|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
'K zou't maar doen, de waarden van je bloed zijn dan betrouwbaarder, verzekeringspasje meenemen, daar vragen ze toch naar denk ik, wanneer moet je voor foto's, gelijk met bloedprikken? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Die gaan er gelijk bij, ik zie wel wat eerste komt maar dan liever t tappen als eerste, kan ik wat eten direct erna  Op naar den bus is de deze, gewillig naar het offerblok geleidt, grmpff  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Goeiemorgen |
|
Kpuc Oudgediende
Zo hé, das een record om even met t OV naar een ziekenhuis voor twee verschillende dingen te gaan en nu al klaar met al te zijn |
|
linctus Oudgediende
|
Huh dat is snel |
|
Kpuc Oudgediende
Jep, de bus die voor komt rijden op t moment dat je kijkt hoe laat m zal komen. Erg vroeg zijn scheelt ook al wat en dan was het ook nog eens heel rustig en geen zieken aan de poli's  |
|
linctus Oudgediende
|
Wow de bussen zijn hier altijd een ramp. Aansluitingen zijn nooit te halen en ziekhuizen verplaatsen de hele tijd de bloedbank zodat je moet zoeken |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
linctus Oudgediende
|
Goeiemorgen |
|
Kpuc Oudgediende
Smorgens Ikke *boink* Koffie neem ik aan? Hier op de rand van Utrecht is het erg fijn met het OV. Een stuk of vier lijnen die je vlot en minder vlot naar het centrum brengen. Maar juist die minder vlotte is vrij vlot om over de Noord naar Overvecht te duiken, ideale verbinding dus. En wil je van daar door naar Kannibaleneiland dan zit je ook gebeiteld, de Ringlijn kruist daar  |
|
linctus Oudgediende
|
Ik zit hier in een dorpje in limburg en je hebt dus maar 1 bus en 1 treinlijn in 2 richtingen. Je kan dus wel weg, maar je hebg niet veel keuze |
|
Kpuc Oudgediende
Daar tegenover staat dat je redelijk in het wilde land zit  |
|
linctus Oudgediende
|
ja dat klopt wel, en hier zijn we wel van alle gemakken voorzien.
twee zwembaden een buitenbad en een binnenbad. En een bios waar ze je komen vragen wat je wilt drinken als je op een knopje drukt. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi  |
|
linctus Oudgediende
|
Heey
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
hai linctus  wie geht? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik haat Vista nog steeds  Het lijkt steeds alsof het hele OS ontworpen is zodat mensen er niet mee willen werken  |
|
Kpuc Oudgediende
Daarom verlengt M$ de verkoop en ondersteuning van XP nog eventjes wat langer  |
|
linctus Oudgediende
|
Ik vind vista wel meevallen. Werkt best aardig Alles is super andreesie behalve dan dat niemand online is  Dus ik heb alle spellen op WMR al gedaan En hoe is het met jou? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik wil het wel alleen het is te groot en het kost te veel batterij, voor de rest heb ik er geen probleem mee (na wat aanpassingen), behalve dat het teveel kost  welgoed  |
|
linctus Oudgediende
|
Ik kreeg vista bij mijn laptop en ik ben er blij mee. Heb zowiezo programma's op mijn laptop die niet op xp draaien |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
goeienavond  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Ik heb weer programma's die niet op vista lopen  en de screensavers van vista werken niet op xp, dat vind ik wel stom  |
|
linctus Oudgediende
|
Heey marike
Andreesie je kunt het toch gewoon in compatibiliteitsmodus laten draaien? |
|