hr
jaargang -23 - laatste artikel 3-5 18:00 - 74487 artikelen - nu online 28 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 4 ..7 8 9 [10] 11 12 13 .. 153 154 155 156

Ctrl - V

10-08-08 22:22:45
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
http://www.game-freakz.nl/data/showslide.php?uid=reviews&titel=Soul_Calibur_IV&cat=Xbox_360

11-08-08 09:57:01
nietmeer
Féinan schreeuwt een keer. "Die schreeuw! Aaaahrg!". HIj doet voorzichtig zijn handen voor zijn oren vandaan.
"Gelukkig hebben we in ieder geval het kreng dat ons dus probeerde tegen te houden"

Féinan draait zich om en ziet Arya struikelen. Bliksemsnel schiet hij toe en vangt haar op. "Zo, wel uitkijken
hoor waar je loopt, straks bezeer je je nog".

Hij loopt weer terug naar Muad, die met de pluggen in zijn hand staat te wachten. "Laat die dingen maar zitten hoor,
mijn drakenoren kunnen veel hebben. Maar goed...de belangrijkste kwestie van allemaal: De steen. Ik zal er je wat
over vertellen."

Al wachtend op Dhib, gaan de drie zitten, en Féinan begint te vertellen.
"Zoals ik eerder al zei, is die steen krachtig genoeg om hele steden af te laten branden. Als je niet vaardig bent in de magie,
en zeker niet in de Magie der Elementen, wat je nodig hebt om de stenen goed te gebruiken, betekent het onherroepelijk
een verschrikkelijke ramp. Je kunt onbewust hele stukken bos of zo verwoesten, terwijl dat eigenlijk niet je eerste intentie was
om te doen. Mensen zijn op jacht naar de vier stenen, omdat ze je ongelofelijke kracht schenken, als je ze kan beheersen. Alle
vier die stenen maken je ronduit onoverwinnelijk, omdat je alles der natuur in handen hebt. Daarom willen mensen die stenen hebben,
voor eigen belang, macht en tirannie. Hoewel...het komt met een prijs. Elke steen draagt een zekere vloek met zich mee. De rode steen
in dit geval heeft een vloek, die de drager ervan onzeker maakt, en vaak onderdompelt in onfortuinlijkheid. Zodra de steen niet meer
in het bezit is van deze persoon, is de vloek opgeheven. De andere drie stenen dragen op hun beurt ook een vloek mee. Als je ze alle vier
hebt...moet je behoorlijk krachtig zijn om te overleven.

Maar waarom heb ik die steen nodig? Wel, het koninkrijk waar ik vandaan kom, Malassa, is al eeuwen in oorlog met een buurland,
Elrath. Zij hebben bondgenoten uit het rijk Sylanna, en wij hebben bondgenoten uit het rijk Arkath. Maar wij waren eigenlijk altijd al
in de minderheid. Die stenen moeten er voor zorgen dat wij kunnen winnen. De oorlog kostte immers aan talloze onschuldige draken het leven.
Dat moet nu ten einde komen. Die stenen zijn voor mij erg belangrijk omdat ze het voortbestaan van mijn thuisland kunnen verzorgen"

Zodra Féinan klaar is met vertellen, keert Dhib terug, samen met het meisje.
Féinan staat op en gaat dichter bij haar staan. "Zo, dame, waarom mochten wij niet verder?"

11-08-08 12:49:23
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
je vriendin smst dat ze dr eigen heerlijk aan het verwenenn is en jij met 3 andere gasten in een tent ligt...

11-08-08 15:55:26
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
Zao-The Fear Is What Keeps Us Here-(v0-VBR)-(2006)

12-08-08 10:43:40
nietmeer
Joseph Haydnlaan

12-08-08 12:53:30
nietmeer
http://www.alkmaar.nl/gemeente/project/busonline/webcam/indexr.htm

12-08-08 13:17:16
nietmeer

15-08-08 18:55:57
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
(Z)           rozaliafili         á (*)          m         o         r         é         !(X)     . zegt (18:54):
i love you Jannick you know it seriously!!

15-08-08 18:56:32
Mandarijntje
Oudgediende


WMRindex: 589
OTindex: 9.752
http://uploads.waarmaarraar.nl/imageupload/14902/1490206e43c38f1c3abdf9597006d8b7c8c91.jpg

15-08-08 19:01:21
gwcbakker
Oudgediende


WMRindex: 7.126
OTindex: 2.741
1.26978

15-08-08 19:02:32
nietmeer
- 17,55 Zwitserse Franken (bruikbaar)
- 20,35 Deense Kronen (bruikbaar)
- 250,40 Griekse Drachmen (onbruikbaar)
- 11,73 Duitse Mark (onbruikbaar)
- 41 Ierse Pond (onbruikbaar)
- 3960 Italiaanse Lire (onbruikbaar)
- 66,25 Luxemburgse Frank (onbruikbaar)
- 136 Portugese Escudo's (onbruikbaar)
- 227,50 Spaanse Peseta's (onbruikbaar)
- 2,23 Nederlandse Gulden (onbruikbaar)
- 3,16 Signapore Dollar (bruikbaar)
- 2,01 Nederlandse Antillen Gulden (waarsch. bruikbaar)
- 35,10 Midden-Amerikaanse Colonnes (bruikbaar)
- 16,30 Oostenrijkse Schilling (onbruikbaar)
- 71,70 Zweedse Kronen (bruikbaar)
- 1,61 Noorse Kronen (bruikbaar)
- 1,32 + 2 dime US Dollar (bruikbaar)
- 2 pond + 8 penny + 17 pence - UK (bruikbaar)


15-08-08 19:10:43
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
http://www.aaargh.be/nl/upload/cartoons/c%2043,%20goed%20boek.jpg
--> afbeelding

15-08-08 20:04:18
nietmeer
de tags die deze tekst kleuren O+

15-08-08 20:07:14
nietmeer
"I didn't trust Fowl when he was alive, and I definitely don't trust him now that he's dead."

15-08-08 21:36:34
gwcbakker
Oudgediende


WMRindex: 7.126
OTindex: 2.741
http://kukuklok.com/

15-08-08 21:47:35
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Now you all know
The bards and their songs
When hours have gone by
I'll close my eyes
In a world far away
We may meet again
But now hear my song
About the dawn of the night
Let's sing the bards' song

Tomorrow will take us away
Far from home
No one will ever know our names
But the bards' songs will remain
Tomorrow will take it away
The fear of today
It will be gone
Due to our magic songs

There's only one song
Left in my mind
Tales of a brave man
Who lived far from here
Now the bard songs are over
And it's time to leave
No one should ask you for the name
Of the one
Who tells the story

Tomorrow will take us away
Far from home
No one will ever know our names
But the bards' songs will remain
Tomorrow all will be known
And you're not alone
So don't be afraid
In the dark and cold
'Cause the bards' songs will remain
They all will remain

In my thoughts and in my dreams
They're always in my mind
These songs of hobbits, dwarves and men
And elves
Come close your eyes
You can see them too

(de lyrics van Blind Guardian - The bard's song)

