|
AsSliQuiD Senior lid
 WMRindex: 661 OTindex: 656
|
Quote Andreesie: internet relay chat  psies dat zou toch veel makkelijker, efficienter, praktischer, leuker zijn? |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Eigenlijk wel, iemand zo'n channel openen dan? Want volgens mij gaat Voogeltje daar niet aan beginnen  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Die is er al een x geweest geloof ik, en schijnbaar was dat toch geen succes.  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Twee persoonskamer ja die is nog vrij
loopt u maar mee
*loopt naar een deur loopt een trap op dan links dan rechts*
Hier is het astublief de sleutel |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote Mandarijntje: Die is er al een x geweest geloof ik, en schijnbaar was dat toch geen succes.  hoogst waarschijnlijk omdat niet iedereen er over geinformeerd was? als ze berichtje op home zetten met link naar IRC chat, dat bespaart je heel wat F5 klikken  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
dit is de story van het WMR-hotel  begint stroef, maar was leuk  ik ge het nu even helemaal lezen  |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
ik ga het ook even lezen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
met IRC heb je geen F5 nodig  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
|
|
Pablo
Oudgediende
|
Het idee werd afgewezen omdat het het forum dreigde te vervangen |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
er staat geen kamernummer op de sleutel  Moet ik dan alle deuren uitproberen is dat iets nieuws  Ja die F5 die is bij versleten  |
|
Marike Erelid
|
wie is de barman van het café? wie word de klusjesman (linctus) wie word de poetsvrouw/man( doodse stilte ) wie word klant aan huis? |
|
Kristel
Oudgediende
Ja klant aan huis hier meld zich  |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote Mandarijntje: wat een moeite, helemaal op f5 drukken.. maar ik ga ff eten en weer aan het werk, tot vanavond laat ofzo, of misschien word ik wel weer naar huis gestuurd straks.  daagdaag    wacht maar tot je begin symptonen van RSI krijgt door op dat F5 knopje te klikken ,dan praten we verder  Quote Pablo: Het idee werd afgewezen omdat het het forum dreigde te vervangen dat is een beetje ver gezocht, maar wat zou je persoonlijk leuker vinden, forum of real time chat?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Pablo: als het een succes zou worden  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Klusjesman meldt zich  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Kan volgens mij geen kwaad als we ergens op een random servertje een WMR-channel starten  |
|
Marike Erelid
|
laat zien kristel!  |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote Pablo: Kan volgens mij geen kwaad als we ergens op een random servertje een WMR-channel starten  psies, met IRC is dat zo geflapt  |
|
Kristel
Oudgediende
We kunnen elkaar toch ook toevoegen op msn of yahoo |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
ik ben beschikbaar voor een job  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
Pablo
Oudgediende
|
Waar?  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Volgens mij wordt het dan veel te snel om te volgen, mja. Caster is onze barman trouwens al.  |
|
AsSliQuiD Senior lid
|
Quote Kristel: We kunnen elkaar toch ook toevoegen op msn of yahoo is wel beetje veel gedoe om iedereens gegevens uit te wisselen en dan groeps chats te starten? IRC is nickname invullen en hop chatten maar  |
|