Het Amerikaanse kledingmerk Ecko kwam onlangs met een erg originele stunt op de proppen. Ontwerper Marc Ecko biedt sinds kort een levenslange kledijkorting van 20 procent aan in ruil voor een tattoo van hun logo. De spelregels zijn erg simpel: je kan kiezen tussen twee verschillende Ecko-logo's die je op de website van het merk kan downloaden. Het logo mag naar eigen keuze ingekleurd worden, zolang je verder niets aan het logo verandert. Het spreekt voor zich dat stickers niet meetellen, de tattoo moet dus echt zijn. Hoe gek het ook mag klinken, verschillende Ecko-fans lieten het logo al op hun lichaam vereeuwigen. Zo ook Simon Sanchez uit Houston. De 25-jarige Texaan vertelt aan de Daily Mail: "Ik liet onlangs het logo van Cut & Sew op mijn kuit zetten. Ik ben helemaal gek op het kledingmerk en mijn omgeving begrijpt dan ook dat ik de tattoo liet zetten in ruil voor een korting. Anderen zouden mij voor gek verklaren." De Facebookpagina van Ecko wordt ondertussen overladen met honderden reacties. Die zijn erg verdeeld: die gaan van ongeloof tot enthousiasme. Toen een fan zich afvroeg of het hier om een aprilgrap ging, liet het modemerk al snel weten dat het zich wel degelijk aan haar woord zal houden. Of de stunt ook zal overwaaien naar Europa is niet zeker. De korting wordt momenteel enkel in de Verenigde Staten en Puerto Rico gegeven.