| 13-01-08 14:07:12 - Quote deze reactie - @FeddeVW | FeddeVW Actief lid
 WMR index: 81 Weblog: klik |
| Bijna gaf RedBull hem vleugels... |
|
|
| 13-01-08 14:15:11 - Quote deze reactie - @Idsz | Idsz Senior lid WMR index: 228 Geslacht: Man
|
| harder aanpakken? smijt die pc t raam uit! |
|
|
| 13-01-08 14:17:38 - Quote deze reactie - @ajax_4ever | ajax_4ever Senior lid WMR index: 243 Wnplts: De Maan Geslacht: Man Weblog: klik |
| Dan heb je toch geen leven? |
|
|
| 13-01-08 14:20:48 - Quote deze reactie - @MickDeMicker | MickDeMicker Actief lid WMR index: 107 Wnplts: Bussum Geslacht: Man Weblog: klik |
Koos vriendloos |
|
|
| 13-01-08 14:22:34 - Quote deze reactie - @Altair | Altair Ere lid WMR index: 624 Wnplts: Haaksberge Geslacht: Man
|
inderdaad pc de deur uit WoW vrienden zijn toch geen echte vrienden |
|
|
| 13-01-08 14:22:50 - Quote deze reactie - @klok | klok Ere lid
 WMR index: 1819 Weblog: klik |
Quote Idsz: harder aanpakken? smijt die pc t raam uit! maar dan krijg je weer gezeik van de buurman dat die computer op z'n auto is gevallen xD |
|
|
| 13-01-08 14:23:39 - Quote deze reactie - @wmr lezer | wmr lezer Ere lid WMR index: 427 Wnplts: ergens Geslacht: Man
|
Ik computer ook wel veel maar dat is overdreven |
|
|
| 13-01-08 14:25:22 - Quote deze reactie - @Cootje68 | Cootje68 Ere lid
 WMR index: 1725 Weblog: klik |
We moeten die moeder maar eens wijzen waar de stop in de stoppenkast zit waaraan de pc zit geschakeld |
|
|
| 13-01-08 14:28:08 - Quote deze reactie - @t0sti | t0sti Ere lid WMR index: 309 Geslacht: Man Weblog: klik |
Quote Cootje68: We moeten die moeder maar eens wijzen waar de stop in de stoppenkast zit waaraan de pc zit geschakeld Maar wat nou als het een laptop is xD |
|
|
| 13-01-08 14:28:11 - Quote deze reactie - @hAnnAh | hAnnAh Ere lid
 WMR index: 1543 Weblog: klik |
kijkt zij nooit in zijn kamer ofzo? mijn moeder checkt minstens elke 5 minuten |
|
|
| 13-01-08 14:29:14 - Quote deze reactie - @Cootje68 | Cootje68 Ere lid
 WMR index: 1725 Weblog: klik |
Quote t0sti: Quote Cootje68: We moeten die moeder maar eens wijzen waar de stop in de stoppenkast zit waaraan de pc zit geschakeld Maar wat nou als het een laptop is xD Die kun je afpakken en achter slot en grendel leggen |
|
|
| 13-01-08 14:34:50 - Quote deze reactie - @Layda | Layda Ere lid
 WMR index: 1158 Weblog: klik |
somige mensen zijn er voor aangelegt om het echt te bond te maken .. |
|
|
| 13-01-08 14:36:10 - Quote deze reactie - @t0sti | t0sti Ere lid WMR index: 309 Geslacht: Man Weblog: klik |
Quote Cootje68: Quote t0sti: Quote Cootje68: We moeten die moeder maar eens wijzen waar de stop in de stoppenkast zit waaraan de pc zit geschakeld Maar wat nou als het een laptop is xD Die kun je afpakken en achter slot en grendel leggen Maar dan koopt ie vast een nieuwe |
|
|
| 13-01-08 14:37:19 - Quote deze reactie - @ledi | ledi Stamgast
 WMR index: 17168 Weblog: klik |
Quote hAnnAh: kijkt zij nooit in zijn kamer ofzo? mijn moeder checkt minstens elke 5 minuten Nou dan zal het met jou wel goed komen in deze wereld. |
