Wat zou je doen als |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Me schamen dat ik een blowtje heb gerookt tegen zenuwen die achteraf geheel onterecht waren.
Wat zou je doen als je elke dag moet overwerken? |
|
nietmeer
|
Extra loon eisen
Wat zou je doen als je meer betaalt krijgt dan anderen die hetzelfde werk doen in hetzelfde bedrijf? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Uitzoeken waarom
Wat zou je doen als je denkt gewoon over straat te lopen, maar dan ontdekt dat je in de lucht zweeft? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
me afvragen wat ik op heb  wat zou je doen als je wakker wordt en er zit 10,000 euro in je broekzak ? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Me afvragen wat ik de vorige avond heb gedaan.
Wat zou je doen als je ontdekt dat je die 10.000 euro in een dronken bui hebt gestolen? |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
naar de politie gaan en zeggen dat je €7000 euro hebt gevonden  wzjda je met het inparkeren een deuk in een dure mercedes rijdt,? |
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: eindhoven T S |
snel ervan door gaan wat zou je doen als je opeens tot admin van www.svict.eu wordt aangewezen lol  |
|
Loek
Oudgediende
|
er voor uitkomen dat je echt geen leven hebt  wzjda je geen pijn kent |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Me helemaal vol laten zetten met tattoo's
Wat zou je doen als die tattoo's met verf gezet waren? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Blij zijn, want dan verdwijnen ze na een tijdje weer.
Wat zou je doen als je blijkt te zijn opgelicht? |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
kijken hoe erg ik zou zijn opgelicht en wat er nog aan te doen is (rechtsbijstand en zo)
wat zou je doen als onomstotelijk bewezen wordt dat het gezondheidsdrankje dat jij dagelijks drinkt en erg lekker is helemaal niet gezond is? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die rommel weggooien.
Wat zou je doen als wanneer je door de voordeur je huis binnengaat je meteen door de achterdeur weer naar buiten stapt en andersom; ofwel je niet meer je huis in kan?
|
|
ladekast Oudgediende
|
kijken of ik via het raam naar binnen kan  Wat zou je doen als je je huis niet in kan en je door de brievenbus naar binnen kijkt en er 50 koeien in je huis blijken te staan ? |
|
nietmeer
|
eerst lachen, dan zeg maar ietwat in paniek raken en de politie bellen ofzo  wat zou je doen als de politie je niet geloofde? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De brandweer bellen.
Wat zou je doen als helemaal niemand je geloofde en je er dus alleen voorstaat? |
|
ladekast Oudgediende
|
via de achterdeur gaan, die draait namelijk naar buiten ipv een voordeur die naar binnen open gaat  haha wat zou je doen als die op de knip bleek te zitten ?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Hem openbreken
Wat zou je doen als je op een ochtend je deur opendoet, en er een grote stroom water naarbinnen stroomt? |
|
nietmeer
|
Keihard schreeuwen: "Welke eikel heeft de kraan open laten staan?"  Wat zou je doen als je dat zelf had gedaan? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Mezelf een enorme klap voor m'n kop geven, en afvragen hoe ik zo stom kon zijn.
Zelfde scenario, maar nu omgekeerd. Je doet de deur open terwijl je nog binnen staat, en het water stroomt van buiten het huis naar binnen toe. Wat doe je dan? |
|
ladekast Oudgediende
|
de brandweer bellen ? wat zou je doen als een bos bloemen krijgt van een wildvreemde ?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ze teruggeven. Tenzij ze van een mooie dame zijn natuurlijk.
Wat zou je doen als er aan je voordeur gebeld wordt, en wanneer je open doet daar ineens Elvis Presley staat die een lied begint te zingen? |
|
Loek
Oudgediende
|
verbaasd zijn, en hem zeggen dat hij de groeten moet doen aan michael jackson
wzjda je superman bent |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
uit de buurt blijven van kryptoniet
Wat zou je doen als iedereen je negeert? |
|
nietmeer
|
Iedereen negeren
Wat zou je doen als niemand je negeert? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Hopen dat ik niet teveel aandacht krijgt.
Wat zou je doen als je bij het opstaan opeens naar beneden valt, en dan ziet dat je bed aan het plafon geplakt zit? |
|