ontkracht een wens |
Doctor Insano Erelid
 WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
over datum Ik wens Japans te kunnen Offtopic: Weet iemand een goede methode of een goed boek of zo? Ik wil niet echt studeren, gewoon een vrije tijds cursusje |
|
nietmeer
|
je kan Japans, maar geen andere taal verder (ook geen NL)
ik wens een laserlampje |
|
nietmeer
|
die krijg je maar je schijnt in je eigen ogen en verblindt je zelf voor altijd dat kan je maar je verleert (verleerd?) het binnen een jaarOfftopic: geen idee waar je dat kan leren  bij zo'n thuiscursus, LOI of NTI ofzoiets? zo leert mn moeder wel Hebreeuws ik wens dat ik Hindi kan |
|
nietmeer
|
je kan Hindi, maar vergeet alle andere dingen
ik wens geld |
|
Doctor Insano Erelid
|
Je krijgt het, maar de belasting komt langs  Ik wens kipfilet |
|
nietmeer
|
je krijgt kipfilet maar er zit schimmel op  ik wens andré durieu voor een privevoorstelling voor mn opa en oma |
|
nietmeer
|
na twee seconden valt andré durieu van het podium en breekt een been
ik wens mezelf te zijn |
|
nietmeer
|
André Rieu (die bedoel je neem ik aan...) komt langs, maar de snaren van z'n viool zijn geknapt @Kristian: Wens niet gegeven... dat ben je al...
Ik wens dat ik goed gitaar kan spelen |
|
nietmeer
|
dat kan je maar niemand wil het horen (ja Rieu die bedoel ik  ) ik wens dat Elburg in Nederland ligt |
|
Doctor Insano Erelid
|
Maar alle Nederlandse plaatsen komen in Turkeije terecht Ik wens dat iemand mij verteld waar ik Japans kan leren Offtopic: Bij LOI is te duur, bij NTI kan niet |
|
nietmeer
|
iemand vertelt het je, maar het is niet de waarheid ik wens een caravan  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een Caravan, maar hij blijkt uit 7 stronteigenwijze drommedarissen te bestaan. En een ezel...
Ik wens een nieuwe fiets |
|
nietmeer
|
je krijgt een nieuwe fiets, zonder banden en zadel  ik wens die vampier terug |
|
nietmeer
|
Je krijgt 1 vampier terug, maar je verliest er 10 anderen
Ik wens ..... |
|
nietmeer
|
de puntjes worden nooit opgevuld
ik wens victorie |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
je krijgt ..... maar ze beginnen vreselijk te jeuken. Ik wens jullie allemaal een goede avond.  |
|
nietmeer
|
Ik dank u hartelijk  (Kijk... dat is nou nog eens een goede wens, op geen enkele manier verkeerd te interpreteren  ) Ik wens een knipoog |
|
nietmeer
|
je krijgt de knipoog, maar daar wordt je ziek van  ik wens meer konijnen |
|
nietmeer
|
Je krijgt meer konijnen, veeeeeel meer konijnen, zoveel konijnen dat je het niet meer aan kan. En al die konijnen fokken ook nog eens als konijnen, waardoor je nog meer konijnen krijgt
Ik wens een fietsbel (en wel eentje die werkt graag...) |
|
nietmeer
|
je krijgt een fietsbel, die werkt ook naar behoren, maar er staat stroom op, en niet zo'n klein beetje ook
ik wens dat muad verslagen wordt |
|
nietmeer
|
De wensgeesten komen wederom bij elkaar, en komen wederom tot de conclusie dat dat niet mogelijk is... en nu al helemaal niet, omdat zijn laatste gevecht tegen een meute ondoden hem alleen maar meer ervaring heeft gegeven...
Ik wens dat Kristian erachter kom dat een DM gewoon niet te verslaan valt... |
|
nietmeer
|
ik kom erachter...maar wil het niet toegeven
ik wens dat Duitsland wint |
|
nietmeer
|
Duitsland wint, maar de Spanjaarden worden daardoor zo gek, dat ze Kristian's huis slopen
Ik wens dat hooligans allemaal in de bak eindigen... |
|
nietmeer
|
de hooligans eindigen in de bak, maar slopen elkaar daar
ik wens dat de wedstrijd en alles daarna rustig verloopt |
|
nietmeer
|
Wens gegeven, alles gaat zoals gewenst.
Ik wens dat ik nu onder de douche ga |
|