Wat zou je doen als |
nietmeer
|
Ehm eerlijk gezegd niet doen, het is leuker om gewoon te kunnen posten zonder (soort van) verantwoording  Wat zou je doen als je opeens te horen krijgt dat je moet verhuizen?? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
me afvragen waarom
Wat zou je doen als je plots wakker wordt in een ander land ? |
|
nietmeer
|
Vragen aan degene naast je hoeveel ik gisteren gedronken zou hebben..
Wat zou je doen als je aan het canyoningen bent en je ziet dat je touw niet goed is vastgemaakt terwijl je al aan het abseilen bent? |
|
Annee Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 4
|
Ik zou zo snel mogenlijk weer naar beneden gaan. Wat zou je doen als je je buurman in een booschappen karretje de berg af ziet rollen?  |
|
ladekast Oudgediende
|
raar opkijken, heb geen buurman  Wat zou je doen als je een oma'tje beroofd ziet worden ? |
|
nietmeer
|
Achter de dief aan rennen en natuurlijk ook dat tasje pakken  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Chewiezz: Achter de dief aan rennen en natuurlijk ook dat tasje pakken  correctie Wat zou je doen als je overvallen wordt ? |
|
nietmeer
|
Precies hetzelfde als bij mn vorige antwoord  Wat zou je doen als IK iemand overval?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Je aangeven bij de politie (ook al is dat zinloos, want ze doen er toch niets mee)
Wat zou je doen als, nadat je de was hebt gedaan, opeens al je linkersokken blijken te zijn verdwenen? |
|
nietmeer
|
Mijn rechtersokken ook gelijk weggooien en nieuwe kopen  Wat zou je doen als je erachter komt dat je je huwelijk bent vergeten?  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Maar beginnen met een echtscheiding voor te bereiden.
Wat zou je doen als je partner dan niet wilde scheiden? |
|
nietmeer
|
De eerlijke manier: een betoog houden waarom het echt zou moeten. Niet zo eerlijke manier: een relatie beginnen met de beste vriendin. (zou ik natuurlijk niet echt doen  ) Wat zou je doen als je zeker weet dat er leven is op de maan?? |
|
ledi Oudgediende
Elke avond even wuiven.
Wat zou je doen als je de kans kreeg ruimtevaarder te worden? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Aangrijpen waarschijnlijk.
Wat zou je doen als je dan op een jarenlange reis naar Mars wordt gestuurd? |
|
nietmeer
|
Eerst goed nadenken om vervolgens die reis waarschijnlijk niet te gaan doen, jarenlang is mij net een paar jaar te lang  Wat zou je doen als je pc na 4 reparaties in 2 maanden tijd alweer raar doet?  |
|
ledi Oudgediende
Dreigen met Kassa o.d.
Wat zou je doen als die pc het net begaf in het weekend? |
|
kAiSeR Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 357 Wnplts: Groesbeek
|
van de zon genieten  wat zou je doen als de zon het begaf net in het weekend? |
|
ledi Oudgediende
Medelijden hebben met mensen met een doordeweekse baan.
Wat zou je doen als de zon alleen nog maar zou draaien over het zuidelijk halfrond? |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
eerst denken dat ik 2 jaar geleden de verkeerde kant op ben geemigreerd, dan rustig kijken hoe het precies zit
wat zou je doen als een Michael Jackson-fan in je omgeving nu totaal instort? |
|
nietmeer
|
Een schouder geven om uit te huilen
Wat zou je doen als je handelaar bent in (illegale) kaartjes voor z'n conserten ? |
|
Diablo Senior lid WMRindex: 422 OTindex: 146 Wnplts: Voorhout T |
De kaartjes van het concert van michael Jackson HEEL snel verkopen (voor dat iedereen het weet)
Wat zou je doen als je MEGA fan bent van Michael Jackson (bij deze gecondeleerd) |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
ben ik niet, wat ik verder denk heb ik net geblogd
(hier nu a.u.b een ander onderwerp)
wat zou je doen als je de hittegolf in NL kon verruilen voor een koel gebied in Scandinavie waar 's avonds veel muggen rondvliegen? |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
dat zou ik niet doen? tis eindelijk lekker weer buiten. wat zou je doen als je morgen erachter kwam dat je sleutels gister nog in het buitenslot zaten en nu niet meer..? |
|
ledi Oudgediende
Als de sodehannes het slot laten veranderen en mezelf voor de kop slaan dat ik die in de deur had laten zitten.
Wat zou je doen als je jezelf had buitengesloten en niemand bereikbaar was die een sleutel had? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Proberen door een raam naar binnen te klimmen.
Wat zou je doen als je daarbij wordt betrapt, en gearresteerd op verdenking van inbraak? |
|