Wat zou je doen als |
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Trap in den noten geven en weglopen
Wat zou je doen als hij een mes trekt? |
|
roowan Senior lid WMRindex: 129 OTindex: 694
|
umm,, hem ff aankijken en hem nog een biertje aanbieden
wat zou je doen als je wordt opgepakt wegens drugsbezit [dat die man in je zak heb gestopt ofzo] |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Roepen dat ik mijn advocaat wil, en hopen dat ik mijn onschuld kan bewijzen.
Wat zou je doen als je dat niet kan, je veroordeeld wordt, en een paar jaar in de gevangenis doorbrengt? |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Ik zou huilen en zwaar depressief worden, maar toch proberen de mensen daar een beetje te helpen want die zitten daar dan waarschijnlijk ook onschuldig.
Wat zou je doen wanneer je vanaf morgen als het andere geslacht door het leven moet? |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Nieuwe kleren gaan kopen  Wat zou je doen als je daardoor ontslagen zou worden in je baan? |
|
|
haha een nieuwe zoeken
wat zou je doen als je van school wordt gestuurd als reden dat ze je meer een typ vinden voor op het grafisch lyceum? |
|
nietmeer
|
Van die school een grafisch lyceum maken  Wat zou je doen als je, terwijl je dat niet zelf hebt gedaan, opeens staat ingeschreven voor dat lyceum? |
|
|
haha ff kijken of het wat is,, en dan er heen gaan  wat zou je doen als je staat ingeschreven bij gezochte mensen uit de cel? |
|
ledi Oudgediende
Me verstoppen.
Wat zou je doen als je vervolgens gechanteerd wordt? |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
De politie inschakelen
Wat zou je doen als die je niet konden helpen? |
|
nietmeer
|
me er niks van aantrekken  wat zou je doen met een rauw ei? |
|
ledi Oudgediende
Er nog 2 of 3 bijpakken en een omelet maken. Jammie! Wat zou je doen als er opeens geen water meer uit de kraan komt en je staat net ingezeept onder de douche?  |
|
angelface Actief lid WMRindex: 85 OTindex: 13 Wnplts: De Meern
|
in de sloot spingen of zo wat zou je doen als de grootste vulkaan (yellowstone) ter wereld uit barst  ??? |
|
DragonX Oudgediende
Uhm, schuilen  Wat zou je doen als de uitbarsting is afgelopen, en je bent de enige die het heeft overleefd? |
|
ledi Oudgediende
Blij zijn dat ik zo ver er van af woon.
Wat zou je doen als er een tornado verwacht wordt i de plaats waar jij woont? |
|
|
de wereld over hersen  mhaha op die van ledi een schuilkeder zoeken wat zou je doen als jij en je aardsvijand als einge de uitbarsting hebben overleeft hebben??? |
|
DragonX Oudgediende
Hem opsporen en vervolgens koud maken  Wat zou je doen als dat je was gelukt?  |
|
|
blij zijn dan ben ik van hem af wat zo jij doen als later blijkt dat er geen eten meer is?????? |
|
DragonX Oudgediende
Eten zoeken  Wat zou je doen als je niks kon vinden? |
|
|
kanibaal worden der zijn toch voldoende lijken  wat zo je doem als je geen vrienden hebt?? |
|
DragonX Oudgediende
Vrienden met iemand worden  Wat zou je doen als je een dag onzichtbaar mocht zijn? |
|
|
gaan spoken bij mensjes om ze heel erg bang te maken en zelf heel erg lol te hebben. wat zou je doen als je een gala had zonder date?? |
|
DragonX Oudgediende
Eentje zoeken  Wat zou je doen als dat niet lukte? |
|
|
gewoon gaan met vriend(in)en wat zou je doen als je word aan gevallen door bloeddorstige wasberen???  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
met anti wasbeer spray sprayen  wat zou je doen als je zou verdwalen midden in woud? |
|