hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 13 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Red Alert 3

14-02-08 15:53:42 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Command and Conquer Red Alert 3 is aangekondigd door EA Games. Ik ben altijd een groot fan van die specifieke serie geweest, dus ik zit hier licht euforisch achter m'n PC 8)

De screenshots zijn ook om te kwijlen, dus maar te hopen dat dit spel weer net zo goed wordt als z'n 2 voorgangers.

Meer mensen die hier enthousiast over zijn? :D of juist niet :|:P

Press Release (Filter hierbij even op EA-reclame) 8-)

14-02-08 20:09:09 - Quote! - @Doctor Insano
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
niet zo, nog nooit gespeeld, schijnt goede serie te zijn, maar ik weet alleen dat het een RTS is. En ik heb eens iets gelezen dat het verhaal van de tiberium toestand af zou stammen van red alert. Hoe de verhalen gaan bij de hele C&C series, geen idee

14-02-08 21:04:56 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Da's helemaal een hoop vaag gedoe... er zijn twee takken van spellen, "tiberian" en "Red alert"... Na twee spellen in beide series gingen er nogal wat verhalen dat RA3 de twee series aan elkaar zou plakken, maar die plannen lijken of pure geruchten, of helemaal van de tafel geveegd.

Als je nog nooit iets van C&C gespeeld hebt, is dat best wel een gemis in je gamers-opvoeding :P Zou eigenlijk standaard in het onderwijspakket moeten :ja8) hmm... kunnen ze misschien die 1040 uren mee vullen, aan RA1 heb ik al zeker tweemaal die tijd verspilt :P

14-02-08 21:09:28 - Quote! - @Doctor Insano
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
ik heb wel een hoop ijd verspilt aan noobgames. maar ik ben gelukkig nog over gegaan van redcat (tegenwoordig schrik ik er van) naar Battlefield, Age of empires need for speed en medal of honor en nog een paar duizend. Maar het C&C lijkt me wel leuk, maar ik ken het verhaal niet, en ik heb geen zin om nu nog met alles te beginnen

Dat 1040 is ook troep. Krijg ik nog meer verspreiding in mijn rooster.
Ze hadden al eens maandag drie vakken eerlijk verdeelt. 1e, 4e uur 8e uur:nee

dan baal je

Bovendien haal ik dan lage cijfers, want voor het eten kom ik nie meer toe aan huiswerk, en ik heb al na het achtste moeite om nog één vak af te krijgen, laat staan na het 9e. Dat kan ik gewoon niet. savonds maken werkt niet.

Spreuk: Er zijn plichten, rechten en er is school, school is een verplicht recht.

Maar als ze gaming in het vakkenpakket zouden doen, ga ik over met een hoog cijfer:P

Wij willen trouwens voor de schoolstunt de school ombouwen tot een gigantische lasergame hal. Dat is waarschinnlijk technisch en economisch niet goed haalbaar, dus dan maar de gymzaal. School stunt is normaal saai, gewoon een versierde school en soms een toneelstukkie of zo. niks an.

15-02-08 01:37:35 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Age of Empires... is ook een goede RTS, maar haalt het in mijn ogen niet bij de genialiteit van die allereerste Red Alert 8)

en 2 1995-stijl animatiefilmpjes per campaign, of 2 1995-stijl Full-Motion-Videos per missie, maak uw keuze. Die filmpjes waren gewoon schitterend, met geniale teksten, en een goede cast. Echt, als je die gemist hebt, zorg dat je je handen erop weet te leggen, het tot je eigendom kunt verklaren, negeer de überlelijke 640*480-resolutie (maximaal8O), en speel dat spel. knijp je ogen dicht om niet naar blokjes te kijken maar naar soldaten, tanks, schepen en gebouwen. En natuurlijk persoonlijke instructies van Joseph Stalin himself, wie wil dat nu niet? 8)

Als er één game op het lijstje met eisen zou moeten staan om jezelf een "gamer" te noemen, dan is het deze. oké, naast pacman en pong dan :P