|
|
| 13-01-08 14:38:35 - Quote deze reactie - @t0sti | t0sti Ere lid WMR index: 309 Geslacht: Man Weblog: klik |
Quote ledi: Quote hAnnAh: kijkt zij nooit in zijn kamer ofzo? mijn moeder checkt minstens elke 5 minuten  Nou dan zal het met jou wel goed komen in deze wereld. Hahaha xD Maar ja, ze kan wel elke 5 minuten checken, maar dat betekent niet dat ie er geen 24 uur achter zit |
|
|
| 13-01-08 14:41:50 - Quote deze reactie - @gothic | gothic Ere lid
 WMR index: 1451 Weblog: klik |
| geen van vier haar zonen heeft een leven als ze alle vier verslaafd zijn aan computeren. die moeder had ze al veel eerder aan moeten pakken. |
|
|
| 13-01-08 14:43:30 - Quote deze reactie - @Redduggy | Redduggy
Ere lid WMR index: 1430 Wnplts: Arnhem Geslacht: Man Weblog: klik |
| Ben je ook gek als je zoveel gamed en als ouder ben je ook behoorlijk stom om je kinderen zo zichzelf te laten verpesten. |
|
|
| 13-01-08 14:50:24 - Quote deze reactie - @TeunSr | TeunSr
Ere lid
 WMR index: 765 Weblog: klik |
Dit soort mensen weten straks geen onderscheid meer tussen fictie en realiteit. Daarom lees je zoveel rare berichtjes op het net. (Knuppel je zusje neer omdat ze huilt ) |
|
|
| 13-01-08 14:52:55 - Quote deze reactie - @Gekke-Ger | Gekke-Ger Ere lid
 WMR index: 2055 Weblog: klik |
| Die moeder had het probleem van computeren al veel eerder moeten aanpakken. |
|
|
| 13-01-08 14:56:11 - Quote deze reactie - @Gurbie | Gurbie Ere lid WMR index: 428 Wnplts: vuilnisbak Geslacht: Man Weblog: klik |
ag ja, die koreanen, chineze nen jappen kunnen dr ook wat van hoor.
zo was er een keer een jappans stel die een baby hadden 3 dagen naar het internetcafe gegaan. helaas waren ze de baby vergeten en had dus 3 dagen geen eten of drinken enz op en toen ze thuis kwamen was ie dood. |
|
|
| 13-01-08 14:59:12 - Quote deze reactie - @Freek | Freek Senior lid WMR index: 161 Wnplts: nergenshui Geslacht: Man Weblog: klik |
Quote t0sti: Quote Cootje68: Quote t0sti: Quote Cootje68: We moeten die moeder maar eens wijzen waar de stop in de stoppenkast zit waaraan de pc zit geschakeld Maar wat nou als het een laptop is xD Die kun je afpakken en achter slot en grendel leggen Maar dan koopt ie vast een nieuwe of je haalt gewoon de accu eruit |
|
|
| 13-01-08 15:00:13 - Quote deze reactie - @enclave | enclave Ere lid
 WMR index: 610
|
Quote Altair: WoW vrienden zijn toch geen echte vrienden Ben ik niet mee eens, sommige van mij vrienden spelen het. |
|
|
| 13-01-08 15:07:36 - Quote deze reactie - @DeWillem | DeWillem Senior lid WMR index: 176 Geslacht: Man
|
Af en toe een spel spelen oke, maar je kunt het ook overdrijven zeg! |
|
|
| 13-01-08 15:08:10 - Quote deze reactie - @Mazzydiladilo | Mazzydiladilo Ere lid WMR index: 307 Geslacht: Vrouw Weblog: klik |
Waarom heeft die moeder die zonen niet eerder aangepakt Als je over verslavingen spreekt... |
|
|
| 13-01-08 15:22:10 - Quote deze reactie - @ledi | ledi Stamgast
