Wat zou je doen als |
nietmeer
|
hem slaan  wat zou je doen als er foto's op mijn blog staan?  (echt  ) |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ze bekijken, en misschien een reactie achterlaten.
Wat zou je doen als er, en een volledige pagina die geheel is volgeschreven door dezelfde twee mensen, eindelijk weer iemand anders in dit topic reageert? |
|
nietmeer
|
Degene die er tussendoor komt slaan  Wat zou je doen als dat meisje van The Ring uit je TV komt? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Een ander tv-programma opzetten.
Wat zou je doen als je geslagen wordt omdat je een ketting van reacties van twee dezelfde personen hebt onderbroken? |
|
nietmeer
|
Terugslaan  Wat zou je doen als je TV tot stof vergaat? |
|
roowan Senior lid WMRindex: 129 OTindex: 694
|
Um.. niets van merken.. of een nieuwe aanschaffen jy? |
|
chiree Senior lid WMRindex: 421 OTindex: 2 Wnplts: de prullen
|
heel hard huilen
wat zou je doen als je kon vliegen? |
|
|
wauww tsyaa alles van boven bekyken.. en boven zee.. en naar Afrika vliegen.. en een nest Maken in een boom net als die lieve vogeltjes..;) haha en wat nou,, als je iemand leuk vind he.. maar t niet durft te zeggen Ofzo..? x] |
|
nietmeer
|
Het gewoon niet zeggen, punt uit.
Wat zou je doen als je iemand ziet op WMR die voor geen meter kan spellen? |
|
|
haha ff zeggen..xD haha ik heb ook typtievus.. dusz sstt  |
|
nietmeer
|
En wat zou je doen als je iemand ziet die kennelijk niet in de gaten heeft wat hier de topicregels zijn?  |
|
Nostalgie Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 456
|
Zeggen dat die ander niet zo moet piepen  |
|
nietmeer
|
Volgens mij doen jullie het er gewoon om  Wat zou je doen als je een straaljager op je af ziet komen? |
|
|
heb je over my..?  |
|
|
umm weglopen, ofzo maar die is toch veel sneller by je dan dat je zelf weg kon lopen.. dusz.. Kijken.. eindelyk een straaljager van dichtbij.. (h) |
|
nietmeer
|
Ja  Lees eerst even wat je moet doen hier, ipv constant te reageren alsof het niets is  En nu moet jij ook een "Wat zou je doen als..." bedenken Wat zou je doen als je een steen ziet wandelen? |
|
|
huh tegen WIE heb je het nou..? tegen my? |
|
|
|
|
nietmeer
|
Ja, tegen jou, en mag ik trouwens weten waar jij Nederlands geleerd hebt? Je schrijft niet my maar 'mij'  Nou weet ik wel dat er hier niet gezeikt mag worden over spelling, maar ik erger me er toch aan, regelmatig zelfs. Je moet de vraag van de persoon boven je beantwoorden, en dan zelf een Wat zou je doen als... bedenken. Antwoord op jouw vraag: Proberen erachter te komen wat er is gebeurd. Wat zou je doen als je iemand een ander ziet slaan? |
|
|
oke meneer
ik zou een foto maken van die steen en hem boven mijn bed hangen.
wat zou jij doen, als je wakker werd en je hebt ineens vele sproeten? |
|
nietmeer
|
Opnieuw: Proberen erachter te komen wat er is gebeurd. En trouwens  je kunt je reactie ook editten, er bevindt zich een 'edit' knop bij je reactie  dus als iemand te snel is kan jij je reactie even aanpassen  Het zogeheten 'dubbelposten' is niet toegestaan  Wat zou je doen als je iemand wil vermoorden? |
|
|
ik zou het niet in mijn hoofd halen, maar wel wensen hem/haar nooit meer te hoeven zien.
wat zou je doen als je je verveeld ? |
|
nietmeer
|
Kijk, nu is het goed  Ik denk dat ik mijn tijd dan zal besteden aan het nietsdoen  Wat zou je doen als je mocht meespelen in een aflevering van NCIS? |
|
|
het afwijzen, haha kan niet acteren.. dus wordt een ramp (:
wat zou jij doen als je je idol tegenn komt? |
|
nietmeer
|
Dan wil ik linea recta met hem op de foto  Ik en Andrea Bocelli Wat zou je doen als school niet meer bestond? |
|