Wat zou je doen als |
nietmeer
|
gewoon blijven ademen...  Stel je gaat slapen en wordt wakker als borg drone.... wat zou je dan doen ? voor iedereen die ze niet kent afbeeldingThe Borg... |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
systeem herstel toepassen naar een dag geleden  Wat zou je doen als je in deze hitte gevraagd werd om een potje te tennissen? |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Het doen want het is 18°C.  Wat zou je doen als je word ontvoerd door Marsmannetjes.  |
|
nietmeer
|
ze vragen wat ze met me van plan zijn
wat zou je doen als je 3-cpo was? |
|
Marike Erelid
|
Wat is dat een 3-cpo ?  |
|
nietmeer
|
robot uit star wars die 6 miljoen intergalactische talen spreekt |
|
Marike Erelid
|
Bedankt!  |
|
nietmeer
|
Bliep Bliep Blop ieeeee Bliep Tjip Tjip   wat zou je doen als een bom afgaat vlakbij ? @Marike is het bij jou ook al zo fris (zal hier de airco wel zijn dan  ) |
|
nietmeer
|
weggeblazen worden door de explosie  wat zou je doen als bleek dat je door helium in te nemen kon vliegen? |
|
nietmeer
|
stikken wan helium is geen zuurstof.... daarbij er is meer dan 1 liter helium per kilo nodig en die inhoud hebben je longen nooooooit !!  Wat zou je doen als minister president was ? |
|
nietmeer
|
proberen het land te verbeteren  wat zou je doen als je naamloos was? |
|
ledi Oudgediende
aan KPN vragen om het telefoonnummer 0900-NAAMLOOS
Wat zou je doen als je in een loterij een ezel gewonnen had? |
|
Marike Erelid
|
Hem aan mijn kleine zus geven, dat zijn toch 2 dezelfde.  Wat zou je doen als je wakker word en blijkt dat je ontvoerd bent in je slaap. |
|
Scary Erelid
 WMRindex: 890 OTindex: 1.519 S |
keihard gillen en zo snel mogelijk ontsnappen.
oeps foutje bedankt komt door het weer stel nog bij de volgende wel een vraag. |
|
ledi Oudgediende
Die 2 dingen gaan vast niet goed samen Scary.  Je moet overigens nog een vraag invoeren. |
|
Scary Erelid
Goed hier hier dan de vraag hihihi  Wat zou je doen als er nu ingebroken wordt in je huis? |
|
ledi Oudgediende
112 bellen. (Ik heb altijd de telefoon 's nachts bij me) Wat zou je doen als al je diepvriesproducten (inclusief de ijsjes) ontdooid bleken te zijn door een kapotte kist. * En dat met die hitte *  |
|
Scary Erelid
Snel de vriezer schoonmmaken en die ijsjes en andere producten in die andere vriezer gooien( we hebben er 2)  hihi.. Wat zou je doen als de politie ineens voor je deur stond? |
|
ledi Oudgediende
Ze binnen vragen voor een glaasje fris.
Wat zou je doen als ze je kwamen arresteren? |
|
Scary Erelid
gewoon mee gaan naar het bureua en zeggen dat ik toch onschuldig ben  Wat zou je doen als de politie heel lang bleef zitten? |
|
ledi Oudgediende
Bij mij thuis? Gezellig toch; maar dat komt misschien omdat ik op een dorp woon en de afstand politie-burger niet zo groot is. Dus ik zou niks doen behalve met ze praten.
Wat zou je doen als je in de stad woonde en de politie geloofde je verhaal niet? |
|
Scary Erelid
ik zou hem echt overtuigen en een bewijs proberen op te zoeken die je nog hebt.
Wat zou je doen als het nu keihard begint te onweren? |
|
ledi Oudgediende
Als ik in huis was , vanachter het raam genieten van de bliksemschichten.
Wat zou je doen als je kilometers van huis was op de fiets en het zou gaan hozen terwijl je geen regenkleding bij je had? |
|
Scary Erelid
Heel hard door fietsen ik ben gelukkig niet van suiker  . Wat zou je doen als je telkens achterna wordt gezeten op de fiets? |
|
nietmeer
|
zoeken naar de eerste de beste schuilplek om aan mijn achtervolgers te ontkomen.
wat zou je doen als het onophoudelijk onweert? |
|