Arrogantiecaf� |
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
|
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
hey jubileummissert   en Dx, Yfke, Andreas  bij ons mag je per periode 3x te laat komen, daarna moet je je een week om 8u melden en na 5x corveeën geloof ik  ik weet niet, ben nog nooit zo vaak te laat gekomen  ik kom altijd precies op tijd |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
|
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@CasterWat doen ze echt?  En spijbelen pakken ze op mijn school ook niet echt streng aan, dat mogen ze zo houden  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
doeg   succes met je natuurkunde |
|
DragonX Oudgediende
Doei Andreesie  , succes  |
|
Caster Oudgediende
|
Manda, ik ben gisteren niet online geweest  Had een begrafenis  Doei Andreas  @Dragon, streng zijn  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
ja ik weet het, het was ook maar een grapje  @ Dx, te losjes is ook niet goed, de leerplicht is niet voor de sier ingevoerd |
|
DragonX Oudgediende
@CasterBij ons zijn ze niet heel streng, maar je moet het niet te bont maken  . @Mandarijntje'Te' is het verkeerde woord  , 'redelijk mild' is een betere benaming  |
|
Caster Oudgediende
|
Maar ik heb je nu 2x gefeliciteerd  Gefeliciteerd    Drie keer @Dragon, wat is te bont?  |
|
DragonX Oudgediende
@CasterMeer dan 10 keer te laat komen, bijna 200 uur afwezig zijn (een meisje in mijn klas  ) Dat is het zo een beetje  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
bij ons waren ze redelijk mild.. nja het leerjaar voor de mijne dan, daarna werd het opeens streng omdat leerlingen zelf geklaagd hadden over het te soepele beleid   |
|
nietmeer
|
|
|
DragonX Oudgediende
Ik ga Duits oefenen  . Tot later  |
|
Caster Oudgediende
|
Doei Dragon   @Manda, welke leerlingen?  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
wootz, 200 uur afwezig zijn.. dan ben je zelf ook niet echt serieus ofzo  oefenze   mensen in de leerlingenraad..  |
|
nietmeer
|
Ik ben nog nooit te laat gekomen, en zo wel,had ik een goede reden, en een briefje, dus werd t kaartje ingetrokken   |
|
Caster Oudgediende
|
Manda, juist  Echt dé stem van de lln bij jullie  Yfke, ik ook   *Denk ik  * |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
het laatste jaar ben ik nauwelijks op tijd gekomen  maar dan wel net zo dat ik geen briefje hoefde te halen  @ Caster, ja dan luistert de school natuurlijk wel  |
|
nietmeer
|
bij ons op school mag je nog tot een halfuur na de bel de les in, maar dan moet je de dag erna om kwart voor 8 melden (ook al heb je 1,2,3e uur vrij. En na dat half uur mag je de les dubbel inhalen |
|
Caster Oudgediende
|
Manda, stiekemerd  Maar wel slim  Banaal, een half uur is best lang  |
|
nietmeer
|
Ach, zolang ik niet te laat kom interesseert t me ook niet zo veel  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
bij ons mag je 10 minuten voor de bel nog binnen komen lopen, als je maar een briefje hebt  en het nog niet vaker dan drie keer is gebeurd.. Zo heb ik wel eens wat uitgebreider ontbeten   dat interesseerde mij ook nooit zo veel, maar het laatste jaar werd mijn motivatie een *stukje* lager, zeg maar..  |
|
nietmeer
|
Bah.. ik wil naar Erik toe  |
|
Caster Oudgediende
|
Manda, en daar krijg je een briefje voor?   |
|