king of the hill |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Nu kan ik niet meer de heuvel op  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
* Gooit de gracht vol met zand en bestormt de heuvel met veel zinloos geweld * The Hill is Mine   |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*gooit houten balken naar Ronhunter, en gaat dan snel de gracht over* Nee, van mij!  |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Gebruikt de houten balken om een vuurtje te maken en roostert Arya daar boven * Smek smek  Mine  *BURP* |
|
nietmeer
|
*Haalt Arya snel boven het vuur vandaan, en hangt RonHunter er boven*
smek smek, ours *Burp* |
|
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
gooit twee zakken chips de heuvel af Muaddhib en arya gaan erahternaa ze eten de hele zak leeg zodat ze te dik zijn om te lopen  my hill  |
|
nietmeer
|
*begraaft de heuvel met Aymen erop onder een laag zand* my hill  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*Roept: BOE! tegen Jersan, hij schrikt zo erg dat hij er vandoor rent  * Mijn  |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Geeft Es een ijsje en zegt dat ze dat maar ergens anders op moet gaan eten * Mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug en bekogelt Ron met ijsstokjes, Ron gaat snel van de heuvel af* Mine  |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Bouwt een hut van de ijsstokjes en sluit Es daar in op * Mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
*graaft een tunnel naar buiten, onder Ron door. als ik eruit ben stort de tunnel onder Ron in waardoor Ron in de tunnel terecht komt. de enige kant die hij uit kan is naar het ijsstokjeshutje* Mijn heuvel  (en jouw ijsstokjeshut  ) |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Draait het slot van de deur open met zijn sleutel  wandelt al fluitend naar Es en gooit haar in de glasbak * Mine (laat Es recyclen) |
|
es-de-fles Erelid
|
Offtopic: hoe vaak zal ik nog in de glasbak gegooit worden, of als flessenpost in de zee gegooit worden?  *als gloednieuw gerecycled flesje kom ik terug, en ik glim zo erg dat Ron verblind wordt en van de heuvel valt* Mine  |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Zet een zonnebril op en rolt Es de heuvel af * Mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
*opeens gaat het regenen, Ron rent er vandoor om een paraplu te halen* *verbouwt het ijsstokjeshutje tot een afdak waar precies een fles onder kan staan en schuilt eronder* Mine  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*Vermomd zich samen met Crow T. Robot als de geest van een van de voorouders van Es-de-fles. Verschijnt in deze gedaante aan Es en verteld haar dat het de traditie van haar familie is om een voettocht naar Rome te maken. Es vertrekt meteen.*
My Hill. |
|
es-de-fles Erelid
|
*is een supersnelle fles en is in een paar seconden weer terug. stuurt Tom en Crow weer terug naar de Satelite* Mine  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Komt als Ghostbuster en jaagt Tom-Servo op en vangt hem en sluit hem op* *Slaat es in duizend stukjes en smelt haar om tot asbak.*   My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Lacht peter uit daar deze een van mijn dubbelgangers heeft gevangen. Veranderd de gehele Satellite of Love in een kolossale robot en neemt de heuvel mee.
My Hill (ergens op een plek die alleen ik ken) |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Vindt Tom's hill en stuurt een bende motten op hem af* Van mij  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Heeft geen last van de motten daar hij een robot is, en motten eten geen metaal. Neemt de heuvel weer mee naar een nieuwe plek.
My Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Vindt de schatkaart van Tom's heuvel, en cyclonen brengen regen met zich mee. Hier heeft Tom wel last van* My Hill  |
|
nietmeer
|
Bedankt m-c voor het terugbrengen van de heuvel... Geeft een lolly voor de moeite. M-c is blij als een kind en huppelt weg.....
My hill! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|