hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Domeinnaam over: host-r.nl

05-08-11 21:48:19 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Lang verhaal hoe ik eraan kom, maar kort gezegd: ik heb het domein over (=ik ga het niet gebruiken maar het is wel betaald voor het komende jaar :/). Het is nog geldig tot 24 juni 2012.
Is er iemand die gebruik zou kunnen maken van het domein host-r.nl? Ik hoef er geen vergoeding voor op enige manier.

Ik weet niet hoe het precies zit met het overdragen van een domein, maar ik heb een heel jaar om dat uit te zoeken dus dat komt wel goed. Het komende jaar hou ik het wel in beheer (waarschijnlijk, ligt eraan hoe dit soort dingen werken met overdragen..), maar als er iets aan de DNS veranderd moet worden (nameservers of records) doe ik dat natuurlijk gewoon. Ik kan trouwens ook helpen met het instellen van DNS, heb het een paar keer eerder gedaan inmiddels.

De eerste de beste die een doel voor het domein heeft (dus niet zo van 'ja zet het A record van host-r.nl maar naar mijn server, kan nooit kwaad') krijgt het domein, en daarna gaat het op hoogste bod.
Over een week of twee wordt het denk ik definitief (als iemand dus interresse getoond heeft), dan is en blijft het van diegene die het eerst was of het hoogste bod had. Al komt er dan iemand die 50eur bied, het blijft gewoon van jou. Ik zal wel vragen of we niet die 50eur kunnen delen het het domein alsnog afstaan, maar als je daarop nee zegt blijft het gewoon van jou ;)

Ik heb het ook op andere fora aangeboden, maar de regels blijven hetzelfde. Ik zal hier ook posten wanneer iemand ergens anders interresse toont.

PS. Je kan dit domein ook aan een gratis host als bplaced.net of 000webhost.com koppelen. Je hebt dan dus gewoon gratis een website met eigen domein tot de einddatum. Daarna kun je het domein verlengen om het te blijven gebruiken (hoe we dat doen zien we nog wel), dat is bij de huidige registrar iets van 9 euro exclusief btw. Je kan het waarschijnlijk ook overdragen naar Versio of een andere registrar (stuk goedkoper, maar dat wist ik bij het registreren van deze nog niet :P).

05-08-11 22:14:43 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik wil 'm wel graag :ja

Moet ik je een mailtje sturen met de reden?

05-08-11 23:02:05 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Een mailtje of hier posten, wat jij wil :)

Edit: De bedoeling is dus dat iemand die hier een site op gaat zetten (webhosting site, uploadsite, etc.), voor andere doeleinden is het wel leuk maar niet echt nuttig. Je kan ook gratis dyndns of bit.ly aangepaste links gebruiken om op een server te komen.

Kortom: Het domein is nog beschikbaar.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven