|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
@Droomster beetje heel erg klote dat het nu net deze tijd van het jaar moet  maar helpt die antibiotica niet eens  bij mij was dat altijd een wondermiddel, hoe smerig het ook is  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ja, dat spul is groot. ik heb de afgelopen jaar2 keer een fikse keelontsteking gehad, en dan krijg je antibiotica, maar dan met een dichte en pijnlijke keel mag je capsules doorslikken van zo'n cm in lengte |
|
Droomster Erelid
 WMRindex: 960 OTindex: 2.728 T |
Ik heb geen idee of het werkt... het is volgens mij wel aan het afnemen, maar of dat nou door de antibiotica komt of door de tijd die verstrijkt weet ik niet... Nu hoop ik dat ik met oud en nieuw beter ben, anders kan ik de derde niet eens bowlen  @ Tom: Inderdaad ja, alleen heb ik die pillen die aan de andere kant erin gaan  Slikken ging hem echt niet meer worden in het begin... |
|
ToMxlr
Erelid
|
hmm hm, dat ze daar geen drankje voor gebruiken snap ik ook net, neemt het lichaam ook sneller op volgens mij. rectale pillen, ja dat zijn meestal ook van die kanonskogel. en die doc maar kijken alsof je het gewend bent dingen in de poepert te steken  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
In vloeibare toestand is t goedje niet houdbaar  Doe mij maar amoxicilline, 750 mg maal drie maal zeven, mwah, doe er maar een bommetje prednison bovenop om de infectie wat zwaarder aan te pakken, klabats, prieppprr, prrkkk, bwegh, sjeemig, wat een luft als je van den pot komt  |
|
Droomster Erelid
 WMRindex: 960 OTindex: 2.728 T |
Maar goed, ik begin weer suffig te worden van die rommel, dus ben weer naar bed... Beste wensen voor iedereen, en fijne komende twee dagen   |
|
nietmeer
|
jij ook Droomster, en beterschap   |
|
ToMxlr
Erelid
|
Prednison, rotspul..  beterschap Droomster, slaap zacht  (wel een toepasselijke naam  ) |
|
nietmeer
|
Seagon, slaap je?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ Jersan, die ligt nu te snurken op zn toetsenbord, en die spatiebalk maar ingedrukt blijven  |
|
nietmeer
|
dan krijg je dus ongeveer zo'n bericht, al die spaties lossen vanzelf op...  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
hoi Sushi  wat is er?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
moggel Sushi, koffie, thee? gebakken eitje? |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Jers, zie mn blog.. @tom, nou.. een engels ontbijtje en een pot thee zouden wel smaken  |
|
nietmeer
|
*maakt ei met spek voor Sushi* |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ Jersan, vergeet de worstjes niet  , en de bonen in tomatensaus, allhoewel, vergeet die maar wel  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Enn vergeet de witte bonen in tomatensaus niet  |
|
nietmeer
|
@tom, de worstjes mag jij doen  *scheert zich* |
|
Sushi
Oudgediende
|
Ik hoef er geen worstjes bij   |
|
ToMxlr
Erelid
|
blegh, mn hoofd blijft maar malen, kom niet tot rust. lekkere kerst wordt dat.. |
|
nietmeer
|
@tom, had je niet tot na Kerst kunnen wachten met het uitmaken? |
|
ToMxlr
Erelid
|
ten eerste was het niet een geval van uitmaken Jersan. we houden allebei nog van elkaar, maar de relatie ging niet meer, door meerdere redenen. het deed ons meer kwaad dan goed. begon zaterdag al, maar toen elkaar een paar dagen niet gezien, om te kijken of dat hielp, maar dat maakte het alleen maar erger. het uitstellen, om de lieve sfeer maar goed te houden, dat kon gewoon niet... |
|
nietmeer
|
sterkte ermee  ik ga es wat doen, douchen ofzo  doei  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
@Jersey en Tom ik was niet in slaap gevallen  ik was ff wat anders aan het doen @tomik wens je veel sterkte  |
|