Arrogantiecaf� |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik zou zeggen: Mensen gebruik je spellingscontrole eens een keertje.  Vooral in het hoger onderwijs moet je toch wel goed Nederlands kunnen. En in een rechtszaak kan er iemand vrijkomen door spellingsfouten.  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote WMR-kok:  Ik zou zeggen: Mensen gebruik je spellingscontrole eens een keertje.  Vooral in het hoger onderwijs moet je toch wel goed Nederlands kunnen. En in een rechtzaak kan er iemand vrijkomen door spellingsfouten.  Helemaal gelijk  . Vrijkomen door spellingsfouten?  Dat is nieuw voor me  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Zelfs ik maak fouten, maar ik probeer ze wel te verhelpen.  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
zelfs jij PW?   |
|
DragonX Oudgediende
Ik maak soms ook fouten hoor Kok, het is normaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote DragonX: Vrijkomen door spellingsfouten?  Dat is nieuw voor me   Naam van de verdachte niet goed geschreven.  |
|
DragonX Oudgediende
Quote WMR-kok: Quote DragonX: Vrijkomen door spellingsfouten?  Dat is nieuw voor me   Naam van de verdachte niet goed geschreven.  Een betere benaming voor zoiets is 'een blunder'  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
 Die muts verpest mijn vrije dag En ze is niet eens lid en staat dus NIET in de almanak. Anders had ik haar ff opgezocht  en even laten weten wat ik haar te vertellen had  *voelt agressie beetje wegstromen* Hallo     |
|
nietmeer
|
@ PW Heb jij daar ervaring mee?  |
|
DragonX Oudgediende
Hey Steffie  Rustig aan, we willen geen gewonden  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
ik ben heel aardig  Maar soms wil ik bepaalde mensen gewoon meppen  Hey PW, benny en Dragon   |
|
nietmeer
|
Hey volk |
|
DragonX Oudgediende
Quote SteffieKooij: ik ben heel aardig  Maar soms wil ik bepaalde mensen gewoon meppen  Met een knuppel of een golfclub ofzo?  Hey Banaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Hangt bokszak op.*   Je kan je eigen uitleven Steffie.   Hey Banaal *boink*  |
|
nietmeer
|
 hey Steffie, Banaal |
|
DragonX Oudgediende
Ik heb geen bokszak thuis, ik wil er wel een hebben  |
|
nietmeer
|
Ik sla niet vaak iemand, ik ga meer over tot psychische oorlogsvoering, maar ik kan soms wel een beetje snel uit mijn slof schieten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ze kostten rond de 100 euro DragonX.  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Banaal: Ik sla niet vaak iemand, ik ga meer over tot psychische oorlogsvoering, maar ik kan soms wel een beetje snel uit mijn slof schieten  Herkenbaar, bij mij is het ook zo  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
banaal biedt zich aan als bokszak stef  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
|
|
DragonX Oudgediende
Kok Geen probleem, even kijken hoeveel handschoenen en wat er allemaal bij hoort, kost  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
*doet bokshandschoenen aan* *Mept en schopt er vrolijk op los* Lekker even al die energie laten wegstromen  |
|
nietmeer
|
@ Delenn wat ik bedoel is: Vechten is zo ordinair, waarom iemand slaan als je ze ook zover kan krijgen dat ze gewoon van binnenuit opbreken? |
|