hr
jaargang -23 - laatste artikel 4-5 18:00 - 74492 artikelen - nu online 13 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 [2] 3 4

Moppen over belgen

21-08-06 15:31:01
Morpheus30
Erelid

WMRindex: 389
OTindex: 1.549
Wnplts: Dordrecht
Quote alweerdood:
waar is de reactie van luna nu heen? die stond hierboven net toch nog?:?
Edit Luna: Die heb ik zelf weggehaald,want iemand voelde zich aangesproken


Dan kan je alles wel weghalen in deze topic of niet ? :lol:

21-08-06 19:35:13
Sesso
Junior lid

WMRindex: 9
OTindex: 1
Wnplts: Aruba
S
waarom heeft een belg een plantenbak achterop zijn auto?

om de politie om de tuin te leiden!

24-08-06 18:16:06
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
je vraagt je toch af of micro$oft niet door een belg is uitgevonden... op "start" drukken om af te sluiten...

Hoe vangt een Belg een haas??
Hij gaat achter een boom staan en doet het geluid van een wortel na.

Staan twee Belgen op de Eiffeltoren een praatje te maken. Plotseling valt er een naar beneden. De ander kan hem nog net pakken bij zijn bretels. Nou daar hang je dan. Plotseling gaat die Belg die hangt keihard lachen en komt niet meer bij van het lachen. De Belg die hem vast houdt zegt: "Ik snap niet wat er valt te lachen, maar ik hou je bijna niet meer." Zegt die Belg die hangt: "Hahahahahahaha dat is me ook wat moois, als de bretels knappen krijg je ze in je smoel."

Een Duitser, een Nederlander en een Belg zitten tijdens de lunchpauze met elkaar te babbelen over hun vrouwen. De Duitser: "Mijn vrouw is zo dom, ze heeft een auto gekocht maar ze heeft niet eens een rijbewijs!"
Dan de Nederlander: "Mijn vrouw is ook niet erg slim. Ze heeft een zwembad laten aanleggen maar ze kan niet eens zwemmen!"
Waarop de Belg zegt:: "Mijn vrouw is denk ik wel de allerdomste. Ze ging gister op vakantie met een pak condooms, maar ze heeft niet eens een leuter!"

voor de aardigheid heb ik er ook een paar over nederlanders opgezocht:

Een Nederlander is met vakantie in Schotland. Tijdens een wandeling ontmoet hij een schaapherder met een grote kudde schapen. De Nederlander vraagt aan de herder: "Als ik raad, uit hoeveel schapen jouw kudde bestaat, mag ik er dan een hebben?" "Ja hoor" zegt de herder, waarop de Nederlander zegt: "167 stuks". Dat is precies goed. De Nederlander bedankt de herder, zoekt een mooi schaap uit, en loopt weg met het dier over zijn schouder. De herder rent achter de Nederlander aan, en vraagt: "als ik raad, uit welk land jij komt, mag ik dan mijn hond terug?"

Een Nederlander loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da's mooi," zegt de Nederlander, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De Nederlander drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit 'ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch!" roept de Nederlander uit: "Doe mij er nog maar zo een!"

Een Nederlander stapt boos de winkel binnen, waar hij de vorige week een kettingzaag heeft gekocht. "Mooie kettingzaag" briest hij "ik heb er het hele weekend over gedaan, om een boom om te zagen!". "Nou" zegt de verkoper "laten we eens kijken". Hij start de kettingzaag, waarop de Nederlander hem aankijkt, en vraagt: "Wat is dat voor geluid?"

24-08-06 18:19:24
Tsjalaboem
Senior lid

WMRindex: 258
OTindex: 115
Wnplts: BELGIË
S
De weinige Belgen op deze website zo krengen in hun eer...

24-08-06 19:57:53
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
t hoort er gewoon bij op een nederlandse site Tsjalaboem, als jij nog goede over nl'ers weet stuur ze dan maar:lol:

24-08-06 21:09:26
Vivi
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 1.523
Wnplts: Meerle, Be
Mag het ook over Domme blondjes zijn ipv Belgen? Is toch bijna hetzelfde! ;)

24-08-06 21:42:30
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
whaha stel je voor een dom belgisch blondje... daar moet es een mop over komen!

24-08-06 21:49:15
Ronald Lubach
Senior lid

WMRindex: 129
OTindex: 98
Wnplts: Almelo
@strekkie001
Dat is geen mop, dat is Margriet Hermans. :lol:

24-08-06 22:06:24
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
whaha :lol:

ik heb er trouwes maar eentje opgezocht8)

Het is vrijdag en een dom Belgisch blondje bakt er niks van op haar werk. Baas :"Kom maandag maar niet meer terug." Waarop het dom Belgisch blondje zegt:'Oke,tot dinsdag.'

blondje op school
'Het gaat erg goed met mij op school, het goedst ben ik in Nederlands.'

Er komt een dom blondje bij de kapper. Zegt de kapper: 'Wat kan ik voor u doen?'Het domme blondje doet haar broek naar beneden. 'Wat doet u nu mevrouw?'vraagt de kapper. Het blondje kijkt verbaasd op. ze zegt: 'Nou, mijn vriendin zei dat u een k*tkapper was'

niet helemaal belgish maar boeihun

22-06-07 08:21:19
pepijn999
Senior lid


WMRindex: 162
OTindex: 1.021
maar wel leuk:)

22-06-07 11:25:39
omniHOAX
Lid

WMRindex: 15
OTindex: 60
Koningin Beatrix en koning Albert II komen elkaar tegen op een Benelux conferentie. Albert tegen Bea: "Zeg B, kunnen jullie Nederlanders nou niet eens een keer wat stoms doen? Jullie hebben altijd meer dan genoeg aanleiding ons uit te lachen, maar vice versa..."

