Arrogantiecaf� |
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
@andreas het gaat om de betekenis, niet de plaats... |
|
nietmeer
|
bedoelde je denigrerend over de lengte of bedoel dat ik iemand ik je pest omdat je kort bent?
Anyway mijn punt jij zegt dat andreesie niet het recht heeft om over sm te praten, waarmee je hem dus hypocriet vind.
Satanisme is ook hypocriet want satan is een deel van het Christendom |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Damn, waar the heck gaat dit serieus over  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik kan mij er niet toe zetten om huiswerk te maken.. Het is fokking veel  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Euhhmm.. zie laatste reactie vorige pagina  Dreamer, effe overnieuw proberen over 10 minuten ofzo  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Banaal: Satanisme is ook hypocriet want satan is een deel van het Christendom Kap eens met het Satanisme aan Satan te binden  |
|
Gleadar
Erelid
|
@banaal dit heeft niks met geloof te maken op zich. ik wijs hem op iets en gebruik iets uit de bijbel als argument. satanisme heeft alleen satan als boegbeeld btw . maar dat info tegen mij wordt gebruikt! alweer! dat hoef ik niet te pikken! |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nee, dan ga ik het alleen maar uitstellen. Ik ben vooral heel erg moe.. Het moet morgen allemaal af zijn  - Persoonlijke procesverslagen - Eind evaluatie - Eind verslag zelfreflectie - info over TOS - info over Kids' skillz Dat moet ik nog doen.. Is veel  |
|
nietmeer
|
@ Pablo ik ben atheïst, niet satanist. ik geloof niks |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Gleadar: Ruk niet zo ja wat denk je dan? Ruk niet zo heeft 2 contexten: ruk niet zo aan de tafel en ruk niet zo aan je lul, 2 verschillende plaatsen  maar ja |
|
Gleadar
Erelid
|
banaal, satanisten zijn in wezen niet veel meer dan agressievere atheiten @Andreesie. dat is niet relevant. |
|
nietmeer
|
Ja oke, maar atheïsten zijn niet gelovig, satanisten weer wel, want jullie hebben de duivel als voorbeeld, net als christen god/jezus als voorbeeld hebben, dus wat zijn jullie nu eigenlijk |
|
Kameleon Oudgediende
Kappen nu!  We houden het gewoon gezellig! |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Gleadar: tuurlijk wel, maar dit wordt weer een klassieke ja nee wedstrijd dus ik ga maar over op dreamers onderwerp Das echt fokking veel huiswerk  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
LALALALALA *I can't heeeeeeeear you!* |
|
nietmeer
|
@ Kam, ik ben niet boos ik ben een dialoog aan het voeren want ik weet niets van satanisme en ik wil er wat meer over weten |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
Hoi  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Hoi allemaal.. Is die discussie over want dan kom ik weer terug  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Puck: LALALALALA *I can't heeeeeeeear you!* waar is dat plaatje van die leuke kat @Caster |
|
Kameleon Oudgediende
Hoi Yun  Puck  Banaal, het hoeft niet zo te lopen als dat al gebeurd is. Ik wil het gewoon gezellig houden. |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Banaal: @ Kam, ik ben niet boos ik ben een dialoog aan het voeren want ik weet niets van satanisme en ik wil er wat meer over weten Dan maak je een blog/topic met 'n request voor meer info d'r over |
|
Kameleon Oudgediende
Ja, inderdaad, wat Pabbie zegt  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Okee  Huiswerk is dom, maar donderdag en vrijdag.. VRIJ   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Pablo: nah, wikipedia werkt ook |
|
nietmeer
|
@ Pablo + Kam: Sinds wanneer mag je in het café geen discussie meer voeren? ik ben: 1. Niet beledigend 2. Niet geïrreiteerd 3. Geïnteresseerd |
|