Arrogantiecaf� |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Pablo, dat nog niet. Maar ik vermoed dat FTP dan ook problemen geeft. |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
@anouk
heeeeeel lang verhaal, wederzijdse onzekerheid... |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Glea Hmm.. balen  Ik hoop voor je dat het goed komt |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
DX hoe gaat het met leren blabla?  |
|
nietmeer
|
Quote Anoek: Glea Hmm.. balen  Ik hoop voor je dat het goed komt En als het niet goed komt dan zij het maar zo, dat is beter dat je met elkaar in een relatie gaat terwijl je toch niet echt van elkaar houd |
|
Gleadar
Erelid
|
@Anoek, persoonlijk geef ik de hoop al op... misschien dat het anders afloopt, het maakt me niet uit welke weg, als ik maar van die kut buien af ben... @banaal, subtiliteit is geen overbodige luxe... |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Kam, hoe bezoek jij je server dan extern? Gewoon via het IP dat whatismyip.com je geeft, toch? |
|
Kameleon Oudgediende
Glea, de hoop moet je niet opgeven hoor  Pablo, precies via http://82.xxx.xxx.xx |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote Madelief: DX hoe gaat het met leren blabla?  Wat is leren?  Ik hoef niet te leren voor Engels en Duits  , hoe gaat het met je scheikunde?  |
|
Anoek Erelid
Glea Al ken ik het verhaal niet, ik denk dat ik wel weet hoe je je voelt.. It's gets better with time.. Al weet ik dat dat heel kut klinkt |
|
Gleadar
Erelid
|
@kameo,  grappig naief, maar jij weet niet het verhaal eromheen, daarom zei je dat... @Anoekik ben blij met die woorden  ook al doen ze niet veel  |
|
Kameleon Oudgediende
Glea, ik meen het wel, als je je hoop opgeeft, dan maak je jezelf alleen maar verdrietiger, blijf je hopen, weet je wat je wil. |
|
Gleadar
Erelid
|
kameo
dat doe ik niet.. ik omgeef mijzelf met een muur waarbinnen ik accepteer dat het niet goedkomt om de klap alvast op te vangen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kameleon: Glea, ik meen het wel, als je je hoop opgeeft, dan maak je jezelf alleen maar verdrietiger, blijf je hopen, weet je wat je wil. I disagree. Gleader, ik kan geen uitspraken doen omdat ik niet weet wat je situatie is. Maar iig sterkte dr mee. |
|
nietmeer
|
Quote Kameleon: Glea, ik meen het wel, als je je hoop opgeeft, dan maak je jezelf alleen maar verdrietiger, blijf je hopen, weet je wat je wil. Ja totdat je een klap in je gezicht krijgt omdat je teveel hoopte, voor de laatste keer wees niet zo naïef |
|
Gleadar
Erelid
|
banaal
subtiliteit ja? ik weet wat ik doe, wanneer ik dat doe en waarom ik dat doe... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Banaal, die jongen is 14. laat hem wezen, hij bedoelt het goed. |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
wow...  wat een wijze woorden hier allemaal.. DX dus je hoeft helemaal niet meer te leren?  ik heb verder niet meer geleerd voor scheikunde...  ga morgen wel weer verder |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal, waarom moet je zonodig lopen dreigen omdat ik naïef ben  ? Ik zie de bui al hangen weer  |
|
nietmeer
|
@ Glea het was meer tegen kam bedoelt, ik ga niet oordelen over je situatie dat kan jij beter dan ik |
|
Gleadar
Erelid
|
@CnC
16.... met levenservaring waar je u tegen zegt.. |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@madeliefjeNope  , misschien alleen een beetje oefenen  . Ben jij nu mijn examencontroleur geworden?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Gleadar: CnC
16.... met levenservaring waar je u tegen zegt.. Ik had het over Kam, ik verdiep mij meestal in de materie voordat ik uitspraken doe. |
|
Anoek Erelid
Ja zullen we nou ff geen ruzie maken hier? Dat is het laatste waar ik zin in heb nu. En ik denk ook dat Glea dat op t moment absoluut niet kan gebruiken |
|
Gleadar
Erelid
|
@Cnc
ok sorry man;)
dat word een avondwandeling... heb niet eens meditatie plek ofzo...
|
|