Arrogantiecaf� |
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*kietelt* Goeiesmorgens  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
IIeeh!  Zo word ik ook wel wakker ja  |
|
Kpuc Oudgediende
 Beter een kietel dan een stiekje  |
|
nietmeer
|
 het is nog veel te vroeg voor een zaterdag  |
|
Arya Oudgediende
|
Dat is waar ja  ik ga me straks lekker aan kleden, brood smeren en dan op e fiets springen!  ik moet toch een beetje fietsen oefenen, want binnenkort moet ik twee weken elke dag uurtje fietsen  nou ja.. echt oefenen hoeft dan niet, maar t is gewoon leuk  |
|
nietmeer
|
ik ga nog maar een bakkie koffie maken, kan echt niet wakker worden vandaag  Arya, ik heb nog geen eens een fiets  |
|
Arya Oudgediende
|
maar Lessien, het is ook gewoon vroeg  moet je dan al per se helemaal wakker zijn? En hoezo geen fiets..  is toch een essentieel ding hier in nederland  |
|
Kpuc Oudgediende
Dat dacht ik zo rond vijven Lessien  Gelukkig lag er een dieseltje te ronken dus ik viel zo weer in slaap Fietsen met den botten  Maar inderdaad eerst een bammetje  |
|
nietmeer
|
Hond moest naar buiten (Beagle van 7 maanden), dus die lag te piepen en dan ben ik mijn bed uit en ze laat me niet terug naar bed gaan, maar gaat dan wel zelf in d'r mandje liggen slapen  Fiets komt er nog wel, maar voor mij niet een essentieel ding hoor  tot nu toe nog niet nodig gehad |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Lessien Smorgens Zuwe  Met zo t zonnetje erbij, mwah, dat wordt een goeiedag dus  |
|
nietmeer
|
Wat is er Kpuc  |
|
Arya Oudgediende
|
Veel succes met je werk vandaag Zuwe (werk op zaterdag?  ) en veel plezier daarna!   die was natuurlijk jaloers dat jij wel lekker lag te slapen, en toen jij wakker was kon hij weer volmaakt gaan pitten  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi  |
|
nietmeer
|
daar lijkt het wel op...ze dacht ook...normaal kom je nu ook je bed uit, dus kan ook op zaterdag wel  |
|
Arya Oudgediende
|
Hallo Andreesie  ach, misschien kun je t m binnenkort afleren, zodat je ook nog wat slaap hebt  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Arya: (werk op zaterdag?  ) ik dacht dat ze in een winkel werkte  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Morgu luitjes |
|
Kpuc Oudgediende
Dat je geen fiets hebt, ik sta paf  Gezond voor lijf en leden, en Moeder Natuur is ook blij als je fietst ipv op een zitting met motor onder den kont zit Smorgens Roy, Zwijndrecht is weer redelijk vertegenwoordigt  Uhm, van harte zal ik maar zeggen  Biertje erbij? |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Lessien, het scheelt dat de winkels aardig dichtbij zitten  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
dank je dank je lessie, waarom zijn jullie zo debiel vroeg wakker op zaterdag ??? |
|
Kpuc Oudgediende
Pfoew, bioritme en huisdiertjes  |
|