15-02-08 02:59:22 - Quote! - @dissy
dissy
Senior lid

WMRindex: 609
OTindex: 94
Wnplts: renkum &am
S
HOERAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN HELEMAAAL RA2 GEK DUS 3 ZAL EM ZEKER WORDEN

jij maakt me dag echt nog wat beter

ik ben BLIIIJJJJJJJ

kijk maar ---> :jeej :jeej :jeej :jeej

ga ik weer lopen naaien met die ingeneurs :D

15-02-08 03:03:54 - Quote! - @dissy
dissy
Senior lid

WMRindex: 609
OTindex: 94
Wnplts: renkum &am
S
Quote pietjevlip:
Age of Empires... is ook een goede RTS, maar haalt het in mijn ogen niet bij de genialiteit van die allereerste Red Alert 8)

en 2 1995-stijl animatiefilmpjes per campaign, of 2 1995-stijl Full-Motion-Videos per missie, maak uw keuze. Die filmpjes waren gewoon schitterend, met geniale teksten, en een goede cast. Echt, als je die gemist hebt, zorg dat je je handen erop weet te leggen, het tot je eigendom kunt verklaren, negeer de �berlelijke 640*480-resolutie (maximaal8O), en speel dat spel. knijp je ogen dicht om niet naar blokjes te kijken maar naar soldaten, tanks, schepen en gebouwen. En natuurlijk persoonlijke instructies van Joseph Stalin himself, wie wil dat nu niet? 8)

Als er ��n game op het lijstje met eisen zou moeten staan om jezelf een "gamer" te noemen, dan is het deze. ok�, naast pacman en pong dan :P


die filmpjes waaren meesterlijk en die uitbereiding yuri's revenge speel ik nog :D

15-02-08 03:11:39 - Quote! - @dissy
dissy
Senior lid

WMRindex: 609
OTindex: 94
Wnplts: renkum &am
S
heb gelijk het filmpje op youtube gezet als eerste nog wel dat wordt respect krijgen xD

15-02-08 04:17:53 - Quote! - @dissy
dissy
Senior lid

WMRindex: 609
OTindex: 94
Wnplts: renkum &am
S
ooh copyrightschending xD

oops

15-02-08 07:13:28 - Quote! - @Doctor Insano
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
Quote pietjevlip:
Age of Empires... is ook een goede RTS, maar haalt het in mijn ogen niet bij de genialiteit van die allereerste Red Alert 8)

bold italic underline [s]en 2 1995-stijl animatiefilmpjes per campaign, of 2 1995-stijl Full-Motion-Videos per missie, maak uw keuze. Die filmpjes waren gewoon schitterend, met geniale teksten, en een goede cast. Echt, als je die gemist hebt, zorg dat je je handen erop weet te leggen, het tot je eigendom kunt verklaren, negeer de ?lijke 640*480-resolutie (maximaal8O), en speel dat spel. knijp je ogen dicht om niet naar blokjes te kijken maar naar soldaten, tanks, schepen en gebouwen. En natuurlijk persoonlijke instructies van Joseph Stalin himself, wie wil dat nu niet? 8)

Als er ? game op het lijstje met eisen zou moeten staan om jezelf een "gamer" te noemen, dan is het deze. ok?naast pacman en pong dan :P

Pacman en pong staan al op mijn rekenmachine. Is het echt zo'n goede? Chill

15-02-08 11:50:04 - Quote! - @stryper
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
Mag ook wel tijd worden -,- wat is het? 8 of 6 jaar terug dat ra2 verscheen. FTW!

15-02-08 12:04:39 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468

15-02-08 13:31:11 - Quote! - @tosti
tosti
Senior lid

WMRindex: 416
OTindex: 249

15-02-08 16:30:27 - Quote! - @Doctor Insano
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
Hij is nog niet zo goed in dingen rond maken, ik zag wel een ronde stoeprand aan de andere kant een afgrond volgens mij, maar ik zag ook wat dingen die waren een 8hoek of een 12hoek of zo, die eigenlijk rond hadden gemoeten. Het ziet er wel gaaf uit.8)

15-02-08 17:33:07 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Tja, reken even dat we deze op z'n vroegst met kerst 2008 kunnen verwachten... de eerste screenshots van de vroegere delen waren ook niet veel soeps, maar het kleurenpalet bevalt me wel... lekker vrolijk :D

"it's a game after all"

15-02-08 18:22:53 - Quote! - @dissy
dissy
Senior lid

WMRindex: 609
OTindex: 94
Wnplts: renkum &am
S
Quote Doctor Insano:
Hij is nog niet zo goed in dingen rond maken, ik zag wel een ronde stoeprand aan de andere kant een afgrond volgens mij, maar ik zag ook wat dingen die waren een 8hoek of een 12hoek of zo, die eigenlijk rond hadden gemoeten. Het ziet er wel gaaf uit.8)


om eerlijk te zijn maakt mij de Red alert graphics niet uit de Red Alert Game style maakt het toch goed want dat is zo vderslaafend

oftoewel I LOVE IT

15-02-08 22:33:52 - Quote! - @Doctor Insano
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
klinkt goed

02-06-08 17:50:54 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Red Alert 3 Demonstratie

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven