Arrogantiecaf� |
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
doei skew  |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen! |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hoi mikke  |
|
nietmeer
|
Haaj Andreesie, alles goed? |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
een goede morgen Mikke en Andreesie  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Hoi aanwezige mensen  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hoi binnenkomers  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
*huppelt cafe maar weer eens in  * |
|
Arya Oudgediende
|
Hoe is het met mijn lieve mede WMR'ers!  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Arya: ik heb geen zin meer om te wachten tot het tentamen begint  |
|
Arya Oudgediende
|
enigzinds begrijpelijk..  |
|
Ailurus
Erelid
Arya, gaat goed hoor  Zo vergadering van m'n groep, nog eens even goed aan de slag met het laatste groepsproject van m'n bachelor  Oja Steffie, ik vroeg me na de bowling nog af wat je in Eindhoven ging doen  Want je zou daar ook heen gaan toch? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ik heb nu echt zo van hup lekker maken dat tentamen en dan is het klaar  Maar nu moet ik eerst nog 2,5 uur wachten voordat ik de bus neem  En ik heb ook geen zin meer mijn sv door te lezen Dus misschien maar film aanzetten ofzo  Gisteren heb ik finding nemo zitten kijken  omdat ik 1) geen zin had om te leren 2) ik iets wilde doen voor de dode visjes 3) ergens op een blog finding nemo zag  |
|
Arya Oudgediende
|
wat ga je doen met je project Ailurus? |
|
nietmeer
|
De computer liep vast, dus moest ff herstarten. Ik ben er weer  Hoi allemaaaal!  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ik ging naar Eindhoven, omdat ik daar in de buurt een paar daagjes bij mijn ouders was die daar op vakantie waren  Hey mikke  Ik zag dat je je charmes weer in de strijd had gegooid  |
|
Ailurus
Erelid
Gezellig  Arya, we zijn in CAD met een LPG tank bezig en daar zetten we een inwendige druk op. Dan gaan we met FEM (eindige elementen methode) kijken hoe de tank vervormd, spanningen etc.)  |
|
Arya Oudgediende
|
zorg maar dat ie niet ploft  |
|
nietmeer
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
Ailurus
Erelid
Andreesie, balvormige tank? Dat zou lekker eenvoudig zijn. Helaas is dat niet een ideale vorm als je wat LPG kwijt moet  We mogen wel zelf nog een alternatieve vorm bedenken voor een tank, maar hij moet wel praktisch zijn. Een vorige groep had letterlijk een mini-tank ontworpen in CAD  |
|
nietmeer
|
Wat is CAD? |
|
nietmeer
|
*rent een rondje* |
|
Ailurus
Erelid
CAD = Computer Aided Design, dus dat je met behulp van een computer dingen kan ontwerpen, 2D of 3D structuren  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Computer Automated Drawing ofzo @Ailurus: nee niet ideaal maar het is wel lekker stevig, toch? |
|