ontkracht een wens |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Je mag iets wensen maar het komt niet uit  Ik wens een playstation 3  |
|
nietmeer
|
waarom doet hij het toch niet  ik wens dat de foto van Dewey het doet  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Je wens komt uit, over 99999999999999999999999999999999999999999999 jaar.  Ik wens dat de foto van Dewey het nú doet.  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
De foto van Dewey komt tot leven  Ik wens het volgende kopje heerlijke koffie  |
|
nietmeer
|
het is het heerlijkste kopje koffie dat je ooit gehad hebt en je krijgt de rest van je leven spijt dat je m hebt opgedronken... Zo lekker maak je NOOIT meer mee.
Ik wens een gratis nieuwe laptop die het doet. |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
aan die laptop zit het duurste internet abonnement vast, dus kost het je bakken met geld.
ik wens dat onze computer nooit crasht... |
|
puala007 Lid WMRindex: 28 OTindex: 1 Wnplts: Ochten S |
Hij zal nooit crashen, maar over 10 dagen zul je niets meer met de muis kunnen doen.
Ik wens dat mijn stage verkort word van 20 naar 5 weken. |
|
nietmeer
|
de volgende stage bij hetzelfde bedrijf duurt 200 weken  ik wens dat de  ook in het blauw op WMR komt  |
|
es-de-fles Erelid
|
hij wordt helemaal blauw.. ik wens dat er vliegende stoelen worden uitgevonden  |
|
nietmeer
|
ze komen allemaal op jou af  ik wens dat Angus weer in het café komt  |
|
es-de-fles Erelid
|
Hij komt, maar zegt 1 ding en is weer weg ik wens dat ik nooit meer hoef te flexen!  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
je hoeft nooit meer te flexen, maar krijgt extra lesuren  ik wens dat mijn rooster altijd zo blijft  |
|
es-de-fles Erelid
|
je rooster blijft zo door een fout van de roostermakers, maar daardoor moet je al je vakken die je nog niet hebt of te weinig krijgt inhalen in de zomervakantie  ik wens dat ik morgen 100 euro op straat vind  |
|
nietmeer
|
het is wel half verbrand  ik wens dat ik morgen 50 goede euro's op straat vind  |
|
es-de-fles Erelid
|
jij vind ze maar iemand anders gaat er mee vandoor
ik wens dat de tv uitgaat als ik in mn vingersknip en aan als ik in mn handen klap |
|
nietmeer
|
hij doet dat ook als je broertje het doet  ik wens dat Esje geen broertje heeft die dat doet |
|
es-de-fles Erelid
|
Die heb ik niet, maar wel een zusje die jouw komt irriteren
ik wens dat Jersan niet stopt met wmren |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Jersan stopt niet alleen jij kunt vanaf nu permanent niet meer op WMR 
ik wens dat er nog zo'n leuke meeting komt met de groep van zondag  |
|
nietmeer
|
de eerste tijd komt ie niet  ik wens dat Es ook nog jaren actief blijft  |
|
es-de-fles Erelid
|
dat blijf ik, maar ik irriteer jouw wel al die jaren  ik wens dat wmr het altijd goed blijft doen |
|
nietmeer
|
behalve op de momenten dat Voogeltje niet online is  ik wens dat Voogeltje blijft als WMR-eigenaar  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Voogeltje blijft als WMR-eigenaar, en jij wordt verbannen van WMR  Ik wens een rustige nachtdienst |
|
nietmeer
|
je hebt een rustige nachtdienst en daar baal je om 03:00 uur al van... dan moet je nog 4 uur dus je wekt wat mensen zodat je in ieder geval aanspraak hebt.
Ik wens wijsheid |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
de wijsheid krijg je, alleen alle manieren om die te uiten worden van je afgenomen zodat je er niks mee kunt
ik wens beter te worden |
|
nietmeer
|
je word beter dan 10 minuten geleden, dus eigenlijk ben je zo goed als nu...
Ik wens dat mijn rugpijn weg is. |
|