|
nietmeer
|
duh Emmer. Hoezo Peter? Had je dat niet voor de abortus gedaan  |
|
nietmeer
|
Mijn moederlijke adviezen dus Taz... Nou, ik wil je wel als pleegkind hoor! Maar om jou nu ook nog te baren....Je bent al zo groot!  Dat gaat me niet lukken  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Ach een beetje wonderolie doet wonderen  |
|
nietmeer
|
wondeerolie @peter, aha. goed gewassen neem ik aan?! Ik denk dat je zo rond deze kerstdagen wel heel veel hits zal krijgen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wacht eens eventjes, al 24 jaar oud...  |
|
nietmeer
|
Ja wat is daar mis mee  ? Ik kan dus gelijk op mezelf wonen  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@peter: Scheelt wel een hoop gezeul met luiers en zo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Eergisteren had ik 391 unieke bezoekers. Gisteren 507 unieke bezoekers.  Gisteren in totaal 600 bezoekers op de site gehad.  |
|
nietmeer
|
Kijk Emmer die snapt het  |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Én jullie zijn nog maar één jaar financieel verantwoordelijk voor m!  |
|
nietmeer
|
Kind: Kant en klaar uit de verpakking. bereidings wijze: Haal het product uit de verpakking en stop het voor 2 minuten in de oven zodat het kan opwamren. geen luiers of flessen nodig. |
|
nietmeer
|
 600  Op naar de 601! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Nog 7 minuten te gaan op de counter.  Quote Nathalie-F: Én jullie zijn nog maar één jaar financieel verantwoordelijk voor m!   Pardonnnnnnnn???????? |
|
nietmeer
|
Nou als het te lang duurt dan zoeik wel andere hoor!?  Dat heen en weer geslinger daar word ik zeeziek van   |
|
nietmeer
|
Quote Nathalie-F: Én jullie zijn nog maar één jaar financieel verantwoordelijk voor m!  Ouders zijn financieel verantwoordelijk tot je 21e  . 18 = meerderjarig, 21=volwassen (dus helemaal onafhankelijk) |
|
nietmeer
|
het lijkt wel oud en nieuw!
@ banaal: heel gemakkelijk, een drupje water erbij en HOEPS! eenkind!
|
|
nietmeer
|
ik heb nog steeds het pepersaus liedje in mijn hoofd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 NF heeft gelijk. Financieël afhankelijk tot de 25.  Kosten tot die leeftijd zijn op de ouders te verhalen.  |
|
nietmeer
|
dan nemen we hem niet Peter... Ik vind de verantwoordelijkheid voor Mutsie al zwaar genoeg! |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@BV: gelukkig gaat het in het echt niet zo, met al die regen hier!  |
|
nietmeer
|
OEF, daar heb je gelijk in Emmertje... Heb je n'et een zak zaad gekocht, loop je door de regen, heb je je hele auto vol met kids!!! |
|
nietmeer
|
@ BV ik heb een zak met zaad  |
|
nietmeer
|
nou, niet in de regen lopen dan Banaal! [mompelt]natuurlijkweetikdatjijeenzakvolzaadhebt endatjezodubbelzinnigalshetmaarzijnkanbentikbentoch zekernietgek!!![/mompel] |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Totaal aantal unieke bezoekers: 512  Met 5 over het record van de dag daarvoor.  |
|