 WMR index: 17168 Weblog: klik |
Quote enclave: Quote Altair: WoW vrienden zijn toch geen echte vrienden Ben ik niet mee eens, sommige van mij vrienden spelen het. Als ik het goed begrijp waren dat al je vrienden. Maar Altair bedoelt: je maakt geen vrienden bij WoW |
|
|
| 13-01-08 15:37:04 - Quote deze reactie - @Gameboy | Gameboy Ere lid WMR index: 487 Wnplts: spelcasset Geslacht: Man
|
Quote Idsz: harder aanpakken? smijt die pc t raam uit! niet het raam uit! Stuur hem netjes op naar mij |
|
|
| 13-01-08 15:49:07 - Quote deze reactie - @RonHee | RonHee Ere lid
 WMR index: 10567 Weblog: klik |
| Smijt die moeder, pc en games het huis uit. Plaats die 4 kinderen in een omgeving die pc-vrij is. |
|
|
| 13-01-08 15:51:48 - Quote deze reactie - @Mozared | Mozared Nog geen profiel
|
| "Ja ze hebben allemaal geen leven!". Word gek van die opmerking eerlijk gezegd. Hebben jullie er al eens over nagedacht dat ze misschien zijn gaan spelen doordat ze "geen leven" hebben? Je kunt je vrienden niet uitzoeken; ik ben ook al 3 scholen afgegaan en op geen enkele zat iemand die ik zodanig mocht dat ik met hem/haar bevriend wilde/kon raken. WoW heeft ook verrekte veel voordelen, maar die worden natuurlijk nooit genoemd als men 'n zondebok nodig heeft. Als iemand zoveel speelt is daar een reden voor. En die hoeft niet altijd te zijn dat je jezelf niet in de hand hebt. En dan nog even iets; waarom zou bijvoorbeeld uitgaan meer "een leven" zijn dan een computerspel spelen? Volgens mij is het nut van het leven plezier maken. Ieder zijn eigen manier, wie ben jij om anderen daarin te veroordelen? |
|
|
| 13-01-08 16:02:38 - Quote deze reactie - @Cur10s1ty | Cur10s1ty
Senior lid
 WMR index: 159 Weblog: klik |
Quote Altair: inderdaad pc de deur uit  WoW vrienden zijn toch geen echte vrienden ik ken anders een aardig aantal mensen via WoW die ik wel als vrienden beschouw, en zij mij. |
|
|
| 13-01-08 16:08:19 - Quote deze reactie - @Sjuutje | Sjuutje Ere lid WMR index: 318 Geslacht: Vrouw
|
Echt te triest. Het mag een hobby zijn, maar het mag niet je leven gaan bepalen.
Er zijn belangrijkere dingen dan 'online vrienden'. Het is leuk als je op kan schieten met mensen die je in zo'n spel ontmoet, maar mensen uit je directe omgeving horen de prioriteit te hebben. |
|
|
| 13-01-08 16:11:13 - Quote deze reactie - @RonHee | RonHee Ere lid
 WMR index: 10567 Weblog: klik |
Mozared: Wie ben ik? Gewoon RonHee, een persoon die is opgegroeid met buiten voetballen, socialiseren, vrienden, de hele buurt deed altijd mee. |
|
|
| 13-01-08 16:12:31 - Quote deze reactie - @RonHee | RonHee Ere lid
 WMR index: 10567 Weblog: klik |
| Maar nu de hamvraag wie is Mozared? |
|
|
| 13-01-08 16:20:46 - Quote deze reactie - @Lolz0r | Lolz0r Nog geen profiel
|
Ik denk zo'n 5 jaar terug speelde ik denk gemiddeld zo'n 12 uur per dag een spel in de zomervakantie.. Meestal tot 2 uur snachts doorgamen, wekker om 10 uur en weer beginnen. Maar ik ben vanzelf gestopt, heb gewoon vrienden, een vriendin, sport, baan etc.