16-08-08 01:42:49
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Quote:
Oke. Heel raar, maar wat me ten eerste opviel was.. Wat heb jij tegenwoordig met dikgedrukte HOOFDLETTERS? ;) Haha is weer eens wat nieuws he. En wat me ook opviel dat je bij elke krabbel "klein meisje" zet. Weet je HOE kleinerend dat is!!!! Dat je 18 bent geworden wil niet zeggen dat ik minder ben dan jou! Tssss.
Oeh yes, soesjes die niet bevroren zijn hahaha. Weet je nog met dat zakje chocolade dat je er overheen moest doen hahaha die trein was hartstikke druk :P En we stonden in het gangpad. Jij aan het einde van het gangpad, daartussen nog wat mensen en ik in het midden van de gangpad. OMG dat was zoo erg :P En jij had de soesjes vast of niet? :P En ik zat al die chocola zo op te eten, haha ik kan nog steeds niet geloven dat ik dat zo puur heb opgegeten, was best vies eigenlijk :P Ookal is het chocola.
Tuinfeesten zijn de bomm!!
Maarja ik MOET gewoon komen ;)
Jongee ik krijg geen kater. Ik ben de beste. Ik ben goed. En goede mensen krijgen geen kater :P Ik heb nog nooit een kater gehad, en daar wil ik het ook bij houden, ja? ;) (H)
Ontbijten vind ik wel een goed plan. Van die lekkere omelets met spek en kaas en dan ook zo'n Engels ontbijt, bonen in saus :| Heb ik in Engeland gehad haha maar weet je dat die gekke Engelse mensen dat eigenlijk nooit doen, alleen op zondag ofzo :P Als ze daar zin in hebben :P
Ik zei toch!! Hà! De 25ste :P Ik ook zoiets, moet ik even in de brief nog lezen. Half tien of negen uur ofzo. Maarja dat moet ik nog even opzoeken, is wel slim :P
Maar ik denk dat ik dan de 22ste ook niet naar school ga!! Wat moet ik daar doen als jij ook niet komt :| Haha dat is toch een beetje gekkenwerk. En ik heb geen formuliertje ingevuld, zoals je nu al wel weet haha dus ik heb daar die vrijdag nog helemaal niks te zoeken! :P
Oeh ben je al begonnen met je lessen? :D Oja had je verteld ja haha te gaaf gewoon. Oohhh maar die auto slaat nog wel een keer af (6) Nee ik heb vertrouwen in je meid, komt helemaal goed!!
Kom je wel bij de remmen, en kom je wel boven het dashboard uit??? (6)
Oke, dat had je gewoon kunnen verwachten :P
Tattoo is wel echt vet. Een vriendin van me heeft een engeltje op d'r arm/schouder. Een slapend/dromend engeltje op een wolkje. Is wel stoer hoor (H) Maar ik snap je nog steeds haha :P Je hebt een keer die ster getekend op mijn markerblok! De voorkant! En heel misschien staat het er zelfs nog op :P Als ik mijn makerblok niet heb weggegooid, want daar zaten geen velletjes meer in :$ :P
Oooh ik mag hem nog NIET aanraken als ie pijn doet? Hè, dan hoeft het al niet meer. Dan is de lol er van af.... :(
GRAPJE
Oooh wie ga je als model gebruiken!! :D *kies mij kies mij* haha grapje :P
OMG is wel echt te vet als je op Leonie's muur staat haha :P Wel een leuk idee ;) Slim dat je foto's maakt, iemand kan niet de hele tijd op de zelfde hoogte op de zelfde plek, op de zelfde manier springen hahaha :P
Zoveel kan je niet van iemand eisen en verwachten Leonie!! Dat is heel verkeerd van je!!
Ohnee, je maakte foto's tochh (A) ;) :P
Maar klinkt wel cool :D En retro is vet. Past bij dat ene schoolfeest haha, maar daar was jij niet bij, was één van de eerste schoolfeesten toch :P Nee volgens mij waren we toen alleen met Claudia en wie was er nog meer bij :| Excuses als jij er wel bij was :$ Maar dat kan bijna niet, was in het begin van het jaar, toen we nog niet echt met elkaar omgingen toch... :P Toen we nog dachten dat jij echt zo'n kakker was ofzo :P Of hoe je het ook wilt noemen :P Leuk he, vooroordelen :S :|

Maarja boeieeeee tot gauw groot-klein-meisje (H)
(K) (L) :hearteyes: :heartbounce:
OMG ik ga de smileys van Hyves nog een keer uit mijn hoofd kennen :|


Een Hyveskrabbel die nogal lang begon te worden, en die ik eerst had gekopierd voordat ik 'm helemaal kwijt was, wat me nogal eens vaker is overkomen :|

16-08-08 09:53:10
nietmeer
De veiligheidsagent maakte Clem duidelijk dat verschillende vrouwelijke klanten hadden geklaagd dat ze met haar schaarse klederdracht hun 'shopervaring' verstoorde. De jongedame trok immers teveel de aandacht van hun echtgenoten naar zich toe.

16-08-08 09:55:23
Stefsel
Oudgediende


WMRindex: 846
OTindex: 10.672
From: M.E.A.V. Vlek Message #60380
Title: Herinschrijven/ re-enrolment 26-07-08 20:29
Beste student,

Als je oudere jaars bent en je wilt je in Studielink HERinschrijven voor het komende collegejaar (08/09) moet je NIET je inschrijving van dit collegejaar (07/08)verwijderen of beëindigen.

Groet,
Erasmus Studenten Service Centrum###EnglishDear Student,

When you need to re-enrol in Studielink for next academic year (08/09) you should NOT withdraw your registration of this academic year(07/08)Regards,
Erasmus Student Service CenterEDIT: Kijk nou wat hij van de datum maakt _O_

16-08-08 10:38:17
nietmeer
Nu online --
JohannBehrens, ledi, Dromin, Kristian92, frederik, pietjevlip, DjTm, Henze, Nikki, SteffieKooij, c h wiedijk, Henli, Kpuc, Dani0
en nog 119 anderen.

16-08-08 13:09:37
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S

16-08-08 15:57:18
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
http://www.gametrailers.com/player/38399.html

16-08-08 15:58:35
Mier
Oudgediende


WMRindex: 385
OTindex: 10.596
S
He might blow up and kill this man

16-08-08 19:14:56
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
http://ps3.psu.com/screenshot.php?id=22117

16-08-08 19:15:30
nietmeer

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 ..7 8 9 [10] 11 12 13 .. 153 154 155 156

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven