|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote lentebriesje: A.I.V.D algemene inlichtingen & veiligheidsdienst niet te verwarren met de A.I.D algemene inspectie dienst dank je niet dat iemand in de verwarring was ofzo..  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ToMxlr ik ken iemand die dacht dat A.I.D de AIVD was en dat de afkorting algemene inlichtinge dienst betekende misschien waren er meer die dat dachten? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote ToMxlr: Quote lentebriesje: A.I.V.D algemene inlichtingen & veiligheidsdienst niet te verwarren met de A.I.D algemene inspectie dienst dank je niet dat iemand in de verwarring was ofzo..  oh nee zeker niet  AID zal ik dus wel bedoelen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
denk het niet.. |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
zolang je niet aan terrorisme doet of een bedreiging vormt voor de monarchie heb je geen last van de AIVD
en AID lijkt me nou ook niet echt...
Wat doet de AID Behalve met de controle op bijvoorbeeld de Bestrijdingsmiddelenwetgeving, de Meststoffenwetgeving en de Visserijwet, is deze dienst ook belast met de controle en de opsporing in het kader van de Boswet, de Natuurbeschermingswet, de Vogelwet, de Jachtwet en de Wet bedreigde uitheemse dier- en plantensoorten. Per 1 januari 1996 zijn de taken voor wat betreft de Boswet en de Natuurbeschermingswet (gebiedsbeschermende bepalingen) overgedragen aan de provincies. Voor de controle op deze natuurbeschermingswetten is een viertal categorieën medewerkers actief in AID-verband, met elk een specifieke taak. Waar nodig en wenselijk informeren zij elkaar en werken zij samen met de politie. Zo ontstaat een netwerk waarmee actief en gericht opgetreden kan worden tegen overtreders van de groene wetten. |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik weet wat de AID doet, heb voor club gewerkt. en voor meer info heb ik altijd deze site nog |
|
nietmeer
|
Hallo allemaal   |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Hooi Taz!  |
|
nietmeer
|
Hoi Nathalie   Ik dacht al wat is het hier uitgestorven  |
|
nietmeer Senior lid
|
Is het ook!  Op wij 2 na dan  Alles goed Taz?  Lekker gewerkt vannacht?  |
|
nietmeer
|
Heerlijk gewerkt  Dank je  Is wel lekker rustig dan. Kun je elkaar tenmiste een beetje volgen hier  |
|
nietmeer Senior lid
|
Achja.. Het is hier vaak van het ene in het andere uiterste hè  Eerst te druk, dan verschrikkelijk rustig! Jouw vriend ser vroeg me gisteren of ik ook naar de bowling kom  Vond k best apart, ik ken m niet eens  |
|
nietmeer
|
Nee maar dan kan ie het nog wel vragen  Maar eh.. kwam je ook dan?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik heb vuurwerk, tralalal  |
|
nietmeer Senior lid
|
Ja nouja.. Ik zou niet aan een onbekende vragen die k nog nooit heb gesproken of ie komt  Nee ik kom niet  Ik ken nog niet zo heel veel mensen en k ben bang dat ik me dan ga vervelen of dat ik de hele tijd een beetje in mn eentje zit..  Jij gaat wel toch?  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik niet  |
|
nietmeer
|
Ik wel  En vervelen doe je je nooit hoor op zo'n bowling  Hoi Gio en Andrees  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik wel  |
|
nietmeer
|
Ja dat wisten we al Andrees dat je ook kwam  |
|
nietmeer Senior lid
|
Hahaha als ik bowl verveel ik me niet nee maar als niemand tegen me praat dan zit k alsnog niet echt van Goh wat gezellig!  Hoi Andreesie!  Wat voor vuurwerk heb je?  Heey Gio!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@td: gio bedoelt vast eht vuurwerk  @nf: ik heb romeinse kaarsen, sterretjes, grondbloemen, fluitpijltjes en rotjes  |
|
nietmeer
|
Ik heb ook nog wel een paar rotte eiren voor je hoor Andrees @Nathalie ik zou zo met je gaan praten hoor. Dat doe ik hier tenslotte ook   |
|
Aram Erelid
 WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalloooo  |
|
nietmeer
|
Hoi Aram  Jou krijg ik voor het eerst te zien op CS  Leuk  @Andrees ik volg je even niet  Ik had geloof ik niets gezegd over Gio's vuurwerk   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
taz: niet lekker om te eten  hoi aram  td: maar hij had het tegen mij  |
|