld naar de ondergang  Wth?  Is dat een compliment?  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Pablo: doe gewoon wat sushi zegt, dan helpen we de wereld naar de ondergang  ja! ik heb een pot verf laten vallen en nu zitten er verf vlekken in me nieuwe broek Jij bent gewoon nog vreemder dan ik! Echt waar  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Banaal: het is weg, maar volgende keer zou het zeer gewaardeerd worden als het ook op een andere manier kan, bv mailtje ? ik kan niet ruiken hoe het is geweest he.... |
|
nietmeer
|
Banaal: voor of na de wedstrijd? |
|
nietmeer
|
benny1974: vlak ervoor, ik had de trein van 20:07 die richting eindhoven ging (en dus ook langs A'dam Bijlmer/ArenA kwam) |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Die supporters? Geweldig verhaal! |
|
nietmeer
|
Banaal: Heb 3 jaar in een restaurant gewerkt vlak bij de ArenA. En daarvoor bij Schiphol. 'K weet hoe ze zijn |
|
Sushi
Oudgediende
|
Mijn nagels ruiken lekker  Naar nagellakremover en nagellak  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Jovi-Mama: Quote Pablo: doe gewoon wat sushi zegt, dan helpen we de wereld naar de ondergang  ja! ik heb een pot verf laten vallen en nu zitten er verf vlekken in me nieuwe broek Jij bent gewoon nog vreemder dan ik! Echt waar  ik heb een pot verf laten vallen, dat was spannend want ik hoopte dat hij niet open ging, wat ie wel deed, nou en @Sushi: vat maar op van wel  |
|
Sushi
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Sushi: mijne stinken naar whisky al hoewel, stinken.. |
|
Sushi