ontkracht een wens |
nietmeer
|
die ontploffen midden op de dag  ik wens dat ik het nooit meer koud heb |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Je valt in een vulkaankrater en verbrandt. Daarna kom je in de hel...
Ik wens dat ik snel m'n ultieme baan vindt. |
|
nietmeer
|
die vind je maar de baas is vreselijk dus je bent er snel weer weg   ik wens dat Beatrix geen 26 wordt vandaag |
|
Madarian Oudgediende
|
Beatrix wordt ook geen 26 vandaag. Ze sterft waardoor er veel rellen uitbreken, waarbij jou woning in vlammen op gaat.
Ik wens dat er niet meer op walvissen gejaagd wordt vanaf nu. |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
dat gaat niet meer gebeuren, maar in plaats daarvan gaan de walvissen in opstand komen en grijpen ze jou als je aan het zwemmen bent...
ik wens dat de vakantie eeuwig duurt |
|
nietmeer
|
ijsland en japan verbieden het maar de walvissen stervne vanzelf wel uit  ik wens dat ik 20000 OT heb |
|
Madarian Oudgediende
|
Gebeurt, maar door een computerfout staat je OT daarna weer op 0.
Ik wens dat de oerwouden niet meer gekapt worden. |
|
es-de-fles Erelid
|
gebeurt niet meer, en daardoor wordt de hele wereld overwoekerd met planten.. ik wens dat ik later super beroemd en rijk wordt  |
|
Madarian Oudgediende
|
Je wordt superberoemd, en rijk, maar je wordt continu belaagd door de paparazi..
Ik wens dat er geen enkele diersoort meer uitsterft |
|
nietmeer
|
gebeurt niet meer maar er komen teveel dieren waardoor de mensen van de aarde verdreven worden  ik wens dat mijn cactus nog jaren doorgroeit  |
|
es-de-fles Erelid
|
daardoor krijgen we overal reuzencactussen en kunnen er geen bomen meer groeien
ik wens dat het broeikaseffect minder erg is dan gedacht |
|
Madarian Oudgediende
|
Binnenkort breekt er een ijstijd aan.
Ik wens dat de huidige regering valt en we opnieuw naar de stembus kunnen! |
|
es-de-fles Erelid
|
op weg naar de stembus wordt je overvallen en beroofd van al je spullen
ik wens dat alle wapens onschadelijk gemaakt worden |
|
Madarian Oudgediende
|
Gebeurt doordat ze allemaal ontploffen. Daardoor wordt de lucht zeer giftig en sterft alles uit.
Ik wens dat de religies allemaal stoppen met elkaar te bestrijden. |
|
nietmeer
|
geen oorlogen meer maar wel elke feestdag van elke religie wordt gevierd  ik wens dat het voor altijd ophoudt met waaien |
|
Madarian Oudgediende
|
Het houdt op met waaien, maar de wolken blijven dan ook op dezelfde plaats, waardoor er plaatstelijk veel overstromingen zijn, en zeilen is ook verleden tijd...
Ik wens dat er vredelievende buitenaardse wezens zijn die contact met ons opnemen. |
|
nietmeer
|
ze zijn vredelievend tot ze zien wat wij met onze planeet doen  ik wens dat er geen buitenaardse wezens bestaan |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Die zijn er ook niet meer, we zitten al op aarde Ik wens dat we voor die tijd nog geen manier om op een andere planeet te wonen hebben gevonden |
|
Madarian Oudgediende
|
De mens sterft uit doordat we de grondstoffen opgebruikt hebben...  Ik wens dat het in m'n vakantie mooi weer is. |
|
nietmeer
|
|
|
es-de-fles Erelid
|
Madarian krijgt jouw abonnement, waardoor jij niet naar Walibi kan gaan ik wens dat Tarzan de musical op dvd uitkomt  |
|
nietmeer
|
hij komt uit op DVD maar het is een limited edition en jij weet er geen een te bemachtigen
ik wens dat er meer gereageerd wordt in het forum |
|
nietmeer
|
het wordt te druk, je kan het niet meer bijhouden en gaat weg   ik wens dat mensen meer emoticons gaan gebruiken  |
|
Madarian Oudgediende
|
Gebeurt, maar daardoor worden de posts onleesbaar.  Ik wens dat ik in m'n vakantie lekker lang kan uitslapen! |
|
Robjeknor Senior lid WMRindex: 106 OTindex: 210 Wnplts: Zwolle S |
Helaas, de almachtige god van de wekkers heeft greep gerkegen op je wekker, dat niet alleen, naast ej wekker die een eigen wil kan krijgen wordt er elk uur een andere manier gebruikt om je te ontwaken..
Ik wens dat de iPhone los te koop komt. |
|