ontkracht een wens |
nietmeer
|
dat gebeurt alleen heb jij geen hou vast en val je eraf ik wens dat mijn tv het heeft overleefd |
|
nietmeer
|
Je TV heeft het overleeft, maar vliegt nu in een baan rond de aarde
Ik wens nogsteeds 3 extra wensen |
|
nietmeer
|
je krijgt drie extra wensen, maar die kun je alleen tegen je gebruikt krijgen
ik wens een mooi zwaard |
|
nietmeer
|
dat krijg je helaas is ie van zout en valt ie uitelkaar ik wens een raket |
|
nietmeer
|
Je krijgt zelfs een heel mooi zwaard. Helaas heeft hij een eigen persoonlijkheid, en besluit ie dat jouw kop hem niet aanstaat, en hij probeert je dus te onthoofden @Waliter: Je krijgt een raket, maar hij zit zonder brandstof
Ik wens... ik wens... ik wens... ehm... iets? |
|
nietmeer
|
je krijgt 'iets' alleen dit 'iets' is een demon die je achterna komt  ik wens een beschermengel |
|
nietmeer
|
Je krijgt een beschermengel, maar helaas moet je haar delen met mij, en heeft ze het nu nogal druk door die demon die achter me aan zit...
Ik wens die Demon terug naar zijn eigen realm |
|
nietmeer
|
dat gebeurt maar nu heb je de duivel achter je aan ik wens dat muaddhib de duivel niet weg kan wensen en er eeuwig mee zit opgescheept
|
|
nietmeer
|
De duivel zit voor eeuwig achter mij aan, maar hij komt er achter dat ik ook half duivel (en vampier, en weerwolf... pff ben wel veel zeg  ) ben, en hij sluit vriendschap met mij. Ik wens dat mijn goede vriend de duivel achter Waliterrr aan gaat, zodanig dat hij niet meer van hem af komt  |
|
nietmeer
|
de duivel gaat achter waliterr aan, maar deze kan de duivel weren
ik wens niet meer te groeien |
|
nietmeer
|
Kristian krimpt tot hij 1 meter lang is
Ik wens een PAAR kilootjes extra (niet te veel dus...) |
|
nietmeer
|
dat gebeurt helaas val je ook direct 30kilo af ik wens dat er een ster ontploft en zo dat ik het kan zien
|
|
nietmeer
|
je krijgt een paar kilootjes, maar dat veroorzaakt een buikje die je niet staat en die afstotelijk is voor de meiden
@waliterr: de ster ontploft maar de resten komen op jou neer
ik wens een fles ouzo |
|
nietmeer
|
Je krijgt een fles ouzo, maar hij is over de datum, en niet meer te zuipen...
Ik wens mijn buikje weer weg, maar dan wel alleen het overtollige vet |
|
nietmeer
|
je krijgt de fles helaas zit er niks in ik wens dat ik weer uit het ziekenhuis kan van wege al die brandplekken |
|
nietmeer
|
Je kan het ziekenhuis uit, maar de brandplekken blijven dan wel ongelovelijk veel pijn doen
Ik wens nogsteeds dat mijn buikje weggaat, maar wel alleen het overtollige vet... |
|
nietmeer
|
het overtollig vet verdwijnt, en meer zelfs, je wordt graatmager
ik wens een skilift |
|
nietmeer
|
Was ik toch al  Je krijgt een skilift, maar hij is in zulke slechte staat, dat hij onbruikbaar is Ik wens mijn oude gewicht weer terug |
|
nietmeer
|
je oude gewicht komt terug, maar dat is aan je lichaam niet te zien (kan dat  ?) ik wens een IQ van 190 |
|
nietmeer
|
@Kristian: neuh... dat kan niet  Je krijgt een IQ van 190, maar daardoor daalt je EQ zo drastisch, dat niemand je meer wilt kennen... Ik wens inspiratie |
|
nietmeer
|
(wat is EQ?)
je krijgt inspiratie, maar doordat je fantasie te dol draait verkloot je je verhaal
ik wens een beamer |
|
nietmeer
|
Kristian: Je EQ is je Emotionele Quotient... Hoe goed je met mensen om kan gaan... Je krijgt je beamer, maar de lamp doet raar Ik wens heel veel lezers voor mijn verhaal  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Velen lezen je verhaal, maar vertellen daarna dat ze het walgelijk vinden.
Ik wens dat alle WMR-ers een eigen beschermengel krijgen voor de rest van hun leven. |
|
nietmeer
|
Iedereen krijgt zijn bescherm-engel, maar ze stellen zulke belachelijke eisen, dat je ze liever kwijt dan rijk bent Ik wens dat ik iemand aan zijn/haar kop kan zeuren, zonder klachten te krijgen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Dat dronken meisje aan de bar heeft niet geklaagd, alleen over je heen gekotst  Ik wens dat mij neus ophoudt met lopen |
|