Aka het kan makkelijk een fase zijn waar hij vanzelf uit komt. |
|
|
| 13-01-08 16:31:32 - Quote deze reactie - @Itchy | Itchy
Ere lid
 WMR index: 487 Weblog: klik |
weer van typ wat het leven niet helemaal heeft begrepen... |
|
|
| 13-01-08 16:35:04 - Quote deze reactie - @botte bijl | botte bijl Stamgast
 WMR index: 14972 Weblog: klik |
Quote MickDeMicker: Koos vriendloos als die jongen online games speelt, dan doet hij dat tegen andere mensen, en dan zijn dat toch zijn vrienden? |
|
|
| 13-01-08 16:39:49 - Quote deze reactie - @de Mexicaan | de Mexicaan
Moderator
 WMR index: 2894 Weblog: klik |
@botte bijl, Het is niet echt best als je alleen maar online vrienden hebt vind ik, je moet ook sociale contacten in het 'gewone' leven onderhouden anders wordt je een soort kluizenaar die niet met andere mensen kan omgaan. |
|
|
| 13-01-08 16:43:13 - Quote deze reactie - @Dus-WatNu | Dus-WatNu Actief lid WMR index: 105 Wnplts: Elst GLD Geslacht: Man
|
Quote RonHee: Maar nu de hamvraag wie is Mozared? ook verslaafd |
|
|
| 13-01-08 16:43:25 - Quote deze reactie - @aidan | aidan Ere lid WMR index: 3086 Wnplts: Hengstdijk Geslacht: Man
|
@Mozared als jij geen vrienden kunt maken dan is het triest met je gesteld. ik prijs me gelukkig dat ik geboren ben in een pc-loos tijdperk. vindt pc best leuk maar het is echt geen vriendje van mij. het is gewoon iets wat ik erbij doe. |
|
|
| 13-01-08 16:55:36 - Quote deze reactie - @Yompiejj | Yompiejj Junior lid WMR index: 22 Wnplts: Wageningen Geslacht: Man
|
"En dan nog even iets; waarom zou bijvoorbeeld uitgaan meer "een leven" zijn dan een computerspel spelen? Volgens mij is het nut van het leven plezier maken. Ieder zijn eigen manier, wie ben jij om anderen daarin te veroordelen?"Ehh misschien omdat je met uitgaan goed is voor je sociale contacten? De hele dag een SPEL spelen niet? En ja tuurlijk heeft die gast een probleem gehad waardoor hij zoveel is gaan gamen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er geen andere oplossing voor is..
Wow is miss een leuk spel, maar als je zo veel achter je computer zit is het niet gezond, en ben je echt een no-lifer.. sorry hoor! |
|
|
| 13-01-08 17:11:49 - Quote deze reactie - @amenmalek | amenmalek Ere lid WMR index: 781 Wnplts: Breda Geslacht: Man
|
Gerechtelijk computerverbod tot hun 21ste, geen pc meer in huis, te veel maatregelen om op te noemen. Das het enige wat heeeeeeel misschien nog helpt, maar toch denk ik dat die lui bijna niet meer te redden zijn |
|
|
| 13-01-08 17:45:28 - Quote deze reactie - @Punisher | Punisher Junior lid WMR index: 3 Wnplts: Rotterdam Geslacht: Man
|
Achjaaaa WoW is een leuk spel ik speel het ook maarjaaa je echte vrienden gaan toch voor lekker uitgaan enzo en zuipen maar ahah |
|
|
| 13-01-08 17:48:59 - Quote deze reactie - @Caster | Caster Ere lid
 WMR index: 2071 Weblog: klik |
Quote Mozared: "Ja ze hebben allemaal geen leven!". Word gek van die opmerking eerlijk gezegd. Hebben jullie er al eens over nagedacht dat ze misschien zijn gaan spelen doordat ze "geen leven" hebben? Je kunt je vrienden niet uitzoeken; ik ben ook al 3 scholen afgegaan en op geen enkele zat iemand die ik zodanig mocht dat ik met hem/haar bevriend wilde/kon raken. WoW heeft ook verrekte veel voordelen, maar die worden natuurlijk nooit genoemd als men 'n zondebok nodig heeft. Als iemand zoveel speelt is daar een reden voor. En die hoeft niet altijd te zijn dat je jezelf niet in de hand hebt. En dan nog even iets; waarom zou bijvoorbeeld uitgaan meer "een leven" zijn dan een computerspel spelen? Volgens mij is het nut van het leven plezier maken. Ieder zijn eigen manier, wie ben jij om anderen daarin te veroordelen? Sorry hoor, maar VIER zonen die een reden hebben om veel te gamen? Dan ligt het volgens mij niet aan de vrienden of het "leven" dat ze hebben, maar aan de ouders. Die kinderen moeten gewoon in een inrichting, afkicken!! |
