Wat zou je doen als |
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
braaf de toespraken aanhoren, indien nodig condoleren en dan onopvallend weer weg waarschijnlijk
wat zou je doen als het je eigen uitvaart was waar je in de aula zat? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Eerst zeer verbaasd zijn, en dan proberen iedereen te overtuigen dat er een fout is gemaakt en ik nog in leven ben.
Wat zou je doen als niemand hierop reageert omdat ze je niet kunnen zien of horen; oftewel, je bent echt overleden en je bent nu een geest? |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
rondspoken
wat zou je doen als je voor een dag premier van Nederland mocht zijn? |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Geert Wilders ontslaan. Wat zou je doen als je 1 dag Koning of Koningin mocht zijn? |
|
roowan Senior lid WMRindex: 129 OTindex: 694
|
haha eerst uitvinden wat deze persoon mag en doet zo de gehele dag,, wat zou jij doen als je net als Abeltje Roef, met de lift het dak uit vloog  |
|
nietmeer
|
Geen idee  Wat zou je doen als Ledi meneer Wilders ontslaat? |
|
roowan Senior lid WMRindex: 129 OTindex: 694
|
ook geen idee  wat zou je doen als je op een site als vermist staat opgegeven |
|
ledi Oudgediende
Hangt er van af door wie ik gezocht wordt.  Wat zou je doen als dat de maffia bleek te zijn? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zorgen dat ik vermist blijf, zodat ze me niet vinden.
Wat zou je doen als de maffia je toch vind, en met je voeten in cement in het water wil gooien? |
|
ledi Oudgediende
De hulp van Tom-Servo inroepen.
Wat zou je doen als die te laat kwam? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Daar ik zelf Tom-Servo ben, kan ik dus niet zeggen wat anderen moeten doen als ik te laat kom. Wellicht zorgen dat ze lang hun adem in kunnen houden?
Wat zou je doen als je verdwaalt in een doolhof in een attractiepark, en het is bijna sluitingstijd? |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
kalm blijven en blijven zoeken naar de uitgang, en als je het helemaal niet meer weet en het is in NL, 112 bellen
wat zou je doen als dat attractiepark in Verweggistan is? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Het Verweggistaanse alarmnummer bellen en hopen dat degene die je aan de lijn krijgt Engels spreekt.
Wat zou je doen als je niemand kan bereiken, en het park sluit terwijl jij nog in het doolhof zit? |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Gewoon rustig naar de uitgang blijven zoeken. Na sluitingstijd van het park zijn er altijd nog mogelijkheden om uit het park te geraken  Wat zou je doen als je na sluitingstijd van het park gevonden wordt door de bewakingsdienst? |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
ze uitleggen dat je opgesloten zit/verdwaald was op zoek naar de uitgaan  Wat zou je doen als de bewakingsdienst je niet geloofde en je in de boeien sloegen? |
|
ledi Oudgediende
Ze uithoren waarom ze me niet geloofden en daar later een smeuig verhaal over schrijven.
Wat zou je doen als de rechter je schuldig ooordeelde? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
In hoger beroep gaan.
Wat zou je doen als je ook daar schuldig wordt bevonden, en in de gevangenis beland? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Proberen ervoor te zorgen dat iemand zo snel mogelijk met bewijzen komt, en de zaak kan heropenen ermee
Wat zou je doen als je niemand bereid vindt om dat voor je te doen/regelen? |
|
nietmeer
|
Geen idee  Wat zou je doen als je twintigduized muggen in je kamer hebt? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Mijn kamer aan Vailan geven  Wat zou je doen als Vailan niet thuis was? |
|
nietmeer
|
Als ik niet thuis ben en ik moet mijn kamer aan mezelf geven?  Euh...*denkt na*  Wat zou je doen als je jezelf tegenkomt? |
|
ledi Oudgediende
Verrast zijn.
Wat zou je doen als die "jezelf" er rare ideeën op na hield? |
|
emmertje
Oudgediende
|
nog verraster?  Wat zou je doen als je geen spiegelbeeld meer had? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
er een heerlijk biertje meenemen want ik weet dat hij dat ook lekker vindt  Wat zou je doen als je dan samen dronken bent ? soory, te laat  |
|
ledi Oudgediende
@emmertje: zolang ik dronken was (zie Roy  ) blij zijn mezelf niet te kunnen zien. Wat zou je doen als je 2e zelf niet wilde verdwijnen? |
|