Arrogantiecaf� |
nietmeer
|
Doei MC  en welkom AL  *gaat vast achter de bar staan, klaar om de mensen wat in te schenken  * |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Jaloersheid snap ik niet in deze  En inderdaad zijn vrouwen sneller volwassen, en dat is maar goed ook, zo kunnen ze de man nog een beetje opvoeden. |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
@TD doe mij maar een emmer koud water met ijs... over mijn hoofd graag  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Madelief, dat komt omdat ik vanaf volgende week maandag aan mijn nieuwe werk mag beginnen. Heerlijk in de boekhouding. Weliwaar blijf ik bij hetzelfde bedrijf, maar wel in een andere locatie. Nu ben ik nog een weekje administratief medewerker. Ik kijk zo ontzettend uit naar mijn nieuwe werk.   |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
Nou Taz als je het zo aandringt doe maar een tropical cocktail  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Maak voor mij maar een Senegali Sunshine Taz.  |
|
Madelief Erelid
|
@Bogardedat is beter!  veel plezier dan maar!  |
|
Bogarde Erelid
Kpuc, jaloersheid is logisch te verklaren. Omdat de vrouw over het algemeen bijzonder elegant is in doen en laten.  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
@BogardeGefeliciteerd met je nieuwe baan En hey ik doe ook Boekhoud werk  maar dan ben ik een assistent accountant  |
|
nietmeer
|
@lief eh  Oke  Komt er aan  *vult een emmer met ijsklontjes en water..* |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Kpuc Oudgediende
Ben jij dan jaloers op de vrouw?  |
|
Madelief Erelid
|
*springt op en neer voor TD* Wil water Wil water! *heeft het warm* |
|
Bogarde Erelid
Madelief, thanks a lot. |
|
Bogarde Erelid
Kpuc, soms toch wel. Het lijkt wel of het bij hun vaak een stuk gemakkelijk gaat. Ik kan het moeilijk uitleggen. Dat sierlijke bij bepaalde vrouwen is echt hartverwarmend. |
|
nietmeer
|
*gooit de emmer water leeg boven het hoofd van Madeliefje  * Zo en voor de rest uw drankje staat klaar  |
|
Madelief Erelid
|
@Bogardesirieus... wij hebben het maar zwaar!  TD *druipt* heerlijk  thanx!  |
|
Kpuc Oudgediende
Dat komt omdat je een man bent, een vrouw zal niet snel zeggen van een andere vrouw dat ze sierlijk en elegant is  Eerder het tegendeel, zeker als zij op jacht is  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wat is de kleur van mijn drankje Taz???  |
|
Bogarde Erelid
Anime-Lover, ja, ik begin ook als assistent. Beetje om alvast in te werken. In Augustus gaat de boekhouder daar weg en dan moet ik het ( samen met nog iemand ) onder handen nemen. Tussendoor nog avondcursus boekhouden volgen. Heb het in het verleden al gehad, maar dat is al tijdje geleden. Dus even voor het opfrissen.  |
|
nietmeer
|
Graag gedaan Lief  @PW geel natuurlijk  Met een vleugje oranje  En als dat hem niet is dan is het vast die zwarte die er naast staat  |
|
Bogarde Erelid
Madelief. Jullie hebben het in zekere zin zwaar. Bij geslachtsgemeenschap weet ik niet of jullie het nou zwaar hebben of niet, maar soit. Jullie worden ongesteld en iedere maand dus bloed en dergelijk. Je zou er maar niet tegen kunnen als meid.  Maar vrouw zijn heeft ( voor mijn gevoel dan toch, maar ja, ik ben een man en misschien zit ik wel mis ) veel voordelen. Jij als vrouw kijkt daar natuurlijk wat anders tegen aan. |
|
Madelief Erelid
|
@Bogardeja ieder geslacht heeft eigenlijk gewoon zijn voordelen en nadelen toch? |
|