|
nietmeer
|
BV hoe kom je er bij dat ik een meisie ben  |
|
Aram Erelid
 WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
@Emmer & Banaal: Ehm.. wat moet de wereld nu wel niet van mij denken  ! Al mijn 454 vrienden  ! |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Sushi: Ik heb een hele mooie kerstbal  ik heb er vier, van de mac  |
|
Aram Erelid
|
|
nietmeer
|
aram, deel het even @taz, je had het over jou moederschap! @jersan, ja, ik ben ook zwaar geshockeerd! |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@tom, wij hadden 2 menu's en een happymeal.. krijgen we 6 grote ballen  |
|
nietmeer
|
Quote Aram: Emmer & Banaal: Ehm.. wat moet de wereld nu wel niet van mij denken  ! Al mijn 454 vrienden  ! En hoeveel spreek jij dagelijks  Woei ik heb sushi laten flippen  |
|
nietmeer
|
doei lieverds  ik ga slapen  truste  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Haudie Tom *boink*  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: doei lieverds  ik ga slapen  truste  Dag lekkerding   |
|
nietmeer
|
welterusten Jersan, stoppen met die marathon! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Welterusten Jersan *boink*  |
|
nietmeer
|
Quote Banaal: Quote Jersan: doei lieverds  ik ga slapen  truste  Dag lekkerding   dag nog veel lekkerder ding   |
|
Aram Erelid
@Jersan: Truste  @Banaal: Geen idee  . Niet allemaal. BV: Quote Banaal: Maar Aram waar verzet jij je tegen onze liefde, in nederland is het tegenwoordig sociaal geaccepteerd hoor Quote emmertje: Hé lekker ding ..... van een ander  |
|
ToMxlr
Erelid
|
'ssup Y'all zucht, dit wordt een lang nachtje, ben ik bang.. @Sushi, denk dat ze er van af moesten, omdat ze na de 26e niet echt bruikbaar meer zijn  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@tom, dat zal t zijn  Op die van mij staat: Het mooiste kerstcadeau ben jij  |
|
nietmeer
|
aha Aram, en jij vreest dat nu al jou vrienden denken dat jij er een homofiele relatie op na houd!?
kan je de reacties van derden niet blokkeren, zodat je ze kunt edditen als het je niet bevalt?? |
|
nietmeer
|
Nou bij mijn weten ben ik de vorige keer niet gecastreerd toen ik bij de dokter kwam hoor  Maar zal dat zo dan nog maar een keer controleren  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik had ze voor elske bewaard, heb ze net aar in de prullenbak gelazerd..  |
|
nietmeer
|
Quote Sushi: Het mooiste kerstcadeau ben jij  Dank je Sushi! Ik vind jou ook wel aardig !  |
|
nietmeer
|
Quote BadVibes: aha Aram, en jij vreest dat nu al jou vrienden denken dat jij er een homofiele relatie op na houd!?
kan je de reacties van derden niet blokkeren, zodat je ze kunt edditen als het je niet bevalt?? Ja je kan ze aanpassen of verwijderen en mensen blokkeren dat ze helemaal niet meer op je hyve kunnen |
|
Aram Erelid
BV: Kan wel, maar ik vind het wel grappig  . Hoe staat het leven ervoor, BV  ? |
|
Sushi
Oudgediende
|
Asjeblieft BV!  |
|
nietmeer
|
Quote Tazmanian Devil: Nou bij mijn weten ben ik de vorige keer niet gecastreerd toen ik bij de dokter kwam hoor  Maar zal dat zo dan nog maar een keer controleren  Stevig controleren...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Verdienste van gisteren: 3,84 dollar.  |
|