Wat zou je doen als |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Proces aanspannen
Wat zou je doen als je geen bewijzen hebt? |
|
Suus89 Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.404
|
Geen proces aanspannen  Wat zou je doen als je iemand hebt gesmst maar het niet echt een subtiel smsje was |
|
emmertje
Oudgediende
|
De waarheid behoeft niet subtiel te zijn
Wat zou je doen als je iemand onbedoeld beledigd hebt? |
|
Suus89 Senior lid
|
mijn excuus aanbieden Wat zou je doen als ik nu ga slapen  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Je missen  wat zou je doen als ik nu zou gaan slapen  |
|
Suus89 Senior lid
|
Je een dikke knuffel geven  Wat zou je doen als je die knuffel krijgt hihi |
|
emmertje
Oudgediende
|
een gat in de lucht springen van blijdschap, en er daarna eentje terug geven  Wat zou je doen als morgen pas in de gaten hebt dat je beste vriend(in) jarig was vandaag? |
|
DragonX Oudgediende
Knuffeltje geven  Hmm, knuffel teruggeven lijkt me wel hier op z'n plaats  Wat zou je doen als ik nu echt ga slapen,  tot morgen en welterusten  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Welterusten wensen Wat zou je doen als je nu ziet dat je te laat gereageerd hebt?  |
|
DragonX Oudgediende
Editen  Wat zou je doen als je me tegen zou komen op de straat (no violence please  ) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je vragen om samen wat te gaan drinken, en kletsen Wat zou je doen als je mij in het echt een ontzettende klootzak vindt, maar hier op WMR een geweldige vent?  |
|
DragonX Oudgediende
Je in het echt negeren, en op WMR niet negeren  Wat zou je doen als ik  tot morgen zou zeggen? |
|
Suus89 Senior lid
|
tot morgen  wat zou je doen als ik ook ga.. ben kapot |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Dan ga ik met je mee!  Wat zou je doen als je voor één dag over de wereld mocht regeren? (ik weet niet of deze al is gedaan...) |
|
Suus89 Senior lid
|
Alle oorlogen stoppen, vooral die in Afganistan Wat zou je doen als je een vriendin aan de tel heeft die echt onnozele dingen vraagt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Onnozele(re) antwoorden geven  "Welke kleur heeft een erwt?" beantwoorden met Welke kleur ben jij achter je oren? bijvoorbeeld  Wat zou je doen als je favoriete muziek op de radio onderbroken wordt door zo'n praatzieke presentator? |
|
Suus89 Senior lid
|
Balen als een stekker
Wat zou je doen als je een programma mist wat je altijd kijkt omdat je al 2 uur aan de tel ben |
|
emmertje
Oudgediende
|
(het zou mij nooit overkomen, omdat ik zo'n gesprek wel eerder afbreek  ) Ook balen als een stekker, en hopen dat het programma herhaald gaat worden Wat zou je doen als je gsm-batterij leeg is tijdens het gesprek?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Naar een vaste telefoon sprinten en de persoon met wie ik in gesprek ben snel terugbellen.
Wat zou je doen als er midden in de nacht een inbreker voor je huis staat. |
|
Marcovo Lid WMRindex: 12 OTindex: 27 Wnplts: Meerkerk
|
Door de achterdeur naar buiten lopen en hem uitlachen omdat hij de deur niet open krijgt  . Wat zou je doen als je 's avonds uit school komt van een klassenfeest, en opeens merkt dat je fiets gestolen is. (heb ik eens gehad...) |
|
nietmeer
|
balen en gaan lopen  wat zou je doen als je constant commentaar krijgt op het volume van je muziek  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
de mensen negeren  wat zou je doen als je naakte bosjesman ziet?   |
|
nietmeer
|
kijken  wat zou je doen als je een konijn was?  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
schattig doen  wat zou je doen als je heerser over de wereld zou zijn maar niemand had om over te regeren  |
|
nietmeer
|
Aftreden  Wat zou je doen als je dronken bent? |
|