Arrogantiecaf� |
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
DX scheikunde is dinsdag... dus heb nog wel ff de tijd... maar zo denken schijnt een valkuil te zijn  @Kammie maakt niet uit  je massage heeft by the way wel geholpen!  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
delenn knuffel  |
|
nietmeer
|
@ Delenn gewoon een voor een doen, je krijgt het allemaal wel af hoor  @ Madelief zo denk ik ook met examens hoor en ik ben nergens onderuit gegaan |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@madeliefjeDaar heb je helemaal gelijk in  , mooi dat je dat beseft  . Nu moet ik het nog beseffen  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Madelief Erelid
|
DX je moet wel goed gaan leren, want anders heb je later geen geld om een computer te kopen en reggaeton te luisteren!  Banaal nou ik ben er daardoor wel (soms) door onderuit gegaan  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Madelief: DX je moet wel goed gaan leren, want anders heb je later geen geld om een computer te kopen en reggaeton te luisteren!   *slaat meteen de boeken open*  Van wie heb je die motivatie-tactiek geleerd?  Komt me erg bekend voor  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Madelief Erelid
|
DX haha  eeuuhh...hij had een naam... iets met een draak ofzo... en dan nog iets met de X... naja... ik weet het niet meer precies  Kammie wat is er?  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
dankje Banaal  gaat ook wel lukken hoor, ik loop alleen nu wat achter, maar ik heb al wat andere dingen tijdje geleden gedaan die eigenlijk pas later af moeten dus als je dat bij elkaar neemt loop ik precies op tempo  Kam   |
|
DragonX Oudgediende
Veel succes Delenn  |
|
Kameleon Oudgediende
Madelief, ik wil mijn mp4 speler  Hij is al sinds afgelopen Zaterdag weg  En ik wil hem terug  Hij moet nu maar gerepareerd zijn  |
|
Madelief Erelid
|
aaaahw... Kammie toch  *is een vervangend mp4 speler voor kammie* |
|
DragonX Oudgediende
Quote Madelief: DX haha  eeuuhh...hij had een naam... iets met een draak ofzo... en dan nog iets met de X... naja... ik weet het niet meer precies  Bedoel je mij?  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@ Kam wat voor MP4 speler was het? |
|
Madelief Erelid
|
DX Huh?! Ja! hoe wist je dat?  |
|
DragonX Oudgediende
Kam Heb je een PSP? Dan gebruik je die als vervanger  . @madeliefjeLucky guess  |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal, een Creative Zen V Plus  Wat een kutservice heeft Creative, wil ik mijn RMA-status checken, doet die hele link het niet  Vervloekte Creative  |
|
Madelief Erelid
|
DX als je ook zo gokt haal je je examens wel  doe je echt goed!   |
|
DragonX Oudgediende
Kam Wat is er mis met je mp4-speler dan?  |
|
nietmeer
|
Quote Kameleon: Banaal, een Creative Zen V Plus  Wat een kutservice heeft Creative, wil ik mijn RMA-status checken, doet die hele link het niet  Vervloekte Creative  Ik heb met creative altijd goeie ervaringen gehad, mijn geluidsset was binnen 5 dagen terug en mijn zen micro werd ook heel snel vervangen  Oja nu heb ik de Zen 4GB die dingen zijn echt zo groot als een credit card  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Madelief: DX als je ook zo gokt haal je je examens wel  doe je echt goed!   Bij Nederlands heb ik veel gegokt  |
|
Kameleon Oudgediende
Dragon, nou, na 5 maanden niet gebruikt te zijn, deed ik 'em aan en er sprong spontaan een barstje in het scherm, daarnaa deed mijn backlight het niet meer, en toen het hele display niet meer  RMA Site: Die niet werkt. |
|
DragonX Oudgediende
Kam Ik heb m'n iPod een jaar lang niet aangeraakt, en die deed het ook nog gewoon  . |
|