wat ga jij doen met valentijnsdag |
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Luna: Ik hoop dat Tovenaar zijn roos nog gaat bezorgen   Bedankt voor je mentale steun!  |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Quote Twaggy: och valentijn nooit iets mee gehad haat het zelfs(me ex ging vreemd op vd) Kwam ze een geheime liefde tegen? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
neeh |
|
|
Sucky voor je man.. |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
ik ga zielig zitten zijn denk ik zo.... mijn "vriend" is na 8enhalf jaar en 3 kinderen weg gegaan want hij wil een eigen huis en met niemand rekening hoeven houden.... lekker ego dus maar ik kan er moeilijk wat aan veranderen, dus ben ik alleenstaande mama nu iets waarvan ik altijd heb gezegd dat ik dat nooit zou willen zijn  maarja het zij zo , life sucks. |
|
nietmeer
|
Oeff, meiske, dat is klote zeg  Een dikke  |
|
nietmeer
|
Quote lanira_mommy: ik ga zielig zitten zijn denk ik zo.... mijn "vriend" is na 8enhalf jaar en 3 kinderen weg gegaan want hij wil een eigen huis en met niemand rekening hoeven houden.... lekker ego dus maar ik kan er moeilijk wat aan veranderen, dus ben ik alleenstaande mama nu iets waarvan ik altijd heb gezegd dat ik dat nooit zou willen zijn  maarja het zij zo , life sucks. Als je mij je msn adress geeft dan stuurt opa je wel een mooi kaartje  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Niks, zoals elk jaar hiervoor en vast ook elk jaar hierna  |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
huh valentijn...? wanneer? wat is dat?  net als de rest is het gewoon commerciele bagger  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Lanira; wat spijt me dat om te horen... Sterkte vrouwke  |
|
|
Quote lanira_mommy: ik ga zielig zitten zijn denk ik zo.... mijn "vriend" is na 8enhalf jaar en 3 kinderen weg gegaan want hij wil een eigen huis en met niemand rekening hoeven houden.... lekker ego dus maar ik kan er moeilijk wat aan veranderen, dus ben ik alleenstaande mama nu iets waarvan ik altijd heb gezegd dat ik dat nooit zou willen zijn  maarja het zij zo , life sucks. Sterkte ermee Lanira_mommy. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik ga niks doen met valentijn  Zal ook wel weer niks krijgen, zoals een kaartje ofzo, zoals gewoonlijk;) Quote lanira_mommy: ik ga zielig zitten zijn denk ik zo.... mijn "vriend" is na 8enhalf jaar en 3 kinderen weg gegaan want hij wil een eigen huis en met niemand rekening hoeven houden.... lekker ego dus maar ik kan er moeilijk wat aan veranderen, dus ben ik alleenstaande mama nu iets waarvan ik altijd heb gezegd dat ik dat nooit zou willen zijn  maarja het zij zo , life sucks. Wat vervelend  Sterkte!  Mijn moeder wilde ook nooit een alleenstaande moeder zijn, maar we hebben het samen altijd heel fijn gehad.  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
gewoon werken! maar hier zijn de valentijns regels eigenlijk anders  ik zal even een klein, kort stukje copy/paste: In Japan, it is only the women giving presents - mainly chocolate - to men, but not the other way around. Men are supposed to return the favours received on Valentine's Day one month later on White Day, 14th of March. Maar is ook allemaal zo'n gedoe..we weten nog niet wat we gaan doen, misschien is het wel leuk om het een keer zo te vieren, misschien wordt het gewoon ouderwets, een presentje, iets romantisch en uit eten enzo |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ja ne |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
bedankt voor de lieve reacties. Kpuc bedankt voor je mailtje ! Het is een nogal lang en ingewikkeld verhaal wat ik jullie zal besparen. maar persoonlijk denk ik niet dat er momenteel nog een oplossing is..., |
|
Chillingg Senior lid WMRindex: 509 OTindex: 127 Wnplts: Antwerpen
|
Quote .:T!M:.: huh valentijn...? wanneer? wat is dat?  net als de rest is het gewoon commerciele bagger  Hehe inderdaad. Je loopt een winkel binnen en wordt overspoeld met hartjes. |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
valentijn is geen  ik vind het mooi maar het is inderdaad wel heel erg goed voor de winkels die de serieuze zaak er niet meer van inzien. het was eerst als heel wat anders bedoelt als een verkooppraatje |
|
ikky
Oudgediende
|
valentijn is inderdaad mooi, maar ik vind wel dat je het niet moet overdrijven, een kaartje ofzo is genoeg, gewoon laten blijken dat je diegene leuk vind/ van diegene houd. |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
kun je dat niet beter gewoon iedere dag van het jaar doen? ...laten blijken dat je om iemand geeft? |
|
ikky
Oudgediende
|
@Muts, ja, maar ik bedoel geheime liefdes, iemand waartegen je het nog nooit hebt gezegt, daar is valentijnsdag voor |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
ook dan vind ik het wat clichee, maargoed. ieder wat wils  |
|
|
Jullie doen maar waar je zin in hebt. op 14 Februari sta ik met een roosje voor haar neus, haha..  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Tovenaar,   |
|
ikky
Oudgediende
|
Tovenaar, goed zo |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
inderdaad Tovenaar... doe ik ook... maar ik doe er toch wel een klein kadootje bij... parfum ofzo |
|