"Nou" zegt Bea, "ik zal speciaal voor jouw mijn beste ingenieurs een brug laten bouwen, midden in de Sahara!" "Toppie!" zegt Albert. Zo gezegd zo gedaan en 2 maanden later staat er een megabrug midden in de Sahara.

Een half jaar laten komen de 2 leiders elkaar weer tegen:

Albert: "Nou B, dat was superb, ons volk heeft nog nooit zo hard gelachen, maar nu is het wel leuk geweest hoor, haal die brug maar weg." Bea: "Jaha Albert, dat zou ik wel willen, maar al die Belgen zitten d'r op te vissen!"

22-06-07 14:43:34
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Er liep eens een Belg op straat :D

22-06-07 16:01:41
Kjell
Lid

WMRindex: 26
OTindex: 5
Wnplts: Roelofaren
S
Er waren eens een Belg een Nederlander en een Duitser in een zwembad. Alledrie wilden ze niet van de hoge duikplank totdat een Engelsman zegt: Als je van de hoge duikplank afspringt mag je een wens doen! De Belg, de Nederlander & de Duitser lopen gelijk naar boven. De Duitser zegt: BIER! En hij valt in een zwembad met bier. Dan gaat de Nederlander en zegt: GELD! En hij duikt in een zwembad met geld. Dan mag de Belg hij glijdt uit en roept: SHIT!
:+

09-08-07 23:22:11
Jasmina
Erelid


WMRindex: 155
OTindex: 3.188
Hoe herken je een belg op het naaktstrand?

aan zijn puntzakje

19-09-07 15:36:25
Tontje
Erelid


WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
@tsjalabloem moet je hier niet heengaan terwijl er duidelijk staat moppen over belgen :P.

Nog een paar droge :P

waarom neemt een belg een mes mee in de auto :X

Om de weg af te snijdenWaarom neemt een belg een krant mee in de auto...

Om flink te kunnen scheuren :):):D
Een nederlander ziet een belg die in de bosjes zijn kont zit af te vegen
en telkens als ie zijn kont afveegt roept die belg "au" dus zodra de belg klaar is vraagt de nederlander aan de belg "waarom roep je telkens au als jij je kont afveegt?" nou zegt de belg
ik moest nodig maar kwam er achter dat ik geen WC papier bij me had en dus gebruikte ik me tijdschrift maar er zaten nietjes in het tijdschrift....:-:
Ps, niet te veel lachen straks krijg je last van je kaak.

19-09-07 16:10:04
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Er was eens een Belg, die dacht:


19-09-07 19:55:26
tosti
Senior lid

WMRindex: 416
OTindex: 249
die belgen moppen zijn egt vet xD
maar speciaal voor de belgen zal ik er eentje ovr hollanders posten...hoe krijg je 20 hollanders in een auto??

een cent op de achterbank gooien

21-09-07 08:50:09
Tontje
Erelid


WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
Quote tosti:
die belgen moppen zijn egt vet xD
maar speciaal voor de belgen zal ik er eentje ovr hollanders posten...hoe krijg je 20 hollanders in een auto??

een cent op de achterbank gooien

Ben ik ff blij dat ik fries ben, rare hollanders (6)

Wat doe je als je een belg ziet die alles denkt te weten?

niks

1: een belg denkt niet
2: een belg weet niks

21-09-07 10:34:38
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Een Duitser, een Fransman en een Belg testen een leugendetector

Eerst neemt de Duitser plaats op de stoel:

Ik denk,
Dat ik wel 30 Bratworsten op kan.
PEEEEEEP
Ok, 25 dan.

Dan mag de Fransman:

Ik denk,
Dat ik wel 16 flessen champagne leeg kan drinken.
PEEEEEEP
Ok, 12 dan

Tenslotte gaat de Belg:

Ik denk,
PEEEEEEP

24-09-07 12:21:47
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA keihard :D:D:D

24-09-07 12:22:43
yakkiba
Erelid


WMRindex: 1.137
OTindex: 3.922
hahahah die is echt heel grappig!!

24-09-07 13:32:31
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Ik zat te twijfelen of ik hem hier zou zetten of bij DFMO...

26-09-07 10:52:02
CordialDuckie
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 41
Wnplts: Den Haag
Een Belg zou op vakantie gaan naar Engeland, als zijn buurman er later naar vraagt hoe de reis was blijkt hij de reis te hebben geannuleerd. "Waarom heb je die reis geannuleerd?",vraagt de buurman. "Nou , ik vindt dat links rijden veel te gevaarlijk." "Toch schijnt dat heel erg mee te vallen." zegt de buurman. "Geloof dat maar niet, ik heb het in Antwerpen een half uur uit geprobeert, en het viel bar tegen."

27-09-07 10:49:32
pepijn999
Senior lid


WMRindex: 162
OTindex: 1.021
lol die is goed:D:ja

27-09-07 10:55:20
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
hahahaha 8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven