ontkracht een wens |
ajaxzutphen Senior lid
 WMRindex: 69 OTindex: 1.162
|
Dan kun je lang wensen  Ik wens een leuke mop te horen  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
die vertel ik je nu maar ja, je zit niet dichtbij genoeg om de mop te horen  ik wens een lekker chineesmaaltijdje |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Die is een beruchte chinese keuken bereid  Ik wens een lekkere maaltijd vanavond  |
|
nietmeer
|
die krijg je te zien, maar iemand anders eet 'm op  een lekker maaltijd voor mezelf |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
die krijg je maar er ligt maar 1 boontje op je bord  ik wens een weekje niks doen |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Je moet de hele week werken  Ik wens nieuwe schoenen  |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
gratis op te halen in Wiboutstraat in Suriname
Ik wens een rustige dag |
|
nietmeer
|
die krijg je, maar internet moet uit  ik wens een fototoestel waarmee je nooit onscherpe foto's maakt |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Die krijg je alleen als je ze laat ontwikkelen worden ze verpest door de medewerkers  Ik wens een eigen radioprogramma |
|
nietmeer
|
die krijg je, maar niemand luistert  ik wens dat AjaxZutphen wel luisteraars krijgt |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
 helaas zal dat niet gebeuren  Ik wens een fotocamera voor Jersan  |
|
nietmeer
|
hij krijgt een betere dan die hij nu heeft, en hamert de oude kapot  ik wens dat ik Sloveens kan spreken  |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Je praat vanaf nu vloeiend slowaaks  Ik wens dat ik vrij ben  |
|
nietmeer
|
je krijgt vrij, maar doordat je zoveel werkt moet je thuis nog een boel doen, waardoor je niet echt vrij hebt  ik wens iemand die mijn kamer voor me opruimt |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Je krijgt een mexicaanse schoonmaakster, maar je wordt opgepakt voor slavenhandel Ik wens een legale handel in vuurwerk  |
|
nietmeer
|
alleen is 't peperduur  ik wens een privéoptreden van Verka Serduchka  |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Ze zijn al volgeboekt voor de komende 10 jaar  Ik wens een privé-helikopter  |
|
nietmeer
|
privéhelikopter met piloot, maar die stort bij de eerste vlucht al neer  ik wens Mex. griep |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Je krijgt de vogelgriep  Ik wens een injectie tegen de mex. griep  |
|
nietmeer
|
maar je krijgt 'm in je voet, waardoor hij niet werkt  ik wens inspiratie voor nog een wens |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Die krijg je alleen is het nauwelijks genoeg voor n halve wens  Ik wens een geest in een lamp waar ik 3 wensen van krijg  |
|
nietmeer
|
maar je weet niet wat je moet wensen en geeft de wensen aan de volgende, dank je  ik wens rijbewijs, auto en benzine  |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Die krijg je allemaal aangezien die geest geen fouten maakt  Ik wens een uitvouwbare garage  |
|
nietmeer
|
hij past in je broekzak, maar is zo zwaar dat je broek uitscheurt  ik wens een schoonmaakploeg, maar aangezien die niet komt zal ik zelf moeten schoonmaken, doei  |
|
ajaxzutphen Senior lid
|
Die komt idd niet en ik zeg dan ook maar  ltr Ik wens nog wel een spiksplinternieuwe auto  |
|