king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Schud de militairen makkelijk van zich af en haalt een geneesmiddel tegen hondsdolheid. Probleem opgelost.
Opent een nabijgelegen stuwdam en zet het hele gebied met de heuvel erin onder water. De heuvel verdwijnt geheel onder water. Vena zwemt naar een hoger gelegen gedeelte en wordt daar opgepikt door een helikopter. Ondertussen neem ik de heuvel mee naar een droog stuk land.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Bij dat alles is T-S zelf erg nat gewordenm en gaat naar huis om droge kleren aan te trekken.
Ondertussen pas ik op de heuvel.
. My Hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
tikt ledi op de schouder en verteld dat T-S hulp nodig heeft sluiting van jurk dicht te krijgen  (moet toch iets bedenkn  vond em wel origineel xd) ledi huppelt de heuvel af... my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De sluiting van de jurk is dicht, en nu ik weet dat hij past geef ik hem aan de persoon voor wie hij echt bestemt is: lentebriesje. Lentebriesje neemt de jurk dankbaar in ontvangst en gaat hem aan iedereen tonen.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Ik weet Tom er van te overtuigen dat de broek die hij aan heeft hem belachelijk staat en hij gaat naar huis om zich te verkleden. . My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik wijs ledi erop dat haar rok ingescheurd is, en je bijna haar billen kan zien ... met een rood hoofd rent ze de heuvel af My hill  |
|
ledi Oudgediende
Emmertje , je staat vast op de verkeerde heuvel, want ik draag NOOIT rokken. Ik heb ze zelfs niet eens. . MY HILL  |
|
lentebriesje Erelid
loopt heuvel op en zegt tegen ledi dat emmertje confronterende foto's heeft van ledi en een rok...  ledi wordt woest op emmertje omdat emmertje ledi heeft zitten te bespioneren terwijl emmertje en ledi rondjes om de heuvel rennen gaat ik lkkr op de heuvel zitten... my hill  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Op welke heuvel sta ik dan?  ... Aaah, daar heb je een naam staan .... Ve###heuvel???? Hoe spreek je dat nu weer uit? |
|
nietmeer
|
* neemt foto van ledi die emmertje achterna zit, en fotoshop ze zodat het lijkt alsof ze samen is bed liggen. Dan stuur ik de foto naar lentebriesje. Als ledi de foto's ziet word ze woest op zowel emmertje als lentebriesje en gaan ze alledrie maar weer eens rondjes rond e heuvel rennen. My Hill  |
|
ledi Oudgediende
Haha Lentebriesje is helemaal in de war over die rok. Ik lach LB dan ook uit, die daarop kwaad wegholt. . My Hill!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ook Vena lach ik zo hard uit dat die kwaad wegloopt.
My Hill !!!!!!!!!!!! |
|
lentebriesje Erelid
vena is vergeten dat hij foto geprint had op achterkant van een aan hem geadresseerde envellop... its all in the details boy, details... emmertje en ledi gaan om deze smakeloze grap achter vena aan... my hill  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Vena en LB ... wel goed fotoshoppen dan hè ... ledi draagt geen rokjes zegt ze, dus zij moet zónder rokje te zien zijn  |
|
ledi Oudgediende
OK Lentebriesje doet zo zijn best dat die wel eventjes op de heuvel mag passen. His Hill . Edit: ja zeg Emmertje: we zijn hier niet bij Playboy . En bovendien de billen van een 119-jarige zijn nu ook niet zo fraai meer |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ga je overstag ledi?  Dat is verrassend  |
|
ledi Oudgediende
Heel tijdelijk - zolang het me uitkomt. Daarna ......... you guess  |
|
lentebriesje Erelid
plots schiet het in ledi's rug... 119 he, was te verwachten.. driet haar luier vol, glibbert over haar eigen kwijl de heuvel af  welke daarna? oudje xD |
|
ledi Oudgediende
@lentebriesje: ik denk dat het beter glijdt over de vuile luier. Zoefffffffff en dan stuiter ik weer net zo hard omhoog. Lentebriesje gaat op de loop voor die stank, . My Hill  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Na al dat glijden en stuiteren heeft ledi hard wat rust nodig. Ze gaat naar huis om te slapen. Meanwhile....my hill  |
|
Lollug92 Senior lid WMRindex: 57 OTindex: 172 Wnplts: Venlo T |
Lollug92 is erg moe vanwege een drukke schooldag en vind het tijd voor een dutje. Still your hill  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Midden in de nacht ontwaakt Yann, de nachtengel  Giet emmertje vol water, cement en steentjes. Na een paar uurtjes wachten is emmertje een betonemmertje geworden. Deze gooi ik de heuvel af wetende dat ie te zwaar is om terug te kunnen komen  . Als emmer voor 8 uur sochtends reageert is het beton nog niet hard en kan hj zichzelf redden. Anders is ie verdoemd  My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Yann is gaan slapen in de blokhut op de heuvel. Ik barricadeer de deur en de ramen en steek de blokhut in lichterlaaie.  Yann verbrand tot as.  *  My Hill |
|
ledi Oudgediende
Peter is in geen velden of wegen te zien, dus moeiteloos neem ik de heuvel in.
. My Hill ! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gaat rechts achter Ledi staan en tikt op haar linker schouder. Ledi kijkt naar links en ziet niemand. Vervolgens tik ik op haar rechter schouder. Ze kijkt naar rechts, en ziet weer niemand. Wanneer ze zich omdraait, loop ik snel om haar heen en ga weer achter haar staan zodat ze nog steeds niemand ziet. Zo gaat dit een tijdje door, totdat Ledi er zenuwachtig van wordt en de heuvel verlaat.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Niks hoor Tom, Ledi wordt niet zo gauw zenuwachtig. Ze gaat echter nog even een uurtje maffen, dus veel plezier totdat ik weer terugkom en jou verjaag.  . . Your Hill |
|