|
|
| 13-01-08 17:51:33 - Quote deze reactie - @crushler | crushler Ere lid WMR index: 335 Geslacht: Man
|
Gemiddeld 8 uur per dag? En al het ziekenhuis in? Dat is snel. Volgens mij waren het eerder 20 uur per dag of zo. |
|
|
| 13-01-08 18:31:36 - Quote deze reactie - @Gurbie | Gurbie Ere lid WMR index: 428 Wnplts: vuilnisbak Geslacht: Man Weblog: klik |
Quote Caster: Quote Mozared: "Ja ze hebben allemaal geen leven!". Word gek van die opmerking eerlijk gezegd. Hebben jullie er al eens over nagedacht dat ze misschien zijn gaan spelen doordat ze "geen leven" hebben? Je kunt je vrienden niet uitzoeken; ik bla bla bla... Sorry hoor, maar VIER zonen die een reden hebben om veel te gamen? Dan ligt het volgens mij niet aan de vrienden of het "leven" dat ze hebben, maar aan de ouders. Die kinderen moeten gewoon in een inrichting, afkicken!! waar blijft nou eiglijk de conclusie dat zo af en toe gamen prima is maar niet te veel en dat je ook gwn andere dingen moet doen? |
|
|
| 13-01-08 18:58:51 - Quote deze reactie - @RonHee | RonHee Ere lid
 WMR index: 10567 Weblog: klik |
Weet je wat mij opvalt? Geen reactie op mijn vraag wie Mozared is!! Zit waarschijnlijk te gamen.....
Sjaak: Probeer Google. Ik vond wel iets. |
|
|
| 13-01-08 19:06:49 - Quote deze reactie - @Backfire! | Backfire! Nog geen profiel
|
Quote Mozared: "Ja ze hebben allemaal geen leven!". Word gek van die opmerking eerlijk gezegd. Hebben jullie er al eens over nagedacht dat ze misschien zijn gaan spelen doordat ze "geen leven" hebben? Je kunt je vrienden niet uitzoeken; ik ben ook al 3 scholen afgegaan en op geen enkele zat iemand die ik zodanig mocht dat ik met hem/haar bevriend wilde/kon raken. WoW heeft ook verrekte veel voordelen, maar die worden natuurlijk nooit genoemd als men 'n zondebok nodig heeft. Als iemand zoveel speelt is daar een reden voor. En die hoeft niet altijd te zijn dat je jezelf niet in de hand hebt. En dan nog even iets; waarom zou bijvoorbeeld uitgaan meer "een leven" zijn dan een computerspel spelen? Volgens mij is het nut van het leven plezier maken. Ieder zijn eigen manier, wie ben jij om anderen daarin te veroordelen? Hehe eindelijk iemand die niet in hokjes denkt en zichzelf oppervlakkig opsteld omdat iedereen dat is . ik vind het verplicht iedere week uitgaan en jezelf 3 dagen achter elkaar lam zuipen samen met mensen waarvan jij denkt dat het vrienden zijn slechter voor de sameleving! |
|
|
| 13-01-08 19:39:45 - Quote deze reactie - @Asse | Asse Senior lid WMR index: 179 Geslacht: Vrouw
|
| mmmm.die moeder zal ook wel heel de dag op internet zitten.......anders keek ze wel om naar haar kind...ookal is die 15 |
|
|
| 13-01-08 20:10:05 - Quote deze reactie - @Pepper | Pepper Ere lid
 WMR index: 2397 Weblog: klik |
hij is gelukkig niet de enige:
Quote: Zijn moeder belooft in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws haar vier aan computerspelletjes verslaafde zonen harder te zullen aanpakken |
|
|
| 13-01-08 20:17:56 - Quote deze reactie - @kimmaria | kimmaria Ere lid
 WMR index: 796 Weblog: klik |
| o het is echt erg! ik bedoel gewoon zo lang computeren is dus niet goed voor. ik moet nu ook maar eens weer stoppen! |
|
|
| 13-01-08 20:18:38 - Quote deze reactie - @T!my | T!my Actief lid WMR index: 103 Wnplts: Hoogeveen Geslacht: Man
|
Quote Idsz: harder aanpakken? smijt die pc t raam uit! Amen! |
|
|
| 13-01-08 21:58:06 - Quote deze reactie - @Marsje | Marsje Lid WMR index: 42 Wnplts: Alphen a/d Geslacht: Man Weblog: klik |
Ik snap niet dat mensen zo verslaafd aan WOW kunnen worden, misschien krijgt ie nu eindelijk wel n leven na zijn ziekenhuis avontuurtje |
|
|
| 13-01-08 22:02:21 - Quote deze reactie - @Nimmerzat | Nimmerzat Ere lid WMR index: 2095 Geslacht: Man
|
Een vriend van me leeft nu al zes maanden samen met een Britse die hij via WoW heeft leren kennen.
Ik zat in de kerstvakantie tot 05:00 `s ochtend op WMR, maar ja, ik heb dan ook geen leven... |
|
|
| 13-01-08 23:21:58 - Quote deze reactie - @Juraj | Juraj Ere lid
 WMR index: 334 Weblog: klik |
Quote Marsje: Ik snap niet dat mensen zo verslaafd aan WOW kunnen worden Idd dat snap ik dus ook niet, met een mannetje rondjes lopen in en wereldje met vage beesten. Je zou er maar gek op zijn |
|
|
| 14-01-08 00:12:16 - Quote deze reactie - @Bertus Baklap | Bertus Baklap Lid WMR index: 31 Wnplts: Darmstad Geslacht: Man
|
Quote ledi: Quote enclave: Quote Altair: WoW vrienden zijn toch geen echte vrienden Ben ik niet mee eens, sommige van mij vrienden spelen het. Als ik het goed begrijp waren dat al je vrienden. Maar Altair bedoelt: je maakt geen vrienden bij WoW Mijn broertje heeft met een paar jongens van WoW in real life afgesproken en dat zijn nu goede vrienden van hem.
Dus die statement van jou klopt niet. Er zijn toch ook genoeg voorbeelden van mensen die hun partner via internet daten gevonden hebben. Het gaat erom of je dat initiatief wilt nemen of niet. |
|
|
| 14-01-08 00:18:20 - Quote deze reactie - @Bertus Baklap | Bertus Baklap Lid WMR index: 31 Wnplts: Darmstad Geslacht: Man
|
Quote Marsje: Ik snap niet dat mensen zo verslaafd aan WOW kunnen worden, misschien krijgt ie nu eindelijk wel n leven na zijn ziekenhuis avontuurtje Veel mensen worden verslaafd aan internet games omdat ze zich verplicht voelen te spelen ten opzichte van hun 'guild-members' (groepsleden).
Ik zelf heb et spel ook best lang gespeeld. WoW is gewoon een heel goede computergame. En een goede game is hetzelfde als een goed boek, dat wil je gewoon uitkrijgen. Alleen duren games nou eenmaal een stuk langer (vooral WoW) en mensen die zichzelf niet in controle hebben raken verslaafd. |
|
|
| 14-01-08 01:43:01 - Quote deze reactie - @enclave | enclave Ere lid
 WMR index: 610
|
Quote Bertus Baklap: Quote ledi: Quote enclave: Quote Altair: WoW vrienden zijn toch geen echte vrienden Ben ik niet mee eens, sommige van mij vrienden spelen het. Als ik het goed begrijp waren dat al je vrienden. Maar Altair bedoelt: je maakt geen vrienden bij WoW Mijn broertje heeft met een paar jongens van WoW in real life afgesproken en dat zijn nu goede vrienden van hem. Dus die statement van jou klopt niet. Er zijn toch ook genoeg voorbeelden van mensen die hun partner via internet daten gevonden hebben. Het gaat erom of je dat initiatief wilt nemen of niet. Dat bedoel ik. Ik heb meer vrienden leren kennen zo. |
|
|
| 14-01-08 08:42:25 - Quote deze reactie - @Tontje | Tontje Ere lid
 WMR index: 1213 Weblog: klik |
| WoW is ook heel verslafend... das gewoon een feature die bij elke goede game komt. |
|
|
| 14-01-08 09:18:59 - Quote deze reactie - @Lockon | Lockon Lid WMR index: 73 Wnplts: Lunteren Geslacht: Man
|
Ik ben het eens met Bertus Baklap. Het grappige .. de opmerking "geen leven hebben" is voor zover ik weet ook in een game ontstaan.
Ik vind het ook leuk spellen doen. en geef toe.. ik ben wel eens 2dagen lang bezig geweest.(niet helemaal alleen we waren met 5 man) En ik had echt de meest geweldige tijd.
Maar ik ben het dan wel weer met dat macdonalds ding eens. Gamen verzorgt overgewicht(vandaar dat ik ben begonnen met fitnissen).
Ik moet zeggen .. ik zelf vind het ook leuker om zaterdag avond met vrienden te drinken.. maar om dan met z'n alle met bier en wii de avond door te brengen.. veel leuker/goedkoper dan een discow whaha.
Dus het snelle oordelen van "geen leven" vind ik fout en Bertus zet een paar super argumenten neer.
Maar ik ben het ermee eens. Ik heb een veel beter leven zonder al dat gamen .(ouder is wijzer zeg ik dan maar whaha) |
|
|
| 14-01-08 10:33:23 - Quote deze reactie - @Sapper | Sapper Ere lid WMR index: 1006 Wnplts: Houten Geslacht: Man Weblog: klik |
Tijdschakelaartje op 5 minuten zetten, krijgen ze de kans nieens om het spel op te starten .
maar over het leven /geen leven hebben door computergames. Iemand zegt: "Met computergames maak je geen echte vrienden" Iemand anders zegt "maar ik heb er wel vrienden door gekregen."
Dan denk ik dat je die mensen ook echt ontmoet hebt. Dat je wat bent wezen doen en dat je band heeft opgebouwd. Iemand die je nog nooit gezien hebt kan je moeilijk als vriend beschouwen (in mijn beleving iig). Spelletjes zijn heus niet slecht, maar als je de hele kerstvakantie (waarin ik overigens grotendeels gewoon gewerkt heb) spelletjes speelt dan is dat toch vrij zonde van de vrije tijd waarmee je met "echte vrienden" kan gaan stappen, sporten, chillen oid. |
|
|
| 14-01-08 10:34:26 - Quote deze reactie - @lovepeter2000 | lovepeter2000 Ere lid
 WMR index: 1017
|
lijkt een psycho-thriiler |
|
|
| 14-01-08 13:48:56 - Quote deze reactie - @Rashura | Rashura Lid WMR index: 66 Wnplts: Amsterdam Geslacht: Man
|
Mijn vrienden (meeste van vroeger op school) zie ik egt zelden meer behalve dan in wow/msn elke dag. Als ik voorstel ergens uit te gaan ofzo dan krijg je meteen van: Doe normaal! Verslaafd ben ik gelukkig nooit geweest, tot ongeveer een uur of 11-12. Maar ik speel wel elke dag.... Is niks mis mee vind ik
|
|
|
| 14-01-08 13:54:51 - Quote deze reactie - @Sapper | Sapper Ere lid WMR index: 1006 Wnplts: Houten Geslacht: Man Weblog: klik |
Quote Rashura: Als ik voorstel ergens uit te gaan ofzo dan krijg je meteen van: Doe normaal! Dus jou vrienden vinden het abnormaal om uit te gaan? Of zoeken jullie een cafeetje in WoW op?
|
|
|
| 14-01-08 21:40:52 - Quote deze reactie - @Sister | Sister Lid WMR index: 51 Wnplts: Drenthe Geslacht: Vrouw
|
Ach en zo kunnen we bezig blijven heen en weer schoppen, wow ,second live niet vergeten natuurlijk!
Ik denk dat meerdere mensen een punt hebben. computeren is een hobby en moet het blijven. maar het is niet gezegd dat je pas een leven hebt als je uitgaat. Ik ga bijna nooit meer stappen ben 25 en heb toch een erg druk sociaal leven. via internet en gewoon in real life.tevens maakt mijn beroep het voor mij erg lastig om ook nog eens te gaan stappen als ik een keer vrij ben in het weekend. Iedereen zijn eigen ding en proberen om niet direct iets te veroordelen wat je zelf niet kent of wil kennen. ik ga ook niet zeggen dat iemand die de hele dag zit te kantklossen geen leven heeft |
|
|