|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote emmertje: @Andreesie: dacht het toch van niet  jij denkt zoveel, net als dat kinderen objecten zijn  (niks persoonlijks om de ahctergronden van je kinderen;)) |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@Emmer, zou ik ook zeggen jah!  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Banaal: * slaat emmertje tegen de vlakte, Niet zo tegen mijn kleindochter doen!  * Daar is je kleindochter dus wel goed genoeg voor?  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
kinderen objecten? Waar heb je het over?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@BV... zie mail.  |
|
nietmeer
|
Oh dat doet me denken aan een kennis van me die op een gegeven moment ook een geheim nummer had. Ik had toen gebeld naar de ptt (nummerinlichtingen) en had toen gevraagd of ze degene konden vinden. Nou nee dus want ze zeiden dat die een geheim nummer had.  Toen heb ik ze gemeld wat het nummer was  Was wel gaaf toen   |
|
Sushi
Oudgediende
|
*Doet cheerleaderig* Go opa, ahaaahahaa, go opa! Yeeeey   |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
OMG! De Chris Brown meet&greet is goedkoper zie ik net!  Nu is het nog ''maar'' 143.40 euro!  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Nathalie, ik wil ook bieden  Maar mijn rekening staat het niet toe  |
|
nietmeer
|
*Wacht ook op een mailtje van BV  * |
|
nietmeer Senior lid
|
@ Freupke: Je hoeft niet te bieden hoor?  Je kan het gewoon kopen! Als ik het nu nóg niet doe gaat mn beste vriend me volgens mij echt gestoord verklaren  Moet dan alleen morgen even pappie om toestemming en zn creditcardnummer en dingesdatum vragen  Zucht.. Daar zit het probleem, de toestemming  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Nathalie, heb je dan geen eigen bankrekening?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote emmertje: kinderen objecten? Waar heb je het over?  vaak worden vrouwen als 'lust objecten' gezien, vandaar 'objeceten  ' worstenbroodje  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: Quote emmertje: @Andreesie: dacht het toch van niet  jij denkt zoveel, net als dat kinderen objecten zijn  (niks persoonlijks om de ahctergronden van je kinderen;)) Wat is dat nouweer voor een rare uitspraak? |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Banaal: Quote Andreesie: Quote emmertje: @Andreesie: dacht het toch van niet  jij denkt zoveel, net als dat kinderen objecten zijn  (niks persoonlijks om de ahctergronden van je kinderen;)) Wat is dat nouweer voor een rare uitspraak? Het had een uitspraak van mij kunnen zijn  |
|
nietmeer Senior lid
|
@ Freupke: Natuurlijk wel!  Maar je moet het kopen via Chris Brown zn eigen site en daar kan je alleen betalen met creditcard  Ik heb Paypall mensen laat me daar lekker mee betalen!  |
|
nietmeer
|
huh?! |
|
Kameleon Oudgediende
@ Nathalie, ik heb ook PayPal, veel makkelijker  Wat raar dat het niet kan via bankrekening enzo. Ook niet via acceptgiro oid? |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Andreesie: je zou beter kunnen uitkijken voordat je dat soort uitspraken rondsmijt...er zouden zomaar eens mensen kunnen zijn die het helemaal verkeerd interpreteren en boos kunnen raken. Je zat nu bij mij bijvoorbeeld op het randje |
|
Sushi
Oudgediende
|
Mathilda is op tv  *probeert met haar ogen opa's stok te laten zweven* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Heb ik je van de wijs gebracht BV?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Mathilda is cool  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Sushi: Mathilda is op tv  *probeert met haar ogen opa's stok te laten zweven*  'Hij vliegt!  ' *gooit glas water over Sushi  * Doe normaal!  |
|
Sushi
Oudgediende
|
*vloekt* Nu ben ik nat!  *vloekt nog harder* |
|