hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 13 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Teamspeak 2 Server

15-01-07 00:14:43 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
Weet iemand hoe ik een teamspeak server kan maken? Ik heb t al geprobeerd, maar vreemd genoeg kan ik alleen met mn client connecten naar mn server als ik mn lokale ip adres invoer, dus alleen mensen op mijn netwerk kunnen erop, en niet via internet. Ik heb de juiste poort geforward.

bvd

15-01-07 09:23:52 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
gedacht aan windows firewall én router firewall?

15-01-07 10:14:28 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
windows firewall staat uit, niet nodig nl. De firewall van de router staat ook goed ingesteld.

15-01-07 12:32:24 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@Stevie: er is een mogelijkheid die voor iedereen wel zal werken en dat is lid worden van een hamachi netwerk - Alleen de linux gebruikers zullen dan de linux versie moeten weten te installeren.

Hamachi tunneld door firewalls heen en maakt verbinden mogelijk op LAN niveau - Dus ook spelletjes en Teamspeak zullen dan werken. Het poort nummer veranderd niet - wel het ipnummer - Het beste is als iemand zich aanmeld als ring-leader (dat is diegene die het netwerk opzet en actief houd)

Verder kunnen we dan ook LAN-level Diablo spelen.. :>

15-01-07 16:05:03 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
@ Heraux: tnx, had er nog niet aan gedacht! Ik gebruik hamachi wel vaker, maar het zou makkelijker zijn dat iedereen "gewoon" over het internet kan connecten, want anders moet iedereen hamachi dlen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven